Powrót Spółki na rynek prezerwatyw z nową marką
03-06-2013
Spółka Abpol Company Polska S.A. z dniem 3 czerwca wprowadza do oferty nową markę prezerwatyw You&Me. Spółka posiada bardzo duże doświadczenie w tym segmencie rynku. Przez osiem lat prowadziła dystrybucję prezerwatyw, zdobywając ponad 20% udział w tej kategorii produktowej.
Przy dystrybucji nowej marki Spółka chce wykorzystać posiadaną wiedzę oraz kontrakty handlowe. Prezerwatywy będą idealnym uzupełnieniem obecnej oferty firmy, a jednocześnie pozwolą wygenerować odpowiednio wysokie marże. Spółka przy wprowadzaniu nowej marki będzie wykorzystywać najlepsze dla tego typu produktów kanały dystrybucji tj, rynek convenience (stacje benzynowe i saloniki prasowe), sklepy ogólnospożywcze oraz sieci handlowe.
Rynek prezerwatyw w Polsce jest bardzo stabilny i wynosi około 150 mln zł w cenach detalicznych brutto. Spółka planuje w ciągu 3 lat osiągnąć minimum 10% udział w rynku
Wprowadzenie do oferty Spółki nowej marki prezerwatyw znacząco wpłynie na wzrost obrotów i poprawę wyników finansowych.
Przy dystrybucji nowej marki Spółka chce wykorzystać posiadaną wiedzę oraz kontrakty handlowe. Prezerwatywy będą idealnym uzupełnieniem obecnej oferty firmy, a jednocześnie pozwolą wygenerować odpowiednio wysokie marże. Spółka przy wprowadzaniu nowej marki będzie wykorzystywać najlepsze dla tego typu produktów kanały dystrybucji tj, rynek convenience (stacje benzynowe i saloniki prasowe), sklepy ogólnospożywcze oraz sieci handlowe.
Rynek prezerwatyw w Polsce jest bardzo stabilny i wynosi około 150 mln zł w cenach detalicznych brutto. Spółka planuje w ciągu 3 lat osiągnąć minimum 10% udział w rynku
Wprowadzenie do oferty Spółki nowej marki prezerwatyw znacząco wpłynie na wzrost obrotów i poprawę wyników finansowych.