pieniadz.pl

Powrót Spółki na rynek prezerwatyw z nową marką

03-06-2013

Spółka Abpol Company Polska S.A. z dniem 3 czerwca wprowadza do oferty nową markę prezerwatyw You&Me. Spółka posiada bardzo duże doświadczenie w tym segmencie rynku. Przez osiem lat prowadziła dystrybucję prezerwatyw, zdobywając ponad 20% udział w tej kategorii produktowej.

Przy dystrybucji nowej marki Spółka chce wykorzystać posiadaną wiedzę oraz kontrakty handlowe. Prezerwatywy będą idealnym uzupełnieniem obecnej oferty firmy, a jednocześnie pozwolą wygenerować odpowiednio wysokie marże. Spółka przy wprowadzaniu nowej marki będzie wykorzystywać najlepsze dla tego typu produktów kanały dystrybucji tj, rynek convenience (stacje benzynowe i saloniki prasowe), sklepy ogólnospożywcze oraz sieci handlowe.

Rynek prezerwatyw w Polsce jest bardzo stabilny i wynosi około 150 mln zł w cenach detalicznych brutto. Spółka planuje w ciągu 3 lat osiągnąć minimum 10% udział w rynku

Wprowadzenie do oferty Spółki nowej marki prezerwatyw znacząco wpłynie na wzrost obrotów i poprawę wyników finansowych.


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm