Rozpoczęcie sprzedaży prezerwatyw You&Me w sieci Inmedio/Relay
30-09-2013
Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie w nawiązaniu do raportu nr 10/2013 z dnia 3 czerwca 2013 roku informuje, że w ramach realizacji celów emisyjnych wskazanych w Dokumencie Informacyjnym rozpoczął sprzedaż prezerwatyw You&Me będących marką własną Emitenta w ogólnopolskiej sieci handlowej Inmedio/Relay.
Inmedio/Relay jest pierwszą siecią ogólnopolską, do której Spółce udało się wprowadzić przedmiotowy asortyment. Sieć posiada ponad 600 saloników prasowych zlokalizowanych w najlepszych miejscach, m.in. w centrach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na lotniskach.
Dostawcą produktów do sieci Inmedio/Relay jest Polski Tytoń S.A., z którym w sierpniu rozszerzono współpracę o dystrybucję produktów marki You&Me, o czym Spółka informowała w raporcie nr 16/2013 z dnia 28 sierpnia 2013 roku.
W opinii Zarządu Spółki obecność produktów w tej sieci w sposób istotny pozytywnie wpłynie na wizerunek nowej marki Emitenta. Duża liczba klientów, którzy każdego dnia odwiedzają punkty sprzedaży Inmedio/Relay powinna sprawić, że marka stanie się znacznie bardziej rozpoznawalna, co powinno pozytywnie wpłynąć na wzrost przychodów z jej sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Inmedio/Relay jest pierwszą siecią ogólnopolską, do której Spółce udało się wprowadzić przedmiotowy asortyment. Sieć posiada ponad 600 saloników prasowych zlokalizowanych w najlepszych miejscach, m.in. w centrach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na lotniskach.
Dostawcą produktów do sieci Inmedio/Relay jest Polski Tytoń S.A., z którym w sierpniu rozszerzono współpracę o dystrybucję produktów marki You&Me, o czym Spółka informowała w raporcie nr 16/2013 z dnia 28 sierpnia 2013 roku.
W opinii Zarządu Spółki obecność produktów w tej sieci w sposób istotny pozytywnie wpłynie na wizerunek nowej marki Emitenta. Duża liczba klientów, którzy każdego dnia odwiedzają punkty sprzedaży Inmedio/Relay powinna sprawić, że marka stanie się znacznie bardziej rozpoznawalna, co powinno pozytywnie wpłynąć na wzrost przychodów z jej sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"