Wprowadzenie produktu you&me do sieci handlowej Intermarche
25-04-2014
Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w ramach realizacji celów emisyjnych wskazanych w Dokumencie Informacyjnym Emitent wprowadził prezerwatywy you&me, będące marką własną Abpol Company Polska, do sieci handlowej Intermarche.
Intermarche jest francuską siecią supermarketów posiadającą w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych.
W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpłynie na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Osoby reprezentujące Spółkę:
Olgierd Wejner - Prokurent
Intermarche jest francuską siecią supermarketów posiadającą w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych.
W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpłynie na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Osoby reprezentujące Spółkę:
Olgierd Wejner - Prokurent