Wprowadzenie produktów Abpol Company Polska do sieci Świat Prasy
25-07-2014
Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że wprowadził swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy, w których sprzedawane będą prezerwatywy i plastry będące markami własnymi Abpol Company Polska.
Sieć Świat Prasy należy do grupy dynamicznie rozwijających się sieci typu convenience oferujących klientom prasę, artykuły tytoniowe, higieniczne, słodycze oraz napoje. Sieć ta posiada 112 salonów prasowych zlokalizowanych na terenie Polski w halach sieci handlowych Biedronka, Tesco, Polomarket, Netto, Intermarche, Kaufland, Simplymarket.
Wprowadzenie produktów Emitenta do sieci Świat Prasy realizuje przyjętą przez Zarząd strategię rozwoju sprzedaży swoich produktów na rynku convenience przedstawioną w Dokumencie Informacyjnym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Sieć Świat Prasy należy do grupy dynamicznie rozwijających się sieci typu convenience oferujących klientom prasę, artykuły tytoniowe, higieniczne, słodycze oraz napoje. Sieć ta posiada 112 salonów prasowych zlokalizowanych na terenie Polski w halach sieci handlowych Biedronka, Tesco, Polomarket, Netto, Intermarche, Kaufland, Simplymarket.
Wprowadzenie produktów Emitenta do sieci Świat Prasy realizuje przyjętą przez Zarząd strategię rozwoju sprzedaży swoich produktów na rynku convenience przedstawioną w Dokumencie Informacyjnym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"