Rozpoczęcie sprzedaży w sieci salonów prasowych Trafika
17-11-2014
Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie („Abpol”) informuje, że Emitent rozpoczął współpracę firmą Tabak Polska Sp. z o.o. prowadzącą sieć salonów prasowych pod marką Trafika.
Salony prasowe Trafika są zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski. Obecnie sieć obejmuje 136 salonów. Trafika oferuje klientom takie produkty jak: prasa, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, artykuły impulsowe.
Współpraca z siecią Trafika jest kolejnym krokiem w rozwoju sprzedaży produktów Abpol. Dzięki współpracy z siecią Trafika spółka może liczyć na wzrost sprzedaży oraz poprawienie dostępności produktów dla klienta końcowego.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Salony prasowe Trafika są zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski. Obecnie sieć obejmuje 136 salonów. Trafika oferuje klientom takie produkty jak: prasa, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, artykuły impulsowe.
Współpraca z siecią Trafika jest kolejnym krokiem w rozwoju sprzedaży produktów Abpol. Dzięki współpracy z siecią Trafika spółka może liczyć na wzrost sprzedaży oraz poprawienie dostępności produktów dla klienta końcowego.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"