Rozszerzenie oferty Abpol Company Polska w sieci handlowej Intermarche
04-02-2015
Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”), w nawiązaniu do raportu bieżącego 8/2014 o wprowadzeniu produktu you&me do krajowej sieci supermarketów Intermarche, informuje, że rozszerza asortyment swoich produktów dostępny w tej sieci o opakowania wielosztukowe (12 szt) prezerwatyw you&me, o których wprowadzeniu do oferty Spółki informowano raportem bieżącym 3/2015. Wpływ na taką decyzję ma stały wzrost sprzedaży tego produktu do klienta końcowego poprzez tą sieć.
Intermarche, posiadające w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych, stał się ważnym elementem w strategii rozwoju sprzedaży produktów Spółki. W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpływa na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Intermarche, posiadające w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych, stał się ważnym elementem w strategii rozwoju sprzedaży produktów Spółki. W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpływa na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"