Rozpoczęcie sprzedaży prezerwatyw you&me poprzez dystrybutora AT S.A.
06-03-2015
Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”, „Abpol”) informuje, że dokonał rozszerzenia współpracy z jednym z głównych niezależnych dystrybutorów na rynku tradycyjnym firmą AT Spółka Akcyjna („Dystrybutor”, „AT”).
Dystrybutor będzie obecnie oferował swoim odbiorcom produkty prezerwatyw pod marką you&me. Dotychczas współpraca z Abpol obejmowała jedynie linię produktów QuickplastR.
AT jest wiodącym niezależnym dystrybutorem parafarmaceutyków, chemii gospodarczej oraz artykułów elektrycznych na terenie całej Polski. Dostarcza produkty do tysięcy sklepów niezależnych oraz lokalnych i ogólnopolskich sieci handlowych. Posiada ponad 100 handlowców i może realizować dostawy do każdego punktu w Polsce.
Emitent będzie wspierał dystrybucję realizowaną przez AT poprzez promocje, udział w targach handlowych organizowanych przez Dystrybutora oraz poprzez pomoc we wprowadzaniu oferty do klientów AT.
Abpol rozszerzając współpracę z AT realizuje przyjętą przez Zarząd strategię rozwoju sprzedaży swoich produktów na rynku tradycyjnym. W opinii Zarządu Spółki obecność produktów Abpol w ofercie AT wpłynie bardzo pozytywnie na wzrost przychodów z ich sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Dystrybutor będzie obecnie oferował swoim odbiorcom produkty prezerwatyw pod marką you&me. Dotychczas współpraca z Abpol obejmowała jedynie linię produktów QuickplastR.
AT jest wiodącym niezależnym dystrybutorem parafarmaceutyków, chemii gospodarczej oraz artykułów elektrycznych na terenie całej Polski. Dostarcza produkty do tysięcy sklepów niezależnych oraz lokalnych i ogólnopolskich sieci handlowych. Posiada ponad 100 handlowców i może realizować dostawy do każdego punktu w Polsce.
Emitent będzie wspierał dystrybucję realizowaną przez AT poprzez promocje, udział w targach handlowych organizowanych przez Dystrybutora oraz poprzez pomoc we wprowadzaniu oferty do klientów AT.
Abpol rozszerzając współpracę z AT realizuje przyjętą przez Zarząd strategię rozwoju sprzedaży swoich produktów na rynku tradycyjnym. W opinii Zarządu Spółki obecność produktów Abpol w ofercie AT wpłynie bardzo pozytywnie na wzrost przychodów z ich sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"