Uzupełnienie informacji zawartych w raportach nr 39, 41, 49/2012 oraz 2 i 5/2013
22-03-2013
Zarząd Spółki Ad Astra Executive Charter S.A. /Emitent, Spółka/ w związku z pismem GPW S.A. dotyczącym informacji zawartych w raportach nr 39, 41, 49/2012 oraz 2 i 5/2013 wyjaśnia, co następuje:
Raportem nr 39 i 41/2012 Emitent poinformował o podpisaniu umowy przedwstępnej z Inwestorem, na mocy której Inwestor zobowiązał się do dokapitalizowania Spółki w zamian za sprzedaż akcji Spółki w ilości 50 % + 1 akcja.
Następnie raportem nr 49/2012 Emitent poinformował o podpisaniu z Inwestorem umowy pożyczki, na mocy której Inwestor zobowiązał się do udzielenia Spółce pożyczki w kwocie 500 000 PLN, z której co najmniej 300 000 PLN powinno ulec konwersji na akcje Spółki nowej emisji.
Raportem 2/2013 poinformowano o pozyskaniu na własność Spółki samolotu Diamond DA 20-C1.
Raportem 5/2013 poinformowano o objęciu przez Prima Pharma Sp. z o.o. akcji Spółki nowej emisji (seria F).
Emitent uzupełnia informacje podane w ww. raportach, podając, że:
Inwestor, o którym mowa w raporcie 39, 41 i 49/2012 to ten sam podmiot, który objął akcje Emitenta (raport 5/2013) i ten sam podmiot, od którego Emitent kupił samolot Diamond DA 20-C1 (raport 2/2013). Podmiotem tym jest spółka Prima Pharma Sp. z o.o.
Inwestor ten pomimo podpisania umowy pożyczki (raport 49/2012) nie wypełnił swoich zobowiązań wynikających z tej umowy i nie przekazał pożyczki Spółce. Tym samym Spółka nie posiada żadnych zobowiązań wobec Prima Pharma Sp. z o.o. z tego tytułu.
W zamian za to Inwestor sprzedał Spółce samolot, o którym mowa w raporcie 2/2013. Cena samolotu uległa konwersji na akcje Spółki serii F (raport 5/2013). Tym samym Spółka nie posiada żadnych zobowiązań wobec Prima Pharma Sp. z o.o. z tego tytułu. Samolot ten był wcześniej użytkowany przez Spółkę na podstawie umowy dzierżawy z dnia 1 kwietnia 2011. W zamian za sprzedaż samolotu, która to transakcja niejako zastąpiła udzielenie pożyczki (raport 49/2012), akcjonariusze Emitenta sprzedali Inwestorowi akcje serii A w ilości 2 788 467 akcji, wypełniając swoje zobowiązanie wynikające z umowy przedwstępnej. Raport bieżący dotyczący kupna samolotu został opublikowany z dniem 18.01.2013 r. tj. z dniem faktycznego przekazania samolotu Spółce a nie z dniem zawarcia umowy sprzedaży (31.12.2013 r.) z uwagi na zapis umowny, zgodnie z którym w razie nie przekazania Spółce samolotu do dn. 24-01-2013 r. umowa nie wchodzi w życie. Taki zapis miał chronić Kupującego (Spółkę) przed sytuacją zaciągnięcia zobowiązania z tytułu ceny sprzedaży wobec Inwestora przy jednoczesnym faktycznym braku samolotu w Spółce.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Raportem nr 39 i 41/2012 Emitent poinformował o podpisaniu umowy przedwstępnej z Inwestorem, na mocy której Inwestor zobowiązał się do dokapitalizowania Spółki w zamian za sprzedaż akcji Spółki w ilości 50 % + 1 akcja.
Następnie raportem nr 49/2012 Emitent poinformował o podpisaniu z Inwestorem umowy pożyczki, na mocy której Inwestor zobowiązał się do udzielenia Spółce pożyczki w kwocie 500 000 PLN, z której co najmniej 300 000 PLN powinno ulec konwersji na akcje Spółki nowej emisji.
Raportem 2/2013 poinformowano o pozyskaniu na własność Spółki samolotu Diamond DA 20-C1.
Raportem 5/2013 poinformowano o objęciu przez Prima Pharma Sp. z o.o. akcji Spółki nowej emisji (seria F).
Emitent uzupełnia informacje podane w ww. raportach, podając, że:
Inwestor, o którym mowa w raporcie 39, 41 i 49/2012 to ten sam podmiot, który objął akcje Emitenta (raport 5/2013) i ten sam podmiot, od którego Emitent kupił samolot Diamond DA 20-C1 (raport 2/2013). Podmiotem tym jest spółka Prima Pharma Sp. z o.o.
Inwestor ten pomimo podpisania umowy pożyczki (raport 49/2012) nie wypełnił swoich zobowiązań wynikających z tej umowy i nie przekazał pożyczki Spółce. Tym samym Spółka nie posiada żadnych zobowiązań wobec Prima Pharma Sp. z o.o. z tego tytułu.
W zamian za to Inwestor sprzedał Spółce samolot, o którym mowa w raporcie 2/2013. Cena samolotu uległa konwersji na akcje Spółki serii F (raport 5/2013). Tym samym Spółka nie posiada żadnych zobowiązań wobec Prima Pharma Sp. z o.o. z tego tytułu. Samolot ten był wcześniej użytkowany przez Spółkę na podstawie umowy dzierżawy z dnia 1 kwietnia 2011. W zamian za sprzedaż samolotu, która to transakcja niejako zastąpiła udzielenie pożyczki (raport 49/2012), akcjonariusze Emitenta sprzedali Inwestorowi akcje serii A w ilości 2 788 467 akcji, wypełniając swoje zobowiązanie wynikające z umowy przedwstępnej. Raport bieżący dotyczący kupna samolotu został opublikowany z dniem 18.01.2013 r. tj. z dniem faktycznego przekazania samolotu Spółce a nie z dniem zawarcia umowy sprzedaży (31.12.2013 r.) z uwagi na zapis umowny, zgodnie z którym w razie nie przekazania Spółce samolotu do dn. 24-01-2013 r. umowa nie wchodzi w życie. Taki zapis miał chronić Kupującego (Spółkę) przed sytuacją zaciągnięcia zobowiązania z tytułu ceny sprzedaży wobec Inwestora przy jednoczesnym faktycznym braku samolotu w Spółce.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".