Raport miesięczny Adform Group S.A. za marzec 2015 r.
14-04-2015
Zarząd Adform Group S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za marzec 2015 roku.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.
W marcu 2015 r. wpłynęły do Adform Group S.A. dwie umowy - zlecenia od spółki usługowej. Łączna wartość obu umów - zleceń wynosi 2.915 tys. zł. Zlecenia dotyczą wykonania przez Adform Group S.A. wyposażenia salonów obsługi klienta. Termin realizacji obu zleceń to 2015 rok.
W październiku Adfrom Group S.A. utworzyła specjalną komórkę ds. kontaktów na rynek francuski, który Spółka postrzega jako bardzo perspektywiczny. W marcu pojawiło się sporo zapytań od klientów z rynku francuskiego, co daje nadzieje na podpisanie pierwszych zleceń do realizacji.
Spółka otrzymuje wiele zleceń do realizacji od swoich przedstawicielstw w Niemczech, Holandii. Najwięcej zleceń napływa z rynku niemieckiego, głównie od małych i średnich przedsiębiorstw, wśród których Adform Group S.A jest coraz lepiej postrzegany. Spółka intensyfikuje prace nad zwiększaniem sprzedaży na rynki zagraniczne, wykorzystując poprawiającą się koniunkturę w branży oraz coraz większą rozpoznawalność marki wśród klientów.
Specjalna osoba ds. kontaktów na rynki Czech i Słowacji działająca od lutego 2014 r. otrzymywała wiele zapytań od potencjalnych klientów z Czech i Słowacji. Spółka jest w trakcie realizacji pierwszych zleceń od klientów z Czech.
Koniunktura na rynku krajowym nie jest zadawalająca, aczkolwiek widać pewne oznaki poprawy. Dalej utrzymuje się silna presja cenowa ze strony konkurencji, co skutecznie obniża rentowność pozyskiwanych zleceń. Kondycja Spółki w perspektywie najbliższych miesięcy wydaje się być optymistyczna.
Poza wymienionymi w otoczeniu rynkowym Spółki nie wystąpiły zdarzenia, które mogą mieć istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Spółki.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w marcu 2015 roku:
Raport bieżący 7/2015 z 13.03.2015 r. - Zlecenia od spółki usługowej.
Raport bieżący 8/2015 z 13.03.2015 r. - Raport miesięczny Adform Group S.A. za luty 2015 r.
Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w marcu 2015 roku.
Raporty Adform Group S.A. są publikowane na bieżąco na stronie internetowej spółki: www.adform.pl oraz na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W marcu 2015 r. nie realizowano inwestycji ze środków pozyskanych z emisji.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 maja 2015 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za kwiecień 2015 r.
W dniu 14 maja 2015 r. Spółka opublikuje raport kwartalny jednostkowy i skonsolidowany za I kw. 2015 r.
W dniu 29 maja 2015 r. Spółka opublikuje raport roczny jednostkowy i skonsolidowany za 2014 rok.
1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.
W marcu 2015 r. wpłynęły do Adform Group S.A. dwie umowy - zlecenia od spółki usługowej. Łączna wartość obu umów - zleceń wynosi 2.915 tys. zł. Zlecenia dotyczą wykonania przez Adform Group S.A. wyposażenia salonów obsługi klienta. Termin realizacji obu zleceń to 2015 rok.
W październiku Adfrom Group S.A. utworzyła specjalną komórkę ds. kontaktów na rynek francuski, który Spółka postrzega jako bardzo perspektywiczny. W marcu pojawiło się sporo zapytań od klientów z rynku francuskiego, co daje nadzieje na podpisanie pierwszych zleceń do realizacji.
Spółka otrzymuje wiele zleceń do realizacji od swoich przedstawicielstw w Niemczech, Holandii. Najwięcej zleceń napływa z rynku niemieckiego, głównie od małych i średnich przedsiębiorstw, wśród których Adform Group S.A jest coraz lepiej postrzegany. Spółka intensyfikuje prace nad zwiększaniem sprzedaży na rynki zagraniczne, wykorzystując poprawiającą się koniunkturę w branży oraz coraz większą rozpoznawalność marki wśród klientów.
Specjalna osoba ds. kontaktów na rynki Czech i Słowacji działająca od lutego 2014 r. otrzymywała wiele zapytań od potencjalnych klientów z Czech i Słowacji. Spółka jest w trakcie realizacji pierwszych zleceń od klientów z Czech.
Koniunktura na rynku krajowym nie jest zadawalająca, aczkolwiek widać pewne oznaki poprawy. Dalej utrzymuje się silna presja cenowa ze strony konkurencji, co skutecznie obniża rentowność pozyskiwanych zleceń. Kondycja Spółki w perspektywie najbliższych miesięcy wydaje się być optymistyczna.
Poza wymienionymi w otoczeniu rynkowym Spółki nie wystąpiły zdarzenia, które mogą mieć istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Spółki.
2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w marcu 2015 roku:
Raport bieżący 7/2015 z 13.03.2015 r. - Zlecenia od spółki usługowej.
Raport bieżący 8/2015 z 13.03.2015 r. - Raport miesięczny Adform Group S.A. za luty 2015 r.
Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w marcu 2015 roku.
Raporty Adform Group S.A. są publikowane na bieżąco na stronie internetowej spółki: www.adform.pl oraz na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl
3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.
W marcu 2015 r. nie realizowano inwestycji ze środków pozyskanych z emisji.
4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
Do 14 maja 2015 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za kwiecień 2015 r.
W dniu 14 maja 2015 r. Spółka opublikuje raport kwartalny jednostkowy i skonsolidowany za I kw. 2015 r.
W dniu 29 maja 2015 r. Spółka opublikuje raport roczny jednostkowy i skonsolidowany za 2014 rok.