Raport bieżący 17/2012 - Wyjaśnienie dotyczące opóźnienia w przekazaniu raportu bieżącego
03-07-2012
Zarząd Emitenta informuje o opóźnieniu w przekazaniu raportu bieżącego nr 16/2012 zawierającego treść uchwał podjętych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w dniu 29 czerwca 2012r.
Intencją Spółki Aduma S.A. jest zapewnienie najwyższej jakości standardów informacyjnych wynikających z przestrzegania przez Spółkę "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect" i zagwarantowanie przejrzystej i efektywnej polityki informacyjnej. Powstałe opóźnienie miało charakter incydentalny.
Podstawa prawna:
§ 16a Załącznika nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. "Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect", dodany Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
Intencją Spółki Aduma S.A. jest zapewnienie najwyższej jakości standardów informacyjnych wynikających z przestrzegania przez Spółkę "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect" i zagwarantowanie przejrzystej i efektywnej polityki informacyjnej. Powstałe opóźnienie miało charakter incydentalny.
Podstawa prawna:
§ 16a Załącznika nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. "Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect", dodany Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".