Porozumienie ws. rozwiązania umowy wykonawstwa prac budowlanych przy ul. Św. Łazarza w Krakowie
02-01-2014
W nawiązaniu do raportów bieżących nr 4/2013 z dnia 20. lutego 2013 r. w sprawie zawarcia istotnej umowy oraz nr 7/2013 z dnia 10. kwietnia 2013 r. w sprawie informacji o wstrzymaniu prac budowlanych, Zarząd spółki AEDES S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: "Spółka", "Emitent") informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 2. stycznia 2014 r. do siedziby Spółki wpłynęło podpisane porozumienie zawarte w dniu 31. grudnia 2013 r. dotyczące rozwiązania umowy ze spółką Studio Stare Miasto Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (dalej: "Zleceniodawca") na budowę obiektu usługowo-biurowo-mieszkalnego z garażem podziemnym oraz infrastrukturą techniczną, zlokalizowanego przy ul. Św. Łazarza w Krakowie (dalej: "Umowa", "Inwestycja").
Zawarcie przez Emitenta przedmiotowego porozumienia dotyczącego rozwiązania w/w Umowy podyktowane jest zmianą koncepcji realizacji projektu wykonawczego przez Zleceniodawcę.
Zarząd Emitenta, przychylając się do prośby Zleceniodawcy wystosowanej do Spółki, wyraził zgodę na polubowne rozwiązanie w/w Umowy, zgodnie z którym Zleceniodawca wypłaci Spółce kwotę 300.000 złotych. Zapłata środków pieniężnych nastąpi w terminie do dnia 20. stycznia 2014 roku.
Zarząd Spółki informuje także, iż wskazana powyżej wartość pieniężna stanowi część kwoty należnej Spółce w formie marży wykonawczej za realizację całości w/w Inwestycji, tym samym Emitent nie będzie dochodził dalszych roszczeń na drodze sądowej.
Do dnia wstrzymania realizacji w/w Inwestycji - czyli do 15. kwietnia 2013 r. - Spółka jako Generalny Wykonawca zrealizowała wyłącznie część robót rozbiórkowych o łącznej wartości 104.500,00 zł netto.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Zawarcie przez Emitenta przedmiotowego porozumienia dotyczącego rozwiązania w/w Umowy podyktowane jest zmianą koncepcji realizacji projektu wykonawczego przez Zleceniodawcę.
Zarząd Emitenta, przychylając się do prośby Zleceniodawcy wystosowanej do Spółki, wyraził zgodę na polubowne rozwiązanie w/w Umowy, zgodnie z którym Zleceniodawca wypłaci Spółce kwotę 300.000 złotych. Zapłata środków pieniężnych nastąpi w terminie do dnia 20. stycznia 2014 roku.
Zarząd Spółki informuje także, iż wskazana powyżej wartość pieniężna stanowi część kwoty należnej Spółce w formie marży wykonawczej za realizację całości w/w Inwestycji, tym samym Emitent nie będzie dochodził dalszych roszczeń na drodze sądowej.
Do dnia wstrzymania realizacji w/w Inwestycji - czyli do 15. kwietnia 2013 r. - Spółka jako Generalny Wykonawca zrealizowała wyłącznie część robót rozbiórkowych o łącznej wartości 104.500,00 zł netto.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"