Zawarcie aneksów do umowy na realizację I i II etapu budynku wielorodzinnego przy ul. Rogozińskiego w Krakowie
08-12-2014
Zarząd Spółki AEDES S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: "Emitent", "Spółka") w nawiązaniu do raportów bieżących nr 14/2014 z dnia 18 kwietnia 2014 r. oraz nr 38/2014 z dn. 17. września 2014 r. dot. zawarcia istotnej umowy na wykonanie przez Emitenta pierwszego etapu realizacji inwestycji mieszkaniowej zlokalizowanej przy ul. Rogozińskiego w Krakowie oraz drugiego etapu na pełną realizację budynku wielorodzinnego przy ul. Rogozińskiego w Krakowie, informuje, iż w dniu 8. grudnia 2014 r. do siedziby Spółki wpłynęły obustronnie podpisane ze spółką Bryksy M2 Sp. z o.o. Graffit S.K.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: „Kontrahent”) aneksy do ww. umów, datowane na dzień 24. listopada 2014 r. (dalej: „Aneksy”, „Aneks”).
W związku z zawarciem przedmiotowych Aneksów, zmianie uległy terminy zakończenia realizacji I oraz II etapu inwestycji. W przypadku realizacji I etapu przewidziany termin zakończenia inwestycji uległ zmianie z 12 września 2014 r. na dzień 19 stycznia 2015 r., zaś w przypadku zakończenia realizacji II etapu planowany termin ukończenia prac budowlanych został zmieniony z 30. września 2015 r. na dzień 4. grudnia 2015 roku. Zmiana terminów ukończenia I i II etapu inwestycji jest związana z koniecznością dokonania zmian w projekcie inwestycji przez Kontrahenta.
W ocenie Zarządu, zaistniała sytuacja nie będzie miała istotnego wpływu na wyniki finansowe Emitenta w 2015 roku. Zarząd Spółki, jednocześnie zaznacza, iż dołoży wszelkich starań, aby nowo określony termin ukończenia inwestycji dla Kontrahenta pozostał terminem ostatecznym i nieprzekraczalnym.
Podstawa prawna:
§3 ust.1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".
W związku z zawarciem przedmiotowych Aneksów, zmianie uległy terminy zakończenia realizacji I oraz II etapu inwestycji. W przypadku realizacji I etapu przewidziany termin zakończenia inwestycji uległ zmianie z 12 września 2014 r. na dzień 19 stycznia 2015 r., zaś w przypadku zakończenia realizacji II etapu planowany termin ukończenia prac budowlanych został zmieniony z 30. września 2015 r. na dzień 4. grudnia 2015 roku. Zmiana terminów ukończenia I i II etapu inwestycji jest związana z koniecznością dokonania zmian w projekcie inwestycji przez Kontrahenta.
W ocenie Zarządu, zaistniała sytuacja nie będzie miała istotnego wpływu na wyniki finansowe Emitenta w 2015 roku. Zarząd Spółki, jednocześnie zaznacza, iż dołoży wszelkich starań, aby nowo określony termin ukończenia inwestycji dla Kontrahenta pozostał terminem ostatecznym i nieprzekraczalnym.
Podstawa prawna:
§3 ust.1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".