Zawarcie umowy z Certus Capital S.A. o świadczenie usług Autoryzowanego Doradcy.
13-02-2013
Zarząd Spółki Apollo Capital S.A. z siedzibą we Wrocławiu ("Emitent", "Spółka"), informuje, iż w dniu 13 lutego 2013 r. zawarł z Certus Capital S.A. z siedzibą we Wrocławiu umowę o świadczenie usług Autoryzowanego Doradcy. Zawarta umowa przewiduje wykonywanie przez Autoryzowanego Doradcę obowiązków określonych w § 18 ust. 2 pkt 3 i 4 Regulaminu ASO.
Przedmiotowa umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania i została zawarta na czas określony do dnia 26 kwietnia 2013 r., tj. do upływu terminu 12 miesięcy od dnia pierwszego notowania instrumentów finansowych Emitenta na rynku NewConnect. Po tym okresie umowa wygasa.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 18 załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".
Przedmiotowa umowa wchodzi w życie z dniem jej podpisania i została zawarta na czas określony do dnia 26 kwietnia 2013 r., tj. do upływu terminu 12 miesięcy od dnia pierwszego notowania instrumentów finansowych Emitenta na rynku NewConnect. Po tym okresie umowa wygasa.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 18 załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".