Wygaśnięcie umowy z Autoryzowanym Doradcą.
29-04-2013
Zarząd Apollo Capital S.A. z siedzibą we Wrocławiu (dalej: "Spółka") informuje o wygaśnięciu umowy na pełnienie funkcji Autoryzowanego Doradcy w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect zawartej ze spółką Certus Capital S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Przedmiotowa umowa wygasła w dniu 26 kwietnia 2013 roku.
Zarząd Apollo Capital S.A. jednocześnie informuje, iż obowiązek wynikający z § 18 ust. 3 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień pierwszego notowania instrumentów finansowych Spółki w alternatywnym systemie obrotu), tj. korzystania z usług Autoryzowanego Doradcy przez okres co najmniej jednego roku od dnia pierwszego notowania instrumentów finansowych w alternatywnym systemie obrotu, został przez Spółkę wypełniony.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 18 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Zarząd Apollo Capital S.A. jednocześnie informuje, iż obowiązek wynikający z § 18 ust. 3 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień pierwszego notowania instrumentów finansowych Spółki w alternatywnym systemie obrotu), tj. korzystania z usług Autoryzowanego Doradcy przez okres co najmniej jednego roku od dnia pierwszego notowania instrumentów finansowych w alternatywnym systemie obrotu, został przez Spółkę wypełniony.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 18 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".