Wybór nowego członka Rady Doradczej - Larry Wolf
20-05-2014
Zarząd Astoria Capital S.A. ("ACL") informuje o wyborze nowego członka Rady Doradczej spółki. Larry Wolf będzie wspierać spółkę i jej inwestycje portfelowe w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji.
Larry Wolf jest założycielem Wolf Group Integrated Communications. Pod jego kierownictwem firma zatrudniająca początkowo dwóch konsultantów rozwinęła się do rozmiarów agencji reklamowo-marketingowej zatrudniającej ponad 300 pracowników z sześcioma oddziałami oraz łączną wartością przychodów ponad 450 mln USD. Larry Wolf opracował strategie marketingowe i komunikacji dla wielu produktów konsumpcyjnych oraz farmaceutycznych, które odniosły sukces rynkowy a jego projekty zdobyły wiele nagród przyznawanych za kreatywność. Larry Wolf zasiadał w Krajowej Komisji Reklamy Stanów Zjednoczonych (National Advertising Review Board) oraz był dyrektorem Kanadyjskiego Instytutu Reklamy (Institute of Canadian Advertising). Larry Wolf pełnił funkcję prezesa Astro Dairy Products (drugiej co do wielkości marki jogurtów w Kanadzie), która za jego kadencji została kupiona przez Parmalat. Był on współzałożycielem Absolute Quality (firmy outsourcingowej zapewniającej obsługę techniczną dla Apple i Scholastic), która za jego kadencji została sprzedana do e4e. Larry Wolf był dyrektorem Kanadyjskiego Instytutu Okulistyki (Eye Research Institute of Canada) oraz prezesem Kanadyjskiego Stowarzyszenia Jaskry (Glaucoma Research Society of Canada). Pełnił on funkcję członka rady doradczej Huntsman Program na Uniwersytecie Pensylwania. Larry Wolf posiada dyplom licencjata w dziedzinie psychologii zdobyty na Uniwersytecie Cornell oraz dyplom MBA w dziedzinie finansów zdobyty w Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwania.
Larry Wolf jest założycielem Wolf Group Integrated Communications. Pod jego kierownictwem firma zatrudniająca początkowo dwóch konsultantów rozwinęła się do rozmiarów agencji reklamowo-marketingowej zatrudniającej ponad 300 pracowników z sześcioma oddziałami oraz łączną wartością przychodów ponad 450 mln USD. Larry Wolf opracował strategie marketingowe i komunikacji dla wielu produktów konsumpcyjnych oraz farmaceutycznych, które odniosły sukces rynkowy a jego projekty zdobyły wiele nagród przyznawanych za kreatywność. Larry Wolf zasiadał w Krajowej Komisji Reklamy Stanów Zjednoczonych (National Advertising Review Board) oraz był dyrektorem Kanadyjskiego Instytutu Reklamy (Institute of Canadian Advertising). Larry Wolf pełnił funkcję prezesa Astro Dairy Products (drugiej co do wielkości marki jogurtów w Kanadzie), która za jego kadencji została kupiona przez Parmalat. Był on współzałożycielem Absolute Quality (firmy outsourcingowej zapewniającej obsługę techniczną dla Apple i Scholastic), która za jego kadencji została sprzedana do e4e. Larry Wolf był dyrektorem Kanadyjskiego Instytutu Okulistyki (Eye Research Institute of Canada) oraz prezesem Kanadyjskiego Stowarzyszenia Jaskry (Glaucoma Research Society of Canada). Pełnił on funkcję członka rady doradczej Huntsman Program na Uniwersytecie Pensylwania. Larry Wolf posiada dyplom licencjata w dziedzinie psychologii zdobyty na Uniwersytecie Cornell oraz dyplom MBA w dziedzinie finansów zdobyty w Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwania.