Zmiany w strategii Zakupy.com S.A.
17-03-2009
Zarząd Zakupy.com S.A. informuje, że Rada Nadzorcza Spółki zatwierdziła zmiany w strategii działania Zakupy.com S.A. Spółka zamierza skoncentrować swoją działalność w obszarze sprzedaży towarów i usług w modelu B2B "businesstobusiness". Działalność ta rozwijana była dotychczas w ramach projektu "B2BPartner". Współpraca w ramach projektu "B2BPartner"pozwala firmom realizować z sukcesem akcje lojalnościowe i partnerskie bez obciążeń logistycznych i technologicznych. Wśród firm współpracujących należy wymienić m. in. : AmRest sp. z o.o., Avon Cosmetics Polska sp. z o.o., Hoop Polska sp. z o.o., Koelner S.A., Microsoft Polska sp. z o.o., Philips Polska sp. z o.o., Samsung Electronics Polska sp. z o.o., oraz Stadlbauer sp. z o.o.. Obecnie Spółka prowadzi rozmowy na temat poszerzenia liczby klientów oraz partnerów. W 2008 roku na działalności związanych z projektem "B2BPartner" osiągnięty został przychód na poziomie ok. 6 mln zł. W 2009 roku planowane jest zwielokrotnienie tego wyniku. Zakupy.com S.A. będzie etapowo reorganizować działalność w obszarze prowadzenia sklepów internetowych w dotychczasowym modelu poprzez wydzielenie takiej działalności do spółek celowych lub poprzez sprzedaż prowadzonej działalności.