Wstępna informacja dotycząca planów Spółki Blue Tax Group S.A.
06-09-2010
Zarząd Spółki Blue Tax Group S.A. informuje, że z uwagi na słabą kondycję finansową Spółki planuje w najbliższym czasie emisję prywatną akcji serii D z wyłączeniem w całości prawa poboru akcji serii D przysługującego dotychczasowym akcjonariuszom.
Decyzja ta podyktowana jest przez niezadowalające wyniki finansowe Spółki, które pomimo poprawy w I półroczu 2010 roku, w istotny sposób ograniczają możliwości dalszego działania oraz rozwoju Spółki.
Poprawa wyników finansowych w I półroczu 2010 roku była możliwa do osiągnięcia dzięki rozszerzeniu usług świadczonych przez Dział Funduszy Unijnych Spółki. Należy jednak zwrócić uwagę na to, iż pozostałe segmenty działalności Spółki nie osiągnęły zamierzonego przez Spółkę poziomu. W połączeniu z faktem - iż działalność w zakresie pozyskiwania dotacji unijnych jest ograniczona w czasie, Zarząd Spółki dostrzega istotne ryzyko dla wyników generowanych przez Spółkę w przyszłości. W szczególności w związku z faktem, iż bez istotnych inwestycji w działania marketingowe, we wzmocnienie kadry (m.in. Szkolenia dla pracowników, zatrudnienie) oraz zwiększenia środków obrotowych - Spółka może mieć w przyszłych okresach sprawozdawczych ponowne problemy z uzyskiwaniem przychodów na poziomie gwarantującym osiąganie poziomu rentowności.
Decyzja ta podyktowana jest przez niezadowalające wyniki finansowe Spółki, które pomimo poprawy w I półroczu 2010 roku, w istotny sposób ograniczają możliwości dalszego działania oraz rozwoju Spółki.
Poprawa wyników finansowych w I półroczu 2010 roku była możliwa do osiągnięcia dzięki rozszerzeniu usług świadczonych przez Dział Funduszy Unijnych Spółki. Należy jednak zwrócić uwagę na to, iż pozostałe segmenty działalności Spółki nie osiągnęły zamierzonego przez Spółkę poziomu. W połączeniu z faktem - iż działalność w zakresie pozyskiwania dotacji unijnych jest ograniczona w czasie, Zarząd Spółki dostrzega istotne ryzyko dla wyników generowanych przez Spółkę w przyszłości. W szczególności w związku z faktem, iż bez istotnych inwestycji w działania marketingowe, we wzmocnienie kadry (m.in. Szkolenia dla pracowników, zatrudnienie) oraz zwiększenia środków obrotowych - Spółka może mieć w przyszłych okresach sprawozdawczych ponowne problemy z uzyskiwaniem przychodów na poziomie gwarantującym osiąganie poziomu rentowności.