Strategia Blue Ocean Media S.A. na lata 2014-2017
12-08-2014
Zarząd Blue Ocean Media S.A. („Emitent”) mając na względzie dotychczasowe osiągnięcia Spółki oraz wyniki analizy rynku, na którym działa Emitent, opracował strategię rozwoju, która będzie obowiązywała do końca 2017 r.
Podstawową działalność Emitenta stanowi świadczenie kompleksowych usług marketingowych i wsparcie procesu sprzedaży skierowanych do podmiotów działających w branży nieruchomości. Blue Ocean Media S.A. oferuje swoim klientom szereg usług wspierających sprzedaż, w tym kompleksowy nadzór nad działaniami marketingowymi, począwszy od przygotowania strategii działań, po ich realizację oraz ocenę efektywności. Mając na uwadze powyższe, strategia Blue Ocean Media S.A. zakłada rozwój w oparciu o trzy obszary:
1. Zwiększenie wartości zleceń pozyskiwanych od dotychczasowych odbiorców oraz aktywne pozyskiwanie kolejnych klientów.
2. Rozwój oferowanych usług w zakresie działań marketingowych, komunikacyjnych i wspierających sprzedaż.
3. Inwestycje w udziały lub akcje spółek, które posiadają pokrewny lub uzupełniający, względem Blue Ocean Media S.A., profil działalności.
Zarząd Emitenta zakłada, że realizacja strategii będzie wymagała zwiększenia środków finansowych przeznaczanych na inwestycje czy wdrożenie nowych rozwiązań. Środki finansowe będą pochodzić ze środków własnych Emitenta skumulowanych z zysku netto z lat poprzednich oraz z finansowania zewnętrznego. Celem nadrzędnym będzie rozwijanie własnej sieci reklamy, która obecnie znajduje się w fazie testów i jest przygotowywana do komercyjnego uruchomienia.
Istotnym i nowym elementem, będzie działalność inwestycyjna skupiona na angażowaniu się w rozwój podmiotów o pokrewnym profilu do Blue Ocean Media S.A. Realizację tej części strategii będzie aktywnie wspierała Rada Nadzorcza Emitenta, która podczas ostatniego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia została uzupełniona o osoby, posiadające odpowiednie kwalifikacje.
Zarząd Emitenta zakłada, że końcowym wynikiem realizacji powyższej strategii będzie systematyczne podnoszenie wartości Emitenta w celu przeniesienia notowań akcji Blue Ocean Media S.A z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Podstawową działalność Emitenta stanowi świadczenie kompleksowych usług marketingowych i wsparcie procesu sprzedaży skierowanych do podmiotów działających w branży nieruchomości. Blue Ocean Media S.A. oferuje swoim klientom szereg usług wspierających sprzedaż, w tym kompleksowy nadzór nad działaniami marketingowymi, począwszy od przygotowania strategii działań, po ich realizację oraz ocenę efektywności. Mając na uwadze powyższe, strategia Blue Ocean Media S.A. zakłada rozwój w oparciu o trzy obszary:
1. Zwiększenie wartości zleceń pozyskiwanych od dotychczasowych odbiorców oraz aktywne pozyskiwanie kolejnych klientów.
2. Rozwój oferowanych usług w zakresie działań marketingowych, komunikacyjnych i wspierających sprzedaż.
3. Inwestycje w udziały lub akcje spółek, które posiadają pokrewny lub uzupełniający, względem Blue Ocean Media S.A., profil działalności.
Zarząd Emitenta zakłada, że realizacja strategii będzie wymagała zwiększenia środków finansowych przeznaczanych na inwestycje czy wdrożenie nowych rozwiązań. Środki finansowe będą pochodzić ze środków własnych Emitenta skumulowanych z zysku netto z lat poprzednich oraz z finansowania zewnętrznego. Celem nadrzędnym będzie rozwijanie własnej sieci reklamy, która obecnie znajduje się w fazie testów i jest przygotowywana do komercyjnego uruchomienia.
Istotnym i nowym elementem, będzie działalność inwestycyjna skupiona na angażowaniu się w rozwój podmiotów o pokrewnym profilu do Blue Ocean Media S.A. Realizację tej części strategii będzie aktywnie wspierała Rada Nadzorcza Emitenta, która podczas ostatniego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia została uzupełniona o osoby, posiadające odpowiednie kwalifikacje.
Zarząd Emitenta zakłada, że końcowym wynikiem realizacji powyższej strategii będzie systematyczne podnoszenie wartości Emitenta w celu przeniesienia notowań akcji Blue Ocean Media S.A z rynku NewConnect na główny parkiet GPW.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.