Uchwała Nr 1237/2013 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 22 października 2013 r.
22-10-2013
Uchwała Nr 1237/2013
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
z dnia 22 października 2013 r.
w sprawie skreślenia z listy Autoryzowanych Doradców
w alternatywnym systemie obrotu
na rynku NewConnect oraz na Catalyst
spółki CAPITAL CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
§ 1
Na podstawie pkt 33d oraz w zw. z pkt 4 i pkt 12 ppkt 4) Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, Zarząd Giełdy postanawia skreślić z listy Autoryzowanych Doradców w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect oraz z listy Autoryzowanych Doradców w alternatywnym systemie obrotu na Catalyst spółkę CAPITAL CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z zastrzeżeniem pkt 35b Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.
Uzasadnienie
Na podstawie pkt 33d Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, w przypadku podjęcia decyzji o odmowie wprowadzenia do obrotu instrumentów finansowych emitenta, dla którego dany podmiot wykonuje obowiązki Autoryzowanego Doradcy, Organizator Alternatywnego Systemu może podjąć decyzję o zawieszeniu prawa do działania Autoryzowanego Doradcy w alternatywnym systemie albo o skreśleniu danego podmiotu z listy Autoryzowanych Doradców.
Uchwałą Nr 1236/2013 z dnia 22 października 2013 r. Zarząd Giełdy podjął decyzję o odmowie wprowadzenia akcji zwykłych na okaziciela serii A, B i C oraz praw do akcji zwykłych na okaziciela serii C spółki GLOBAL AUDIT AND FINANCE S.A. („Emitent”) do obrotu w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect z uwagi na uzasadnione obawy, że ich wprowadzenie do obrotu na tym rynku zagrażałoby bezpieczeństwu tego obrotu i interesowi jego uczestników. Szczegółowe informacje dotyczące przesłanek podjęcia tej decyzji zamieszczone zostały w uzasadnieniu do wyżej wskazanej uchwały Zarządu Giełdy.
Zgodnie § 4 ust. 4 i 5 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu w przypadku powzięcia przez emitenta lub jego Autoryzowanego Doradcę informacji o zmianach w dokumencie informacyjnym albo o zmianach w innych dokumentach związanych z wprowadzeniem instrumentów finansowych do alternatywnego systemu lub powzięcia nowych informacji związanych z tym wprowadzeniem, podmioty te zobowiązane są do niezwłocznego przekazania tych informacji Organizatorowi Alternatywnego Systemu.
Autoryzowany Doradca w trakcie trwania procedury rozpatrywania wniosku Emitenta nie poinformował niezwłocznie Giełdy o istotnych okolicznościach związanych z instrumentami finansowymi będącymi przedmiotem wniosku o wprowadzenie, ani o podejmowanych przez Emitenta czynnościach w stosunku do tych instrumentów, o których mowa w uzasadnieniu do wyżej wskazanej uchwały Zarządu Giełdy. Taka sytuacja jest, w ocenie Giełdy, niedopuszczalna z punktu widzenia przejrzystości informacyjnej spółek ubiegających się o status spółki publicznej oraz standardów obowiązujących Autoryzowanych Doradców, jak również budzi uzasadnione obawy czy Autoryzowany Doradca należycie przygotował Emitenta do funkcjonowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect, w tym do prawidłowego wykonywania obowiązków informacyjnych.
Powyższe budzi uzasadnioną obawę, że sposób funkcjonowania Autoryzowanego Doradcy w alternatywnym systemie nie daje rękojmi dalszego prawidłowego wykonywania przez CAPITAL CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ obowiązków ciążących na Autoryzowanych Doradcach, określonych w regulaminie tego systemu i że dalsze wykonywanie tych obowiązków przez ten podmiot może zagrażać bezpieczeństwu obrotu i interesowi jego uczestników.
Mając powyższe na uwadze Zarząd Giełdy, działając na podstawie przepisu pkt 33d Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, postanowił jak w uchwale.
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
z dnia 22 października 2013 r.
w sprawie skreślenia z listy Autoryzowanych Doradców
w alternatywnym systemie obrotu
na rynku NewConnect oraz na Catalyst
spółki CAPITAL CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
§ 1
Na podstawie pkt 33d oraz w zw. z pkt 4 i pkt 12 ppkt 4) Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, Zarząd Giełdy postanawia skreślić z listy Autoryzowanych Doradców w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect oraz z listy Autoryzowanych Doradców w alternatywnym systemie obrotu na Catalyst spółkę CAPITAL CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z zastrzeżeniem pkt 35b Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.
Uzasadnienie
Na podstawie pkt 33d Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, w przypadku podjęcia decyzji o odmowie wprowadzenia do obrotu instrumentów finansowych emitenta, dla którego dany podmiot wykonuje obowiązki Autoryzowanego Doradcy, Organizator Alternatywnego Systemu może podjąć decyzję o zawieszeniu prawa do działania Autoryzowanego Doradcy w alternatywnym systemie albo o skreśleniu danego podmiotu z listy Autoryzowanych Doradców.
Uchwałą Nr 1236/2013 z dnia 22 października 2013 r. Zarząd Giełdy podjął decyzję o odmowie wprowadzenia akcji zwykłych na okaziciela serii A, B i C oraz praw do akcji zwykłych na okaziciela serii C spółki GLOBAL AUDIT AND FINANCE S.A. („Emitent”) do obrotu w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect z uwagi na uzasadnione obawy, że ich wprowadzenie do obrotu na tym rynku zagrażałoby bezpieczeństwu tego obrotu i interesowi jego uczestników. Szczegółowe informacje dotyczące przesłanek podjęcia tej decyzji zamieszczone zostały w uzasadnieniu do wyżej wskazanej uchwały Zarządu Giełdy.
Zgodnie § 4 ust. 4 i 5 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu w przypadku powzięcia przez emitenta lub jego Autoryzowanego Doradcę informacji o zmianach w dokumencie informacyjnym albo o zmianach w innych dokumentach związanych z wprowadzeniem instrumentów finansowych do alternatywnego systemu lub powzięcia nowych informacji związanych z tym wprowadzeniem, podmioty te zobowiązane są do niezwłocznego przekazania tych informacji Organizatorowi Alternatywnego Systemu.
Autoryzowany Doradca w trakcie trwania procedury rozpatrywania wniosku Emitenta nie poinformował niezwłocznie Giełdy o istotnych okolicznościach związanych z instrumentami finansowymi będącymi przedmiotem wniosku o wprowadzenie, ani o podejmowanych przez Emitenta czynnościach w stosunku do tych instrumentów, o których mowa w uzasadnieniu do wyżej wskazanej uchwały Zarządu Giełdy. Taka sytuacja jest, w ocenie Giełdy, niedopuszczalna z punktu widzenia przejrzystości informacyjnej spółek ubiegających się o status spółki publicznej oraz standardów obowiązujących Autoryzowanych Doradców, jak również budzi uzasadnione obawy czy Autoryzowany Doradca należycie przygotował Emitenta do funkcjonowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect, w tym do prawidłowego wykonywania obowiązków informacyjnych.
Powyższe budzi uzasadnioną obawę, że sposób funkcjonowania Autoryzowanego Doradcy w alternatywnym systemie nie daje rękojmi dalszego prawidłowego wykonywania przez CAPITAL CITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ obowiązków ciążących na Autoryzowanych Doradcach, określonych w regulaminie tego systemu i że dalsze wykonywanie tych obowiązków przez ten podmiot może zagrażać bezpieczeństwu obrotu i interesowi jego uczestników.
Mając powyższe na uwadze Zarząd Giełdy, działając na podstawie przepisu pkt 33d Załącznika Nr 5 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu, postanowił jak w uchwale.