Raport dotyczący skuteczności silnika behawioralnego
21-09-2012
Zarząd Cloud Technologies S.A. ("Spółka") przekazuje raport dotyczący skuteczności silnika behawioralnego, który stanowi jedną z kluczowych inwestycji Spółki. Narzędzie to umożliwia między innymi emitowanie kreacji reklamowych adekwatnych do profilu zainteresowań użytkowników witryn internetowych.
Zastosowanie silnika behawioralnego umożliwia zwiększenie efektywności przestrzeni reklamowej. Wykonane testy wykazały wzrost współczynnika CTR dla kampanii reklamowych o 50 - 100%.
Informacje na temat przedmiotowego projektu dostępne są pod adresem http://www.behavioralengine.com.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Zastosowanie silnika behawioralnego umożliwia zwiększenie efektywności przestrzeni reklamowej. Wykonane testy wykazały wzrost współczynnika CTR dla kampanii reklamowych o 50 - 100%.
Informacje na temat przedmiotowego projektu dostępne są pod adresem http://www.behavioralengine.com.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"