Podpisanie umowy o dofinansowanie projektu w ramach Działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
27-06-2014
Zarząd Cloud Technologies S.A. ("Spółka") informuje, iż w dniu 27 czerwca 2014 roku Spółka podpisała warunkową umowę o dofinansowanie projektu w ramach Działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka realizowanego w latach 2007 - 2013, którego przedmiotem jest "stworzenie platformy B2B automatyzującej procesy zakupu kampanii e-mailingowych w oparciu o model licytacji". Do dnia 31 grudnia 2014 roku instytucja finansująca przekaże Spółce informację o dostępności środków na wsparcie projektu o wartości 918.600 zł + VAT przy dofinansowaniu na poziomie 492.060 zł.
Przedmiotowy projekt zakłada stworzenie platformy, która umożliwi automatyczny zakup mediów w zakresie e-mail marketingu z zastosowaniem zewnętrznych źródeł danych. System będzie wykorzystywał model licytacji w sposób analogiczny do technologii Real-Time Bidding, która jest kluczowym czynnikiem dynamicznego wzrostu rynku reklamy odsłonowej. Wśród głównych zastosowań systemu wskazuje się e-mail retargeting, który jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej. W szczególności system będzie wspierać narzędzia typu marketing automation.
Przedmiotowy projekt stanowi ważny element realizowanej przez Spółkę strategii dywersyfikacji. Jej celem jest zróżnicowanie źródeł przychodów, także w obrębie rynku reklamy internetowej.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Przedmiotowy projekt zakłada stworzenie platformy, która umożliwi automatyczny zakup mediów w zakresie e-mail marketingu z zastosowaniem zewnętrznych źródeł danych. System będzie wykorzystywał model licytacji w sposób analogiczny do technologii Real-Time Bidding, która jest kluczowym czynnikiem dynamicznego wzrostu rynku reklamy odsłonowej. Wśród głównych zastosowań systemu wskazuje się e-mail retargeting, który jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej. W szczególności system będzie wspierać narzędzia typu marketing automation.
Przedmiotowy projekt stanowi ważny element realizowanej przez Spółkę strategii dywersyfikacji. Jej celem jest zróżnicowanie źródeł przychodów, także w obrębie rynku reklamy internetowej.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"