Zawarcie umowy w zakresie dystrybucji zasobów platformy behavioralengine.com
30-06-2014
Zarząd Cloud Technologies S.A. ("Spółka") informuje, iż w dniu 30 czerwca 2014 roku Spółka zawarła z Adform Aps umowę o współpracy w zakresie dystrybucji zasobów platformy behavioralengine.com. Umowa została zawarta na czas nieokreślony, umożliwia współpracę w wymiarze międzynarodowym i przewiduje podział przychodów ze sprzedaży danych dla potrzeb działalności reklamowej w Internecie.
Zawarta umowa na podstawie udzielonej licencji pozwala na udostępnienie zasobów platformy behavioralengine.com klientom korzystającym z narzędzi dostarczanych przez Adform Aps. Podjęta współpraca umożliwia optymalizację kampanii reklamowych realizowanych z wykorzystaniem automatycznego zakupu mediów (ang. Programmatic Buying).
Platforma behavioralengine.com to największa w Polsce hurtownia danych, która umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych (ang. Data Management Platform). Technologia zadebiutowała na rynku w 2012 roku i aktualnie posiada w zasięgu ponad 20 mln użytkowników Internetu.
Adform Aps to wiodący dostawca rozwiązań dla rynku reklamy internetowej w segmencie Real-Time Bidding. Firma powstała w 2002 roku w Danii i aktualnie posiada 15 oddziałów w Europie i USA.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Zawarta umowa na podstawie udzielonej licencji pozwala na udostępnienie zasobów platformy behavioralengine.com klientom korzystającym z narzędzi dostarczanych przez Adform Aps. Podjęta współpraca umożliwia optymalizację kampanii reklamowych realizowanych z wykorzystaniem automatycznego zakupu mediów (ang. Programmatic Buying).
Platforma behavioralengine.com to największa w Polsce hurtownia danych, która umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych (ang. Data Management Platform). Technologia zadebiutowała na rynku w 2012 roku i aktualnie posiada w zasięgu ponad 20 mln użytkowników Internetu.
Adform Aps to wiodący dostawca rozwiązań dla rynku reklamy internetowej w segmencie Real-Time Bidding. Firma powstała w 2002 roku w Danii i aktualnie posiada 15 oddziałów w Europie i USA.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"