List intencyjny w sprawie nabycia do 100% udziałów w spółce z branży ubezpieczeniowej.
29-11-2012
Zarząd Comperia.pl S.A. informuje, że w dniu 29 listopada 2012 r. podpisał list intencyjny dotyczący nabycia do 100% udziałów w spółce z branży ubezpieczeniowej posiadającej sieć agentów ubezpieczeniowych. Do dnia 31 grudnia 2012 r. Emitent ma wyłączność na negocjacje z właścicielami odnośnie nabycia ww. spółki oraz przeprowadzenie badania due diligence. Okres wyłączności może zostać przedłużony do 31 stycznia 2013 r.
Transakcja nabycia ww. spółki zostanie dokonana pod warunkiem pozyskania środków finansowych z prywatnej emisji akcji zwykłych na okaziciela serii E. Emisja do 400 tys. akcji z wyłączeniem prawa poboru została uchwalona przez NWZA Comperia.pl S.A. w dniu 23 listopada 2012 r.
W związku z planowanym przejęciem spółki z branży ubezpieczeniowej z funkcjonującą siecią agentów Comperia.pl S.A. zamierza zmodyfikować strategię na lata 2013-2014, która polegać będzie na rozwoju sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w modelu online i offline. Posiadanie w grupie oddzielnego podmiotu zajmującego się pośrednictwem w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych pozwoli Emitentowi obsługiwać również tych klientów pozyskiwanych w sieci (co jest głównym obszarem działalności Comperia.pl S.A.), którzy preferują podpisanie umowy offline, przy bezpośredniej obecności agenta ubezpieczeniowego. Comperia.pl S.A. jednocześnie prowadzi prace nad uruchomieniem nowatorskiej aplikacji na użytek przejmowanej i tworzonej sieci sprzedaży agencyjnej.
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO.
Transakcja nabycia ww. spółki zostanie dokonana pod warunkiem pozyskania środków finansowych z prywatnej emisji akcji zwykłych na okaziciela serii E. Emisja do 400 tys. akcji z wyłączeniem prawa poboru została uchwalona przez NWZA Comperia.pl S.A. w dniu 23 listopada 2012 r.
W związku z planowanym przejęciem spółki z branży ubezpieczeniowej z funkcjonującą siecią agentów Comperia.pl S.A. zamierza zmodyfikować strategię na lata 2013-2014, która polegać będzie na rozwoju sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w modelu online i offline. Posiadanie w grupie oddzielnego podmiotu zajmującego się pośrednictwem w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych pozwoli Emitentowi obsługiwać również tych klientów pozyskiwanych w sieci (co jest głównym obszarem działalności Comperia.pl S.A.), którzy preferują podpisanie umowy offline, przy bezpośredniej obecności agenta ubezpieczeniowego. Comperia.pl S.A. jednocześnie prowadzi prace nad uruchomieniem nowatorskiej aplikacji na użytek przejmowanej i tworzonej sieci sprzedaży agencyjnej.
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO.