Raport miesięczny za listopad 2011 roku
13-12-2011
Zarząd Cool Marketing S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Emitent") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc listopad 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.
W miesiącu listopadzie 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.:
1 W dniu 18 listopada 2011 roku Zarząd Spółki wyemitował 200 obligacji wartości nominalnej każdej poszczególnej obligacji 1.000 USD (jeden tysiąc dolarów amerykańskich) i o łącznej wartości nominalnej 200.000 USD (dwieście tysięcy dolarów amerykańskich), na zasadach ustalonych przez Zarząd Spółki.
Zarząd Emitenta niniejszym oświadcza, iż na dzień publikacji wpłata na objęcie obligacji nie została uiszczona.
2. W dniu 24 listopada 2011 roku akcjonariusze Emitenta podpisali umowy lock-up dotyczących akcji Spółki o których Emitent informował raportem bieżącym nr 20/2011 z dnia 25 listopada 2011 roku
Poza wyżej wymienionym zdarzeniem w ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem nie wystąpiły w otoczeniu rynkowym Cool Marketing S.A. żadne inne istotne tendencje i zdarzenia mogące mieć wpływ na wyniki finansowe Spółki
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
1/ w dniu 10 listopada 2011 roku raport bieżący nr 16/2011 - raport miesięczny za październik 2011 roku
2/ w dniu 10 listopada 2011 roku raport bieżący nr 17/2011 w sprawie korekty raportu miesięcznego za październik 2011 roku;
3/ w dniu 10 listopada 2011 roku raport okresowy 18/2011 - raport kwartalny za III kwartał 2011 roku;
4/ w dniu 18 listopada 2011 raport bieżący nr 19/2011 w sprawie emisji obligacji serii A;
5/ w dniu 25 listopada 2011 raport bieżący nr 20/2011 roku w sprawie podpisania umów o ograniczeniu zbywalności akcji;
6/ w dniu 25 listopada 2011 roku raport bieżący nr 21/2011 roku w sprawie korekty raportu bieżącego nr 20/2011 roku;
W miesiącu listopadzie 2011 roku spółka przekazała w dniu 8 listopada 2011 roku do publicznej wiadomości raport za pośrednictwem systemu ESPI raport nr 1/201.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.coolmarketing.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl)
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W listopadzie 2011 roku miała miejsce realizacja planów związanych z wprowadzeniem usługi copackingu z wykorzystaniem środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
• przyjęcia pierwszych zamówień copackingowych od spółek Nepentes S.A oraz PKP Cargo S.A.
• zakończenia wprowadzania certyfikatu HACCAP.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
- do 14 stycznia 2012 roku zostanie opublikowany raport bieżący za miesiąc grudzień 2011 roku.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.
W miesiącu listopadzie 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.:
1 W dniu 18 listopada 2011 roku Zarząd Spółki wyemitował 200 obligacji wartości nominalnej każdej poszczególnej obligacji 1.000 USD (jeden tysiąc dolarów amerykańskich) i o łącznej wartości nominalnej 200.000 USD (dwieście tysięcy dolarów amerykańskich), na zasadach ustalonych przez Zarząd Spółki.
Zarząd Emitenta niniejszym oświadcza, iż na dzień publikacji wpłata na objęcie obligacji nie została uiszczona.
2. W dniu 24 listopada 2011 roku akcjonariusze Emitenta podpisali umowy lock-up dotyczących akcji Spółki o których Emitent informował raportem bieżącym nr 20/2011 z dnia 25 listopada 2011 roku
Poza wyżej wymienionym zdarzeniem w ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem nie wystąpiły w otoczeniu rynkowym Cool Marketing S.A. żadne inne istotne tendencje i zdarzenia mogące mieć wpływ na wyniki finansowe Spółki
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
1/ w dniu 10 listopada 2011 roku raport bieżący nr 16/2011 - raport miesięczny za październik 2011 roku
2/ w dniu 10 listopada 2011 roku raport bieżący nr 17/2011 w sprawie korekty raportu miesięcznego za październik 2011 roku;
3/ w dniu 10 listopada 2011 roku raport okresowy 18/2011 - raport kwartalny za III kwartał 2011 roku;
4/ w dniu 18 listopada 2011 raport bieżący nr 19/2011 w sprawie emisji obligacji serii A;
5/ w dniu 25 listopada 2011 raport bieżący nr 20/2011 roku w sprawie podpisania umów o ograniczeniu zbywalności akcji;
6/ w dniu 25 listopada 2011 roku raport bieżący nr 21/2011 roku w sprawie korekty raportu bieżącego nr 20/2011 roku;
W miesiącu listopadzie 2011 roku spółka przekazała w dniu 8 listopada 2011 roku do publicznej wiadomości raport za pośrednictwem systemu ESPI raport nr 1/201.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.coolmarketing.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl)
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W listopadzie 2011 roku miała miejsce realizacja planów związanych z wprowadzeniem usługi copackingu z wykorzystaniem środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
• przyjęcia pierwszych zamówień copackingowych od spółek Nepentes S.A oraz PKP Cargo S.A.
• zakończenia wprowadzania certyfikatu HACCAP.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
- do 14 stycznia 2012 roku zostanie opublikowany raport bieżący za miesiąc grudzień 2011 roku.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".