Raport miesięczny za październik 2011 roku
10-11-2011
Zarząd Cool Marketing S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc październik 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.
W miesiącu październiku 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.:
1 W dniu 20 października 2011 roku Rada Nadzorcza Spółki podjęła uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie przez Zarząd Spółki emisji obligacji wartości nominalnej każdej poszczególnej obligacji 1.000 USD (jeden tysiąc dolarów amerykańskich) i o łącznej wartości nominalnej 200.000 USD (dwieście tysięcy dolarów amerykańskich), na zasadach ustalonych przez Zarząd Spółki.
Zarząd Emitenta niniejszym oświadcza, iż na dzień publikacji niniejszego raportu, nie podjął ostatecznej decyzji dotyczącej terminu oraz warunków emisji obligacji, jednakże wskazuje iż niezwłocznie po podjęciu uchwały w sprawie określenia warunków emisji obligacji Spółki opublikuje stosowany raport bieżący EBI.
2. W dniu 5 października 2011 roku została podpisana umowa leasingu na następujące maszyny do wprowadzenia usługi copackingu.:
• Półautomatyczna zgrzewarka kątowa SMIPACK, wartość 41 850 000 zł netto
• Maszyna pakująca flowpack SMART, wartość 165 600 zł netto
3. W miesiącu październiku 2011 roku, Spółka rozpoczęła wdrażanie Certyfikatu HACCAP.
(HACCP jest systemowym postępowaniem mającym na celu identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń bezpieczeństwa żywności, z punktu widzenia jej jakości zdrowotnej oraz ryzyka wystąpienia tych zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i dystrybucji. Jest to również system mający na celu określenie metod ograniczania tych zagrożeń.
System HACCP pozwala na uzyskanie pewności, że zakład wykonał wszystko dla bezpieczeństwa wyrobu i konsumenta w odniesieniu do przepisów, zasad dobrej praktyki produkcyjnej i potrzeb klientów oraz jest niezbędny do obsługi klientów z branży FMCG.
4. 10 października 2011 roku została podpisana Umowa z Grupą Doradczą WIP Jerzy Bagiński z siedzibą w Warszawie na opracowanie biznes planu oraz wniosku o bezzwrotna dotację o równowartości 50% projektu inwestycyjnego z programów pomocowych dostępnych w ramach Funduszy Strukturalnych na realizacje projektu inwestycyjnego w wysokości 400 000 zł. Termin złożenia wniosku to 18 listopada 2011r.
Poza wyżej wymienionymi zdarzeniami w ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem nie wystąpiły w otoczeniu rynkowym Cool Marketing S.A. tendencje i zdarzenia mogące mieć wpływ na wyniki finansowe Spółki
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
1 Raport bieżący EBI Nr 15/2011 z dnia 14 października 2011 roku w sprawie przedstawienia raportu miesięcznego za miesiąc wrzesień.
W miesiącu październiku 2011 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.coolmarketing.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W październiku 2011 roku miała miejsce realizacja planów związanych z wprowadzeniem usługi copackingu z wykorzystaniem środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
• Adaptacja hali magazynowej w Europolis Błonie
• Wyposażenie części biurowej w hali Europolis Blonie w niezbędne meble i urządzenia.
• Zakup pierwszych maszyn i urządzeń niezbędnych do copackingu.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, iż w okresie miesiąca listopada 2011 roku będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów
1/ 14 listopada 2011 roku publikacja za III kwartał 2011 roku.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.
W miesiącu październiku 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.:
1 W dniu 20 października 2011 roku Rada Nadzorcza Spółki podjęła uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie przez Zarząd Spółki emisji obligacji wartości nominalnej każdej poszczególnej obligacji 1.000 USD (jeden tysiąc dolarów amerykańskich) i o łącznej wartości nominalnej 200.000 USD (dwieście tysięcy dolarów amerykańskich), na zasadach ustalonych przez Zarząd Spółki.
Zarząd Emitenta niniejszym oświadcza, iż na dzień publikacji niniejszego raportu, nie podjął ostatecznej decyzji dotyczącej terminu oraz warunków emisji obligacji, jednakże wskazuje iż niezwłocznie po podjęciu uchwały w sprawie określenia warunków emisji obligacji Spółki opublikuje stosowany raport bieżący EBI.
2. W dniu 5 października 2011 roku została podpisana umowa leasingu na następujące maszyny do wprowadzenia usługi copackingu.:
• Półautomatyczna zgrzewarka kątowa SMIPACK, wartość 41 850 000 zł netto
• Maszyna pakująca flowpack SMART, wartość 165 600 zł netto
3. W miesiącu październiku 2011 roku, Spółka rozpoczęła wdrażanie Certyfikatu HACCAP.
(HACCP jest systemowym postępowaniem mającym na celu identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń bezpieczeństwa żywności, z punktu widzenia jej jakości zdrowotnej oraz ryzyka wystąpienia tych zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i dystrybucji. Jest to również system mający na celu określenie metod ograniczania tych zagrożeń.
System HACCP pozwala na uzyskanie pewności, że zakład wykonał wszystko dla bezpieczeństwa wyrobu i konsumenta w odniesieniu do przepisów, zasad dobrej praktyki produkcyjnej i potrzeb klientów oraz jest niezbędny do obsługi klientów z branży FMCG.
4. 10 października 2011 roku została podpisana Umowa z Grupą Doradczą WIP Jerzy Bagiński z siedzibą w Warszawie na opracowanie biznes planu oraz wniosku o bezzwrotna dotację o równowartości 50% projektu inwestycyjnego z programów pomocowych dostępnych w ramach Funduszy Strukturalnych na realizacje projektu inwestycyjnego w wysokości 400 000 zł. Termin złożenia wniosku to 18 listopada 2011r.
Poza wyżej wymienionymi zdarzeniami w ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem nie wystąpiły w otoczeniu rynkowym Cool Marketing S.A. tendencje i zdarzenia mogące mieć wpływ na wyniki finansowe Spółki
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
1 Raport bieżący EBI Nr 15/2011 z dnia 14 października 2011 roku w sprawie przedstawienia raportu miesięcznego za miesiąc wrzesień.
W miesiącu październiku 2011 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.coolmarketing.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W październiku 2011 roku miała miejsce realizacja planów związanych z wprowadzeniem usługi copackingu z wykorzystaniem środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
• Adaptacja hali magazynowej w Europolis Błonie
• Wyposażenie części biurowej w hali Europolis Blonie w niezbędne meble i urządzenia.
• Zakup pierwszych maszyn i urządzeń niezbędnych do copackingu.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, iż w okresie miesiąca listopada 2011 roku będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów
1/ 14 listopada 2011 roku publikacja za III kwartał 2011 roku.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".