Raport miesięczny za czerwiec 2011 roku
14-07-2011
Zarząd Cool Marketing S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc czerwiec 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.
W miesiącu czerwcu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.:
1/ Spółka w dniu 16 czerwca 2011 roku złożyła wniosek o wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu akcji Emitenta organizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych z siedzibą w Warszawie S.A.
2 W dniu 24 czerwca 2011 roku, na podstawie Uchwały Nr 810/2011 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w dniu 24 czerwca 2011r. wprowadzone zostały do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect, organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. następujące akcje zwykłe na okaziciela spółki o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda:
a) 3.000.000 (trzy miliony) akcji serii A,
b) 2.000.000 (dwa miliony) akcji serii B;
c) 2.000.000 (dwa miliony) praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B spółki. o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda.
3 W dniu 29 czerwca 2011 roku Spółka złożyła do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. wniosek o wyznaczenie pierwszego dnia notowania praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B na rynku NewConnect na dzień 6 lipca 2011 roku.
4 Emitenta w miesiącu czerwcu powadził kampanie promocyjna związaną z informowaniem rynku o przewidywanym wejściu na GPW w lipcu. Jednocześnie nastąpiła realizacja kontraktu dla Kompanii Piwowarskiej, wartość 163 163.19 brutto, realizacja kontraktu dla Polpharma Biuro Handlowe sp z o.o. o wartości 86 745, 75 brutto oraz wiele mniejszych realizacji. Podpisana została Umowa na produkcje artykułów reklamowych dla WYBOROWA SA, o wartości 370 476 brutto oraz dla Kotany Wegry o wartości ok. 76 000 zł netto.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu czerwcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
1/ Raport Bieżący EBI Nr 1/2011 z dnia 17 czerwca 2011 w sprawie uzyskania dostępu do systemu EBI.
2/ Raport Bieżący EBI Nr 2/2011 z dnia 17 czerwca 2011 w sprawie złożenia wniosku o wprowadzenie akcji Emitenta.
3/ Raport Bieżący EBI Nr 3/2011 z dnia 27 czerwca 2011 w sprawie wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect akcji serii A, serii B oraz praw do akcji serii B.
4/ Raport Bieżący EBI Nr 4/2011 z dnia 29 czerwca 2011 w sprawie złożenie wniosku o wyznaczenie pierwszego dnia notowania praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B na rynku NewConnect.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.coolmarketing.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W czerwcu 2011 roku miała miejsce realizacja planów związanych wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
Według stanu na miesiąc czerwiec 2011 nie doszło do realizacji planów związanych z wykorzystaniem środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
6 lipca 2011 roku - debiut Emitenta w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect
Poza wyżej wymienioną datą według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca lipca 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.
W miesiącu czerwcu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Cool Marketing S.A.:
1/ Spółka w dniu 16 czerwca 2011 roku złożyła wniosek o wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu akcji Emitenta organizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych z siedzibą w Warszawie S.A.
2 W dniu 24 czerwca 2011 roku, na podstawie Uchwały Nr 810/2011 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w dniu 24 czerwca 2011r. wprowadzone zostały do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect, organizowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. następujące akcje zwykłe na okaziciela spółki o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda:
a) 3.000.000 (trzy miliony) akcji serii A,
b) 2.000.000 (dwa miliony) akcji serii B;
c) 2.000.000 (dwa miliony) praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B spółki. o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda.
3 W dniu 29 czerwca 2011 roku Spółka złożyła do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. wniosek o wyznaczenie pierwszego dnia notowania praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B na rynku NewConnect na dzień 6 lipca 2011 roku.
4 Emitenta w miesiącu czerwcu powadził kampanie promocyjna związaną z informowaniem rynku o przewidywanym wejściu na GPW w lipcu. Jednocześnie nastąpiła realizacja kontraktu dla Kompanii Piwowarskiej, wartość 163 163.19 brutto, realizacja kontraktu dla Polpharma Biuro Handlowe sp z o.o. o wartości 86 745, 75 brutto oraz wiele mniejszych realizacji. Podpisana została Umowa na produkcje artykułów reklamowych dla WYBOROWA SA, o wartości 370 476 brutto oraz dla Kotany Wegry o wartości ok. 76 000 zł netto.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu czerwcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
1/ Raport Bieżący EBI Nr 1/2011 z dnia 17 czerwca 2011 w sprawie uzyskania dostępu do systemu EBI.
2/ Raport Bieżący EBI Nr 2/2011 z dnia 17 czerwca 2011 w sprawie złożenia wniosku o wprowadzenie akcji Emitenta.
3/ Raport Bieżący EBI Nr 3/2011 z dnia 27 czerwca 2011 w sprawie wprowadzenie do obrotu na rynku NewConnect akcji serii A, serii B oraz praw do akcji serii B.
4/ Raport Bieżący EBI Nr 4/2011 z dnia 29 czerwca 2011 w sprawie złożenie wniosku o wyznaczenie pierwszego dnia notowania praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B na rynku NewConnect.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.coolmarketing.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W czerwcu 2011 roku miała miejsce realizacja planów związanych wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
Według stanu na miesiąc czerwiec 2011 nie doszło do realizacji planów związanych z wykorzystaniem środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
6 lipca 2011 roku - debiut Emitenta w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect
Poza wyżej wymienioną datą według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca lipca 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".