Zawarcie umowy z Mediacom Warszawa sp. z o.o.
25-04-2012
Zarząd Dent-a-Medical SA informuje, iż 24 kwietnia 2012 r. zawarł umowę o współpracy z Mediacom Warszawa sp. z o.o. (dalej: Partner) organizującej dla Wrigley Poland sp. z o.o. kampanię promującą gumę do żucia Orbit.
W ramach współpracy Partner nabędzie od Spółki 160.000 "Kart Stomatologicznych Orbit", które dystrybuowane będą wśród klientów wybranych restauracji na terenie całego kraju. W/w karty uprawniać będą do korzystania z rabatów na usługi stomatologiczne realizowane w placówkach sieci Dent-a-Medical oraz do szeregu usług bezpłatnych przez okres 6 miesięcy.
Współpraca wiązać się będzie również z rozbudowanymi świadczeniami reklamowymi ze strony Partnera o znaczącej wartości, obejmującymi m.in. ekspozycję marki Dent-a-Medical w prasie kobiecej oraz telewizji śniadaniowej.
W opinii Zarządu Spółki zawarta umowa będzie mieć istotny wpływ na wyniki finansowe realizowane przez Spółkę w przyszłości, przede wszystkim przez wzgląd na przychody uzyskane ze sprzedaży "Kart Stomatologicznych Orbit". Ponadto uczestnictwo Spółki w kampanii promocyjnej jednego z liderów branży FMCG wpłynie pozytywnie również na kreowanie wizerunku i wzmacnianie pozycji rynkowej Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2. Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
W ramach współpracy Partner nabędzie od Spółki 160.000 "Kart Stomatologicznych Orbit", które dystrybuowane będą wśród klientów wybranych restauracji na terenie całego kraju. W/w karty uprawniać będą do korzystania z rabatów na usługi stomatologiczne realizowane w placówkach sieci Dent-a-Medical oraz do szeregu usług bezpłatnych przez okres 6 miesięcy.
Współpraca wiązać się będzie również z rozbudowanymi świadczeniami reklamowymi ze strony Partnera o znaczącej wartości, obejmującymi m.in. ekspozycję marki Dent-a-Medical w prasie kobiecej oraz telewizji śniadaniowej.
W opinii Zarządu Spółki zawarta umowa będzie mieć istotny wpływ na wyniki finansowe realizowane przez Spółkę w przyszłości, przede wszystkim przez wzgląd na przychody uzyskane ze sprzedaży "Kart Stomatologicznych Orbit". Ponadto uczestnictwo Spółki w kampanii promocyjnej jednego z liderów branży FMCG wpłynie pozytywnie również na kreowanie wizerunku i wzmacnianie pozycji rynkowej Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2. Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"