Utworzenie nowego działu handlowego
24-07-2013
Zarząd Dent-a-Medical SA z siedzibą we Wrocławiu informuje o zakończeniu rekrutacji nowego działu handlowego Spółki.
Nowy dział handlowy składa się z trzech osób i dedykowany jest rozwojowi kanału sprzedaży pakietów opieki stomatologicznej do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (vide: raport bieżący nr 33/2012). Za jego pośrednictwem Spółka będzie oferować programy rabatowe, abonamentowe oraz vouchery na usługi stomatologiczne, których końcowym odbiorcą będą pracownicy lub klienci firm nabywających te produkty.
Przebudowa działu handlowego Spółki jest elementem zmian wprowadzonych przez nowy Zarząd Spółki (vide: 13/2013), który zamierza położyć duży nacisk na rozwój sprzedaży produktów Spółki w nowym kanale dystrybucji.
Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, iż w dniu 23 lipca 2012 r. wpłynęło do Spółki pierwsze zamówienie będące bezpośrednim efektem pracy nowego działu handlowego, o wartości 39.425 zł. Zarząd Emitenta spodziewa się w najbliższym okresie realizacji kolejnych zamówień w ramach sprzedaży produktów Spółki do przedsiębiorstw z sektora MŚP.
W opinii Zarządu Spółki utworzenie nowego działu handlowego dla dystrybucji produktów Spółki w nowej grupie odbiorców może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe realizowane przez Spółkę w przyszłości.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Nowy dział handlowy składa się z trzech osób i dedykowany jest rozwojowi kanału sprzedaży pakietów opieki stomatologicznej do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (vide: raport bieżący nr 33/2012). Za jego pośrednictwem Spółka będzie oferować programy rabatowe, abonamentowe oraz vouchery na usługi stomatologiczne, których końcowym odbiorcą będą pracownicy lub klienci firm nabywających te produkty.
Przebudowa działu handlowego Spółki jest elementem zmian wprowadzonych przez nowy Zarząd Spółki (vide: 13/2013), który zamierza położyć duży nacisk na rozwój sprzedaży produktów Spółki w nowym kanale dystrybucji.
Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, iż w dniu 23 lipca 2012 r. wpłynęło do Spółki pierwsze zamówienie będące bezpośrednim efektem pracy nowego działu handlowego, o wartości 39.425 zł. Zarząd Emitenta spodziewa się w najbliższym okresie realizacji kolejnych zamówień w ramach sprzedaży produktów Spółki do przedsiębiorstw z sektora MŚP.
W opinii Zarządu Spółki utworzenie nowego działu handlowego dla dystrybucji produktów Spółki w nowej grupie odbiorców może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe realizowane przez Spółkę w przyszłości.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"