Zawarcie umowy z wydawcą miesięcznika Claudia
06-03-2012
Zarząd Dent-a-Medical SA informuje, iż 6 marca 2012 r. zawarł umowę współpracy z G+J Gruner+Jahr Polska sp. z o.o. & Co. s.k. (dalej: Partner), w ramach której Spółka zaoferuje program opieki stomatologicznej "Rodzinna Karta Stomatologiczna Claudia" czytelniczkom wydawanego przez Partnera miesięcznika "Claudia".
Zgodnie z umową Partner nabył od Spółki 350.000 wyprodukowanych dla Partnera "Rodzinnych Kart Stomatologicznych Claudia", które dystrybuowane będą w postaci insertu z 350 000 nakładem miesięcznika Claudia nr 5/12, które ukaże się w dystrybucji na przełomie kwietnia i maja 2012 r.
W/w karty uprawniać będą do korzystania z rabatów na usługi stomatologiczne realizowane w placówkach sieci Dent-a-Medical oraz do szeregu usług bezpłatnych przez okres 2 miesięcy. Posiadaczki kart będą miały możliwość odpłatnego przedłużenia okresu ważności karty na okres kolejnych 10 miesięcy.
Współpraca wiązać się będzie również z rozbudowanymi świadczeniami reklamowymi ze strony Partnera o znaczącej wartości, obejmującymi m.in. ekspozycję logotypu Dent-a-Medical w 12 wydaniach czasopisma "Claudia", jednego z najpopularniejszych magazynów kobiecych w Polsce, co zapewni promocję marki spółki oraz zwiększy jej rozpoznawalność.
W opinii Zarządu Spółki zawarta umowa będzie mieć istotny wpływ na wyniki finansowe realizowane przez Spółkę w przyszłości, przede wszystkim przez wzgląd na przychody uzyskane ze sprzedaży w/w kart. Umowa wpłynie pozytywnie również na kreowanie wizerunku i wzmacnianie pozycji rynkowej Emitenta
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2. Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Zgodnie z umową Partner nabył od Spółki 350.000 wyprodukowanych dla Partnera "Rodzinnych Kart Stomatologicznych Claudia", które dystrybuowane będą w postaci insertu z 350 000 nakładem miesięcznika Claudia nr 5/12, które ukaże się w dystrybucji na przełomie kwietnia i maja 2012 r.
W/w karty uprawniać będą do korzystania z rabatów na usługi stomatologiczne realizowane w placówkach sieci Dent-a-Medical oraz do szeregu usług bezpłatnych przez okres 2 miesięcy. Posiadaczki kart będą miały możliwość odpłatnego przedłużenia okresu ważności karty na okres kolejnych 10 miesięcy.
Współpraca wiązać się będzie również z rozbudowanymi świadczeniami reklamowymi ze strony Partnera o znaczącej wartości, obejmującymi m.in. ekspozycję logotypu Dent-a-Medical w 12 wydaniach czasopisma "Claudia", jednego z najpopularniejszych magazynów kobiecych w Polsce, co zapewni promocję marki spółki oraz zwiększy jej rozpoznawalność.
W opinii Zarządu Spółki zawarta umowa będzie mieć istotny wpływ na wyniki finansowe realizowane przez Spółkę w przyszłości, przede wszystkim przez wzgląd na przychody uzyskane ze sprzedaży w/w kart. Umowa wpłynie pozytywnie również na kreowanie wizerunku i wzmacnianie pozycji rynkowej Emitenta
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2. Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"