Raport miesięczny - czerwiec 2011 r.
03-08-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd DEPEND S.A. przekazuje raport miesięczny:
1) informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych DEPEND S.A.
W ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem wystąpiły w otoczeniu rynkowym DEPEND S.A. tendencje i zdarzenia mogące mieć negatywny wpływ na wyniki finansowe Spółki. Dnia 29 czerwca Przewodniczący Rady Nadzorczej wezwał członków Rady Nadzorczej na Nadzwyczajne Posiedzenie Rady Nadzorczej dnia 03 lipca 2011 r. W porządku obrad znajdują się propozycje uchwał w sprawie zmiany Zarządu Spółki.
2) zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
Zestawienie raportów bieżących i okresowych opublikowanych w maju 2011 roku:
- RB nr 26/2011 z dn. 03.06.2011 r. - Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy na dzień 29.06.2011r.
- RR nr 27/2011 z dn. 08.06.2011 r. - Raport Roczny Depend S.A. za 2010 rok.
- RR nr 28/2011 z dn. 08.06.2011 r. - Korekta do Raportu Rocznego za 2010 r. Depend S.A.
- RB nr 29/2011 z dn. 14.06.2011 r. - Raport miesięczny - maj 2011 r.
- RR nr 30/2011 z dn. 23.06.2011 r. - Korekta raportu rocznego za 2010 r.
- RB nr 31/2011 z dn. 28.06.2011 r. - Zawarcie znaczÄ…cej umowy.
3) informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem
W okresie objętym raportem miała miejsce dalsza częściowa realizacja celów emisji zamieszczonych w Dokumencie Informacyjnym.
W ramach działań komunikacyjnych projektu Rage-Race 2011 przez spółkę Depend SA. prowadzona była systematyczna komunikacja z przedstawicielami mediów. Odbywało się to głównie poprzez wysyłkę informacji prasowych (baza ok. 1500 rekordów), newsletterów (baza ok. 3000 rekordów), działania w Internecie (www.rage-race.pl oraz www.facebook.com). Do mediów zostało rozesłanych 8 informacji prasowych, promujących imprezę Rage-Race 2011, co dało w wyniku 70 publikacji w mediach. Ponadto na stronach partnerów medialnych odbywały się kampanie bannerowe promujące Rage-Race 2011.
W ramach działań przedstawicieli Depend SA została nawiązana współpraca z mediami na zasadzie patronatu medialnego. Były to m.in. Antyradio, 4fun.tv, Autowizja.pl, forumsamochodowe.pl, Maleman, Polsat Play , FineLife.pl Otomoto.pl . Rozpoczęcie współpracy z mediami branżowymi takimi jak GT czy forum samochodowe.pl Pozyskano sponsorów wydarzenia : Biotherm Homme , Soho faktory, Urząd Miasta Elbląg , UM Siemiatycze , UM Starachowice .Rozpoczęto produkcję materiałów marketingowych i reklamowych związanych z realizacją wydarzenia.
W ramach wydarzenia Wojna Północ Południe zrealizowano II eliminację RWPP w Krakowie.
Z czynności technicznych wykonano:
• Modernizację Strefy wystawienniczej Riders Wojny Północ Południe.
• Wyposażono Strefę w nowy sprzęt audio.
• Zmodernizowano Stroje Hostess.
• Zwerbowano nowych uczestników.
4) kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia jego interesów.
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w czerwcu 2011 r. (daty raportów okresowych, planowanych WZ, otwarcia subskrypcji, spotkania z inwestorami i analitykami, termin publikacji raportu analitycznego).
- 03 lipca 2011 - Odbycie Nadzwyczajnego Posiedzenia Rady Nadzorczej
- 14 lipca 2011 - Publikacja raportu miesięcznego za czerwiec 2011 r.
Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r.
1) informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych DEPEND S.A.
W ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem wystąpiły w otoczeniu rynkowym DEPEND S.A. tendencje i zdarzenia mogące mieć negatywny wpływ na wyniki finansowe Spółki. Dnia 29 czerwca Przewodniczący Rady Nadzorczej wezwał członków Rady Nadzorczej na Nadzwyczajne Posiedzenie Rady Nadzorczej dnia 03 lipca 2011 r. W porządku obrad znajdują się propozycje uchwał w sprawie zmiany Zarządu Spółki.
2) zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
Zestawienie raportów bieżących i okresowych opublikowanych w maju 2011 roku:
- RB nr 26/2011 z dn. 03.06.2011 r. - Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy na dzień 29.06.2011r.
- RR nr 27/2011 z dn. 08.06.2011 r. - Raport Roczny Depend S.A. za 2010 rok.
- RR nr 28/2011 z dn. 08.06.2011 r. - Korekta do Raportu Rocznego za 2010 r. Depend S.A.
- RB nr 29/2011 z dn. 14.06.2011 r. - Raport miesięczny - maj 2011 r.
- RR nr 30/2011 z dn. 23.06.2011 r. - Korekta raportu rocznego za 2010 r.
- RB nr 31/2011 z dn. 28.06.2011 r. - Zawarcie znaczÄ…cej umowy.
3) informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem
W okresie objętym raportem miała miejsce dalsza częściowa realizacja celów emisji zamieszczonych w Dokumencie Informacyjnym.
W ramach działań komunikacyjnych projektu Rage-Race 2011 przez spółkę Depend SA. prowadzona była systematyczna komunikacja z przedstawicielami mediów. Odbywało się to głównie poprzez wysyłkę informacji prasowych (baza ok. 1500 rekordów), newsletterów (baza ok. 3000 rekordów), działania w Internecie (www.rage-race.pl oraz www.facebook.com). Do mediów zostało rozesłanych 8 informacji prasowych, promujących imprezę Rage-Race 2011, co dało w wyniku 70 publikacji w mediach. Ponadto na stronach partnerów medialnych odbywały się kampanie bannerowe promujące Rage-Race 2011.
W ramach działań przedstawicieli Depend SA została nawiązana współpraca z mediami na zasadzie patronatu medialnego. Były to m.in. Antyradio, 4fun.tv, Autowizja.pl, forumsamochodowe.pl, Maleman, Polsat Play , FineLife.pl Otomoto.pl . Rozpoczęcie współpracy z mediami branżowymi takimi jak GT czy forum samochodowe.pl Pozyskano sponsorów wydarzenia : Biotherm Homme , Soho faktory, Urząd Miasta Elbląg , UM Siemiatycze , UM Starachowice .Rozpoczęto produkcję materiałów marketingowych i reklamowych związanych z realizacją wydarzenia.
W ramach wydarzenia Wojna Północ Południe zrealizowano II eliminację RWPP w Krakowie.
Z czynności technicznych wykonano:
• Modernizację Strefy wystawienniczej Riders Wojny Północ Południe.
• Wyposażono Strefę w nowy sprzęt audio.
• Zmodernizowano Stroje Hostess.
• Zwerbowano nowych uczestników.
4) kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia jego interesów.
Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w czerwcu 2011 r. (daty raportów okresowych, planowanych WZ, otwarcia subskrypcji, spotkania z inwestorami i analitykami, termin publikacji raportu analitycznego).
- 03 lipca 2011 - Odbycie Nadzwyczajnego Posiedzenia Rady Nadzorczej
- 14 lipca 2011 - Publikacja raportu miesięcznego za czerwiec 2011 r.
Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika nr 1 do Uchwały nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r.