Zarząd DFP Doradztwo Finansowe Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka"), informuje niniejszym, że Spółka naruszyła obowiązek informacyjny, poprzez opóźnienie przekazania informacji o zmianie terminu publikacji raportu okresowego - raportu rocznego Spółki za rok obrotowy 2013, a także skonsolidowanego raportu rocznego za 2013 rok, tj. poprzez naruszenie terminu przewidzianego przez postanowienia § 6 ust. 14.2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Zarząd Spółki podejmie wszelkie czynności mające na celu zapobieżenie w przyszłości analogicznym naruszeniom, w szczególności poprzez uściślenie procesu uzgadniana dat wydawania opinii i raportów z badania sprawozdań finansowych.
Podstawa prawna: pkt 16a Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".