Istotna informacja: zawarcie umowy o współpracy z TRO Media
30-03-2012
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Uchwały nr 147/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 1 marca 2007 r. z późn. zm. "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Zarząd Digital Avenue SA ("Emitent") z siedzibą w Warszawie informuje, że kontynuuje i rozszerza współpracę ze spółką działającą pod firmą TRO Media SA ("Spółka").
Umowa (zawarta w dn. 12.03.2012 r., potwierdzona na piśmie dnia 29.03.2012 roku) w zakresie współpracy strategicznej przewiduje, iż Emitent i Spółka będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamowych, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych świadczeń z tego tytułu w 2012 r. wyniesie co najmniej 1,25 mln zł netto (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Jest to kontynuacja współpracy z roku 2011.
Emitent uznaje powołaną umowę za istotną z uwagi na fakt, iż może ona mieć wpływ na zwiększenie zasięgu reklamowego grupy Styl.fm, zarządzanej przez Emitenta.
Zarząd Digital Avenue SA ("Emitent") z siedzibą w Warszawie informuje, że kontynuuje i rozszerza współpracę ze spółką działającą pod firmą TRO Media SA ("Spółka").
Umowa (zawarta w dn. 12.03.2012 r., potwierdzona na piśmie dnia 29.03.2012 roku) w zakresie współpracy strategicznej przewiduje, iż Emitent i Spółka będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamowych, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych świadczeń z tego tytułu w 2012 r. wyniesie co najmniej 1,25 mln zł netto (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Jest to kontynuacja współpracy z roku 2011.
Emitent uznaje powołaną umowę za istotną z uwagi na fakt, iż może ona mieć wpływ na zwiększenie zasięgu reklamowego grupy Styl.fm, zarządzanej przez Emitenta.