Raport miesięczny za kwiecień 2012 r.
10-05-2012
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za kwiecień 2012 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W kwietniu 2012 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI oraz ESPI następujące raporty:
1. Raport bieżący numer 14 (2012) - 10.04.2012 - Raport miesięczny za marzec 2012 r.
2. Raport bieżący numer 15 (2012) - 19.04.2012 - Zakończenie subskrypcji akcji serii F
3. Raport bieżący numer 16 (2012) - 19.04.2012 - Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego i aktualna treść jednolitego statutu
4. Raport bieżący numer 3 ESPI (2012) - 23.04.2012 - Informacja o zwiększeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce do 10 %
5. Raport bieżący numer 17 (2012) - 27.04.2012 - Złożenie wniosku o zarejestrowanie akcji serii D, akcji serii E oraz akcji serii F w depozycie papierów wartościowych
II. Wydarzenia w grupie
1. Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego
W dniu 19 kwietnia 2012 roku Zarząd Digital Avenue otrzymał informację o dokonaniu przez Sąd Rejonowy w Warszawie, rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta z kwoty 1 182 336,10 zł (jeden milion sto osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta trzydzieści sześć złotych dziesięć groszy) do kwoty 1 200 002,70 zł (jeden milion dwieście tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) w związku z rejestracją 176.666 akcji zwykłych na okaziciela serii F, równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja.
Rejestracja nastąpiła w dniu 17 kwietnia 2012 roku.
W związku z powyższym kapitał zakładowy Emitenta wynosi 1.200.002.70 zł (jeden milion dwieście tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) i dzieli się na:
a) 6 420 000 (sześć milionów czterysta dwadzieścia tysięcy) zwykłych akcji na okaziciela serii A o kolejnych numerach od 0 000 001 do 6 420 000, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN (słownie: dziesięć groszy) każda akcja;
b) 2 093 220 (dwa miliony dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia) akcji zwykłych na okaziciela serii B o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 093 220 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
c) 2 228 914 (dwa miliony dwieście dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset czternaście) akcji zwykłych na okaziciela serii C o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 228 914 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
d) 169 000 (sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii D o kolejnych numerach od 000 001 do 169 000 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
e) 912.227 (dziewięćset dwanaście tysięcy dwieście dwadzieścia siedem) akcji zwykłych na okaziciela serii E o kolejnych numerach od 000 001 do 912 227, równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
f) 176.666 (sto siedemdziesiąt sześć tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć) akcji zwykłych na okaziciela serii F o kolejnych numerach od 000 001 do 176 666 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja.
Po zarejestrowaniu zmiany wysokości kapitału zakładowego ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich wyemitowanych akcji Spółki wynosi 12 000 027 (dwanaście milionów dwadzieścia siedem) głosów.
2. Złożenie wniosku o zarejestrowanie akcji serii D, E oraz F w depozycie papierów wartościowych
W dniu 26 kwietnia 2012 r. został złożony wniosek o zarejestrowanie akcji serii D, akcji serii E oraz akcji serii F w depozycie papierów wartościowych prowadzonym przez KDPW w celu ich dematerializacji.
Wniosek o dematerializację akcji podyktowany jest przygotowywanym wnioskiem o wprowadzenie wyemitowanych akcji do obrotu na rynku NewConnect. Złożenie wniosku o wprowadzenie akcji wskazanych serii do obrotu na rynku NewConnect powinno nastąpić w maju 2012 roku.
3. Wzrost liczby fanów na Facebooku Styl.fm
W kwietniu liczba osób lubiących Styl.fm na Facebooku przekroczyła 6 tysięcy. Dynamiczny wzrost popularności Fanpage'a to bezpośredni efekt akcji promocyjnej z okazji Światowego Dnia Książki oraz skutecznego pozycjonowania marki. Czytelnicy Styl.fm włączyli się w prowadzenie FanPage'a poprzez komentowanie, dodawanie postów, zdjęć, filmików i linków. Skuteczne mechanizmy wirusowe zapewniły szybkie rozprzestrzenianie się informacji promowanych przez Styl.fm. Specjaliści od social media marketing Digital Avenue planują przeprowadzenie kolejnych niestandardowych akcji pozyskujących fanów marki.
4. Akcje promocyjne, konkursy Styl.fm
W kwietniu w serwisie Styl.fm zostały zorganizowane liczne konkursy z nagrodami w postaci biletów do kin, zaproszeń do teatrów, książek, perfum, kosmetyków i innych upominków. Marka stawia na kreatywność uczestników konkursów, prowokuje ich do poszukiwania rozwiązań i gwarantuje dobrą zabawę. Konkursy mają na celu wzmocnienie pozycji Styl.fm oraz zdobycie nowych czytelników.
5. Nowy dział FotoPojedynki w serwisie Fotosik.pl
W kwietniu 2012 r. serwis Fotosik.pl uruchomił nowy dział FotoPojedynki. Są to proste konkursy polegające na rywalizacji zdjęć o określonej tematyce. Trzy zdjęcia najlepiej ocenione przez społeczność Fotosik.pl wygrywają. Użytkownicy mogą w ramach Pojedynku dodawać dowolną liczbę zdjęć i zachęcać swoich znajomych w serwisach społecznościowych do głosowania na swoje prace. FotoPojedynki wpływają na zwiększenie atrakcyjności, aktywację społeczności i rosnącą liczbę ciekawych zdjęć w serwisie. To również narzędzie marketingowe oraz atrakcyjne miejsce dla niestandardowej formy reklamy.
6. Ponad 900 tys. użytkowników Grupy Styl.fm
Jak wynika z lutowego raportu Megapanel PBI/Gemius, Grupa Styl.fm posiada ponad 900 000 realnych użytkowników, którzy generują prawie 23 000 000 odsłon, co daje portalowi 4,68 % zasięgu w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za luty 2012, kategoria Styl Życia
7. Ponad 1,2 mln użytkowników Fotosik.pl
W opublikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za luty 2012 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: ponad 1,2 mln realnych użytkowników, ponad 17 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 6,4 % zasięg w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za luty 2012, kategoria Kultura i Rozrywka
III Otoczenie rynkowe, trendy
1. Polacy coraz więcej czasu spędzają w Internecie
W ostatnich miesiącach odnotowujemy stały wzrost liczby internautów w Europie Środkowo-Wschodniej. Jak wynika z danych comScore najwięcej europejskich użytkowników Internetu pochodzi co oczywiste z Rosji (54,6 mln). Na drugim miejscu plasuje się niemiecki rynek internetowy z 51 mln internautów. W Polsce liczba internatów utrzymuje się na wysokim poziomie (18,097 mln).
Warto odnotować także wzrost liczby godzin spędzonych w Internecie. Jak czytamy w raporcie, polscy internauci spędzają średnio 30,6 godzin w sieci, co plasuje Polskę w czołówce państw europejskich. W porównaniu z danymi z grudnia 2011 roku (27,8 godz/mies) odnotowujemy ewidentny wzrost.
Źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/386-6-mln-internautow-w-europie-ilu-w-polsce
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W kwietniu 2012 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI oraz ESPI następujące raporty:
1. Raport bieżący numer 14 (2012) - 10.04.2012 - Raport miesięczny za marzec 2012 r.
2. Raport bieżący numer 15 (2012) - 19.04.2012 - Zakończenie subskrypcji akcji serii F
3. Raport bieżący numer 16 (2012) - 19.04.2012 - Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego i aktualna treść jednolitego statutu
4. Raport bieżący numer 3 ESPI (2012) - 23.04.2012 - Informacja o zwiększeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce do 10 %
5. Raport bieżący numer 17 (2012) - 27.04.2012 - Złożenie wniosku o zarejestrowanie akcji serii D, akcji serii E oraz akcji serii F w depozycie papierów wartościowych
II. Wydarzenia w grupie
1. Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego
W dniu 19 kwietnia 2012 roku Zarząd Digital Avenue otrzymał informację o dokonaniu przez Sąd Rejonowy w Warszawie, rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta z kwoty 1 182 336,10 zł (jeden milion sto osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta trzydzieści sześć złotych dziesięć groszy) do kwoty 1 200 002,70 zł (jeden milion dwieście tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) w związku z rejestracją 176.666 akcji zwykłych na okaziciela serii F, równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN każda akcja.
Rejestracja nastąpiła w dniu 17 kwietnia 2012 roku.
W związku z powyższym kapitał zakładowy Emitenta wynosi 1.200.002.70 zł (jeden milion dwieście tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) i dzieli się na:
a) 6 420 000 (sześć milionów czterysta dwadzieścia tysięcy) zwykłych akcji na okaziciela serii A o kolejnych numerach od 0 000 001 do 6 420 000, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN (słownie: dziesięć groszy) każda akcja;
b) 2 093 220 (dwa miliony dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia) akcji zwykłych na okaziciela serii B o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 093 220 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
c) 2 228 914 (dwa miliony dwieście dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset czternaście) akcji zwykłych na okaziciela serii C o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 228 914 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
d) 169 000 (sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii D o kolejnych numerach od 000 001 do 169 000 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
e) 912.227 (dziewięćset dwanaście tysięcy dwieście dwadzieścia siedem) akcji zwykłych na okaziciela serii E o kolejnych numerach od 000 001 do 912 227, równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;
f) 176.666 (sto siedemdziesiąt sześć tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć) akcji zwykłych na okaziciela serii F o kolejnych numerach od 000 001 do 176 666 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja.
Po zarejestrowaniu zmiany wysokości kapitału zakładowego ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich wyemitowanych akcji Spółki wynosi 12 000 027 (dwanaście milionów dwadzieścia siedem) głosów.
2. Złożenie wniosku o zarejestrowanie akcji serii D, E oraz F w depozycie papierów wartościowych
W dniu 26 kwietnia 2012 r. został złożony wniosek o zarejestrowanie akcji serii D, akcji serii E oraz akcji serii F w depozycie papierów wartościowych prowadzonym przez KDPW w celu ich dematerializacji.
Wniosek o dematerializację akcji podyktowany jest przygotowywanym wnioskiem o wprowadzenie wyemitowanych akcji do obrotu na rynku NewConnect. Złożenie wniosku o wprowadzenie akcji wskazanych serii do obrotu na rynku NewConnect powinno nastąpić w maju 2012 roku.
3. Wzrost liczby fanów na Facebooku Styl.fm
W kwietniu liczba osób lubiących Styl.fm na Facebooku przekroczyła 6 tysięcy. Dynamiczny wzrost popularności Fanpage'a to bezpośredni efekt akcji promocyjnej z okazji Światowego Dnia Książki oraz skutecznego pozycjonowania marki. Czytelnicy Styl.fm włączyli się w prowadzenie FanPage'a poprzez komentowanie, dodawanie postów, zdjęć, filmików i linków. Skuteczne mechanizmy wirusowe zapewniły szybkie rozprzestrzenianie się informacji promowanych przez Styl.fm. Specjaliści od social media marketing Digital Avenue planują przeprowadzenie kolejnych niestandardowych akcji pozyskujących fanów marki.
4. Akcje promocyjne, konkursy Styl.fm
W kwietniu w serwisie Styl.fm zostały zorganizowane liczne konkursy z nagrodami w postaci biletów do kin, zaproszeń do teatrów, książek, perfum, kosmetyków i innych upominków. Marka stawia na kreatywność uczestników konkursów, prowokuje ich do poszukiwania rozwiązań i gwarantuje dobrą zabawę. Konkursy mają na celu wzmocnienie pozycji Styl.fm oraz zdobycie nowych czytelników.
5. Nowy dział FotoPojedynki w serwisie Fotosik.pl
W kwietniu 2012 r. serwis Fotosik.pl uruchomił nowy dział FotoPojedynki. Są to proste konkursy polegające na rywalizacji zdjęć o określonej tematyce. Trzy zdjęcia najlepiej ocenione przez społeczność Fotosik.pl wygrywają. Użytkownicy mogą w ramach Pojedynku dodawać dowolną liczbę zdjęć i zachęcać swoich znajomych w serwisach społecznościowych do głosowania na swoje prace. FotoPojedynki wpływają na zwiększenie atrakcyjności, aktywację społeczności i rosnącą liczbę ciekawych zdjęć w serwisie. To również narzędzie marketingowe oraz atrakcyjne miejsce dla niestandardowej formy reklamy.
6. Ponad 900 tys. użytkowników Grupy Styl.fm
Jak wynika z lutowego raportu Megapanel PBI/Gemius, Grupa Styl.fm posiada ponad 900 000 realnych użytkowników, którzy generują prawie 23 000 000 odsłon, co daje portalowi 4,68 % zasięgu w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za luty 2012, kategoria Styl Życia
7. Ponad 1,2 mln użytkowników Fotosik.pl
W opublikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za luty 2012 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: ponad 1,2 mln realnych użytkowników, ponad 17 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 6,4 % zasięg w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za luty 2012, kategoria Kultura i Rozrywka
III Otoczenie rynkowe, trendy
1. Polacy coraz więcej czasu spędzają w Internecie
W ostatnich miesiącach odnotowujemy stały wzrost liczby internautów w Europie Środkowo-Wschodniej. Jak wynika z danych comScore najwięcej europejskich użytkowników Internetu pochodzi co oczywiste z Rosji (54,6 mln). Na drugim miejscu plasuje się niemiecki rynek internetowy z 51 mln internautów. W Polsce liczba internatów utrzymuje się na wysokim poziomie (18,097 mln).
Warto odnotować także wzrost liczby godzin spędzonych w Internecie. Jak czytamy w raporcie, polscy internauci spędzają średnio 30,6 godzin w sieci, co plasuje Polskę w czołówce państw europejskich. W porównaniu z danymi z grudnia 2011 roku (27,8 godz/mies) odnotowujemy ewidentny wzrost.
Źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/386-6-mln-internautow-w-europie-ilu-w-polsce
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.