pieniadz.pl

Raport miesięczny za wrzesień 2012 r.

10-10-2012

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" , zmienionych Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".

Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za wrzesień 2012 roku.

I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem

We wrześniu 2012 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI oraz ESPI następujące raporty:

1. Raport bieżący numer 36 (2012) - 03.09.2012 - Zmiana w zarządzie spółki zależnej od Emitenta

2. Raport bieżący numer 37 (2012) - 06.09.2012 - Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego i aktualna treść jednolitego statutu

3. Raport bieżący numer 38 (2012) - 10.09.2012 - Zawarcie istotnej umowy

4. Raport bieżący numer 39 (2012) - 10.09.2012 - Raport miesięczny za sierpień 2012 r.

5. Raport bieżący numer 10 ESPI (2012) - 12.09.2012 - Informacja o zmniejszeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce poniżej 10%

6. Raport bieżący numer 11 ESPI (2012) - 12.09.2012 - Informacja o zmniejszeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce poniżej 10%

7. Raport bieżący numer 12 ESPI (2012) - Informacja o zmniejszeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce poniżej 10%

II. Wydarzenia w grupie

1. Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego

W dniu 06.09.2012 roku Zarząd Digital Avenue S.A. otrzymał informację o dokonaniu przez Sąd Rejonowy w Warszawie, rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta z kwoty 1 200 002,70 zł (jeden milion dwieście tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) do kwoty 1 265 002,70 zł (jeden milion dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) w związku z rejestracją 650 000 (sześćset pięćdziesięciu tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii G, równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 (dziesięć groszy) każda akcja.

Rejestracja nastąpiła w dniu 05.09.2012 roku.

W związku z powyższym kapitał zakładowy Emitenta wynosi 1 265 002,70 (jeden milion dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy dwa złote siedemdziesiąt groszy) i dzieli się na:

a) 6 420 000 (sześć milionów czterysta dwadzieścia tysięcy) zwykłych akcji na okaziciela serii A o kolejnych numerach od 0 000 001 do 6 420 000, równych i niepodzielnych, o wartości nominalnej 0,10 PLN (słownie: dziesięć groszy) każda akcja;

b) 2 093 220 (dwa miliony dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia) akcji zwykłych na okaziciela serii B o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 093 220 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;

c) 2 228 914 (dwa miliony dwieście dwadzieścia osiem tysięcy dziewięćset czternaście) akcji zwykłych na okaziciela serii C o kolejnych numerach od 0 000 001 do 2 228 914 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;

d) 169 000 (sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii D o kolejnych numerach od 000 001 do 169 000 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja.

e) 912.227 (dziewięćset dwanaście tysięcy dwieście dwadzieścia siedem) akcji zwykłych na okaziciela serii E o kolejnych numerach od 000 001 do 912 227, równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja;

f) 176.666 (sto siedemdziesiąt sześć tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć) akcji zwykłych na okaziciela serii F o kolejnych numerach od 000 001 do 176 666 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja.

g) 650.000 (sześćset pięćdziesiąt tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii G o kolejnych numerach od 000 001 do 650 000 równych i niepodzielnych o wartości nominalnej 0,10 PLN (dziesięć groszy) każda akcja.

Po zarejestrowaniu zmiany wysokości kapitału zakładowego ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich wyemitowanych akcji Emitenta wynosi 12 650 027 (dwanaście milionów sześćset pięćdziesiąt tysięcy dwadzieścia siedem) głosów.

2. Zawarcie istotnej umowy

We wrześniu 2012 roku Zarząd spółki Digital Avenue zawarł umowę z firmą Kocham.to Sp. z o.o., której przedmiotem jest zarządzanie powierzchnią reklamową portalu Kocham.to.

Dzięki zawartej umowie, powierzchnia reklamowa portali internetowych zarządzanych przez Digital Avenue, zwiększy swój zasięg o ok. 1 mln realnych użytkowników miesięcznie, co powinno wpłynąć na odpowiedni wzrost przychodów ze sprzedaży reklamy Emitenta.

3. Prawie 800 tys. użytkowników Grupy Styl.fm

Jak wynika z sierpniowego raportu Megapanel PBI/Gemius, Grupa Styl.fm posiada prawie 800 000 realnych użytkowników, którzy generują prawie 16 000 000 odsłon, co daje portalowi 4,06 % zasięgu w polskim Internecie.

Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2012, kategoria Styl Życia

4. Prawie 1 mln użytkowników Fotosik.pl

W opublikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za sierpień 2012 Fotosik.pl, zarządzany przez spółkę Medousa, osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: prawie 1 mln realnych użytkowników, prawie 12 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 4,97 % zasięgu w polskim Internecie.

Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2012, kategoria Kultura i Rozrywka

5. Ponad 500 tysięcy fanów na FB Styl.fm

W wrześniu bieżącego roku liczba fanów serwisu Styl.fm na Facebooku przekroczyła 500 tysięcy i wynosi obecnie 504 000 osoby, co jest jednym z najlepszych wyników wśród czołowych marek kobiecych na polskim rynku internetowym. Administratorzy zarządzający fanpage'm Styl.fm na bieżąco tworzą i monitorują zakres tematyczny komunikacji, tak aby jak najdokładniej wpisywał się w oczekiwania i zainteresowania grupy docelowej serwisu. Specjaliści od social marketingu moderują rozmowy i zachęcają do aktywności na profilu, co wpływa na znaczący wzrost liczby wejść na Styl.fm i wyszukiwań marki w polskim Internecie. Wpływ na wzrost liczby fanów mają w dużej mierze konkursy, w których można wygrać ciekawe nagrody.

6. Konkursy i akcje promocyjne w serwisie Styl.fm

We wrześniu 2012 roku w serwisie Styl.fm zostały zorganizowane liczne konkursy, które na stałe wiążą publiczność z portalem. Zabawy dla odbiorców miały charakter długoterminowy - boxy promocyjne i informacje na ich temat pojawiały się i były aktualizowane codziennie. Największą popularnością wśród odbiorców cieszył się konkurs "Designerskie wnętrze z Lenovo", w którym można było wygrać nowoczesny komputer typu All-in-One. Ze względu na wysoką atrakcyjność konkursów portale należące do grupy Digital Avenue regularnie sięgają po taką formę promocji - jest to doskonały sposób na utrzymanie ich wysokiej pozycji na rynku i uatrakcyjnienie oferty programowej.

III Otoczenie rynkowe, trendy

1. Coraz więcej e-mobilnych Polaków

Pierwsze, przeprowadzone na tak dużą skalę, badania Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU) "The State of Broadband 2012: Achieving Digital Inclusion for All" wskazują, że Polska znajduje się w czołówce globalnych liderów wykorzystujących sieci mobilne (wysokie 15 miejsce na 177 badanych państw). Zwiększająca się liczba subskrypcji z wykorzystaniem mobilnego dostępu do Internetu to bezpośredni efekt coraz większej popularności urządzeń mobilnych np. smartphonów i tabletów.

W zestawieniu uwzględniono informacje dotyczące rozwoju szerokopasmowego Internetu, infrastruktury związanej z transmisją danych oraz rozwoju technologii internetowych. Raport wskazuje na ogromny wzrost w ostatnich latach liczby gospodarstw domowych podłączonych do Internetu. Pod koniec 2011 roku z Internetu korzystało już 2,26 miliarda osób - można zatem powiedzieć, że już 1/3 globalnej populacji jest obecnie on-line. Z prognoz ITU zawartych w opracowaniu wynika, że do 2015 roku, 60 procent ludzi będzie miało dostęp do Internetu.

Wzrost liczby użytkowników sieci wiążę się także ze znacznymi zmianami sposobu komunikacji pomiędzy internautami. Jak wskazują dane zawarte w opracowaniu ITU - angielski może wyraźnie zdominować inne języki występujące w globalnej komunikacji w sieci i to już w ciągu najbliższych 3 lat.

Źródło: The State of Broadband 2012: Achieving Digital Inclusion for All, http://www.broadbandcommission.org/Documents/bb-annualreport2012.pdf.

IV Realizacja celów emisyjnych

Emitent, w okresie objętym raportem, nie realizował celów emisji.

V Kalendarz inwestora

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Emitent nie przewiduje, aby w październiku 2012 roku miały mieć miejsce jakieś wydarzenia, które mogłyby być istotne z punktu widzenia interesu inwestorów.

..........................................................................................................................................

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm