pieniadz.pl

Raport miesięczny za grudzień 2012 r.

10-01-2013

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect", zmienionych Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".

Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za grudzień 2012 roku.

I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem

W grudniu 2012 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI oraz ESPI następujące raporty:

1. Raport bieżący numer 14 ESPI (2012) - 04.12.2012 - Informacja o zmniejszeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce poniżej 5 % - korekta

2. Raport bieżący numer 46 (2012) - 11.12.2012 - Raport miesięczny za listopad 2012 roku

3. Raport bieżący numer 47 (2012) - 11.12.2012 - Zmiana w Zarządzie spółki zależnej od Emitenta

4. Raport bieżący numer 48 (2012) - 18.12.2012 - Złożenie wniosku do KDPW o zarejestrowanie w depozycie akcji serii G

II. Wydarzenia w grupie

1. Zmiana w Zarządzie spółki zależnej od Emitenta

W związku ze złożoną rezygnacją - podyktowaną przyczynami osobistymi - dnia 12 grudnia 2012 roku wygasł mandat Pani Izabeli Jurek jako Członka Zarządu (Prezesa Zarządu) spółki zależnej od Emitenta - spółki Medousa Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku.

Jednocześnie, w dniu 12 grudnia 2012 roku, weszła w życie uchwała Zgromadzenia Wspólników Spółki Medousa Sp. z o.o. z dnia 11 grudnia 2012 roku, na mocy której do Zarządu Spółki Medousa Sp. z o.o. powołana została p. Katarzyna Tkaczyk, która objęła funkcję Prezesa Zarządu.

W konsekwencji z dniem 12.12.2012 r. skład Zarządu Medousa Sp. z o.o. przedstawia się w sposób następujący: Katarzyna Tkaczyk - Prezes Zarządu.

2. Złożenie wniosku do KDPW o zarejestrowanie w depozycie akcji serii G

W dniu 17 grudnia 2012 roku do Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie został złożony wniosek o zarejestrowanie w depozycie 650.000 (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii G, o wartości nominalnej 0,10 zł (słownie: dziesięć groszy) każda.

Zarząd Spółki wniósł o zarejestrowanie papierów wartościowych objętych w/w wnioskiem pod istniejącym kodem, jakim oznaczone są uprzednio zarejestrowane akcje Emitenta

3. 600 tys. użytkowników Grupy Styl.fm

Jak wynika z listopadowego raportu Megapanel PBI/Gemius, Grupa Styl.fm posiada 600 000 realnych użytkowników, którzy generują ponad 10 000 000 odsłon, co daje portalowi 3 % zasięgu w polskim Internecie.

Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za listopad 2012, kategoria Styl Życia

4. 900 tys. użytkowników Fotosik.pl

W opublikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za listopad 2012 Fotosik.pl, zarządzany przez spółkę Medousa, osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 900 000 realnych użytkowników, ponad 12 milionów odsłon, co daje 4,26 % zasięgu w polskim Internecie.

Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za listopad 2012, kategoria Kultura i Rozrywka

5. Nowe usługi na stronie Fotosik.pl

W grudniu 2012 roku w serwisie Fotosik.pl została uruchomiona nowa usługa skierowana głównie do osób korzystających w Internecie z serwisów aukcyjnych. Panele aukcyjne to niewielkie galerie, w których użytkownicy serwisu mogą prezentować aukcje danego sprzedawcy i zachęcać do ich odwiedzin. Nowa opcja, dostępna w Generatorze Galerii, dedykowana jest osobom, które wykupiły abonament aukcyjny.

W grudniu na stronie domowej każdego użytkownika serwisu Fotosik.pl pojawiły się dwie nowe zakładki. Pierwsza z nich przedstawia najlepsze zdjęcia, druga zaś jego prace, które brały udział w Fotopojedynkach. Odświeżona strona spotkała się z pozytywnym przyjęciem zarówno czytelników, jak i branży medialnej. Unowocześniona, dynamiczna szata graficzna odzwierciedla trendy w świecie mediów.

6. Konkursy i akcje promocyjne w serwisie Styl.fm

W grudniu 2012 roku w serwisie Styl.fm został zorganizowany konkurs "Wygraj tablet Lenovo A2107!", składający się z trzech etapów. Uczestnicy akcji mieli za zadanie zbierać obrazki tabletów na wszystkich podstronach serwisu Styl.fm. Trzy osoby, które zebrały ich najwięcej i zrobiły to najszybciej, zostały nagrodzone nowoczesnymi tabletami marki Lenovo.

Konkurs był szeroko promowany w serwisach należących do grupy Digital Avenue, w regularnie wysyłanych newsletterach i na fanpage'u marki. Celem akcji było zwiększenie liczby odsłon serwisu Styl.fm i przybliżenie internautom produktów marki Lenovo.

III Otoczenie rynkowe, trendy

1. Wydatki na reklamę wciąż rosną

Eksperci prognozują, że mimo obecnych problemów gospodarczych wydatki na reklamę będą sukcesywnie rosły w 2013 roku i w następnych latach. Firma eMarketer odnotowała, że w 2012 roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się o 5,4 proc. w porównaniu z rokiem 2011 (wówczas odnotowano wzrost o 3,6 proc.) i sięgnęły blisko 519 miliardów dolarów.

Zgodnie z zapowiedziami specjalistów w 2014 roku światowe wydatki na kampanie reklamowe wzrosną o 5,2 proc. do 545,75 mld dol., a w kolejnych latach odpowiednio o: 5,4 proc., 4,5 proc. oraz 4,6 proc. Dzięki temu w 2016 roku globalny rynek reklamy ma osiągnąć wartość już 628,21 mld dolarów.

Wyższy od światowej średniej wzrost kosztów przeznaczonych na reklamę spodziewany jest w regionie Azji i Pacyfiku, Europie Wschodniej oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Prognozy dla branży mediów internetowych są także bardzo optymistyczne - widać wyraźny potencjał dla dalszego wzrostu udziału reklamy online w globalnych wydatkach na reklamę w kolejnych latach.

Źródło: Worldwide Ad Spend Grows Steadily, Bucking Economic Slowdowns, ww.emarketer.com.

IV Realizacja celów emisyjnych

Emitent, w okresie objętym raportem, nie realizował celów emisji.

V Kalendarz inwestora

Do dnia 31 stycznia 2013 roku - publikacja raportu: Stałe daty przekazywania raportów okresowych w 2013 roku.

W miesiącu styczniu 2013 roku Emitent zamierza dokonać podwyższenia kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego w drodze nowej emisji 60.000 (sześćdziesiąt tysięcy) akcji zwykłych na okaziciela serii H z prawem ich objęcia w trybie subskrypcji prywatnej, skierowanej do Członka Zarządu spółki Digital Avenue - Piotra Wąsowskiego, w celu realizacji postanowień uchwały Rady Nadzorczej Emitenta nr 02/01/2012 z dn. 13.01.2012 roku.

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Emitent nie przewiduje, aby w styczniu 2013 roku miały mieć miejsce inne wydarzenia, które mogłyby być istotne z punktu widzenia interesu inwestorów.

..........................................................................................................................................

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,2 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm