Raport miesięczny za styczeń 2012 r.
13-02-2012
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2012 roku.
Raport miesięczny za styczeń 2012 r.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W styczniu 2012 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący numer 1 (2012) - 03.01.2012 - Informacja o dacie rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego i aktualna treść jednolitego statutu.
2. Raport bieżący numer 2 (2012) - 10.01.2012 - Raport miesięczny za grudzień 2011 roku.
3. Raport bieżący numer 3 (2012) - 23.01.2012 - Harmonogram przekazywania raportów okresowych w roku obrotowym 2012.
II. Wydarzenia w grupie
1. Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego
Zarząd Digital Avenue otrzymał listownie postanowienie Sądu Rejonowego, XII Wydział Gospodarczy w Warszawie. Nawiązując do raportu bieżącego nr 46 z dn. 28.12.2011 roku (akcje serii E), Zarząd informuje, iż wpis podwyższonego kapitału spółki nastąpił dnia 15.12.2011 roku.
2. Fotosik.pl - podsumowanie roku 2011
W styczniu redakcja Fotosika zdecydowała się przeprowadzić podsumowanie roku 2011. Na łamach serwisu opublikowano w dwóch odsłonach zbiór najciekawszych zdjęć, umieszczonych przez wszystkich miłośników fotografii w serwisie w ciągu całego poprzedniego roku. Fotosik.pl przedstawił również listę najaktywniejszych użytkowników minionego roku. Wyróżniono osoby, które opublikowały najlepiej oceniane zdjęcia i autorów fotografii, które cieszyły się największą liczbą komentarzy.
3. Blisko 740 tys. użytkowników Styl.fm
W listopadzie 2011, zarządzany przez Digital Avenue S.A., magazyn Styl.fm odwiedziło blisko 740 000 realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 16 000 000 odsłon, co daje 3,9 % zasięgu w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za listopad 2011, kategoria Styl Życia.
4. Ponad 1,3 mln użytkowników Fotosik.pl
W publikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za listopad 2011 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 1,3 mln realnych użytkowników, ponad 21 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 7,0 % zasięg w polskim Internecie.
5. Innowacje w dziale kulinarnym Styl.fm
W związku z coraz większym zainteresowaniem internautów kulinariami i zdrowym sposobem odżywiania, co potwierdzają najnowsze sondaże, portal Styl.fm postanowił urozmaicić dział przepisy.styl.fm. W styczniu zostało wprowadzone nowe logo i postawiono na większą różnorodność prezentowanych recept kulinarnych. Na stale zagościły tam przepisy z różnych kuchni świata oraz specjalne artykuły przeznaczone dla osób dbających o zdrowie, linię i kondycję. Nie zabrakło także tematyki parentingowej - przepisów skierowanych do młodych mam i dzieci. Redakcja Styl.fm planuje także wzbogacenie działu o ulubione potrawy gwiazd oraz konkursy kulinarne.
III. Otoczenie rynkowe, trendy
1. Systematyczny wzrost liczby internautów w Polsce w 2011 roku
Liczba internautów w Polsce stale rośnie. Zgodnie z najnowszymi badaniami przeprowadzanymi przez instytut MillwardBrown SMG/KRC do Internetu zaglądało w 2011 roku aż 55,4 proc. populacji, czyli 16,7 mln Polaków. Widać poprawę - 52,4 proc. Polaków korzystało z sieci w 2010 roku.
Większość z 16,69 mln osób, które wchodziły w 2011 w Polsce do sieci, to doświadczeni internauci - 50,9 proc. korzysta z Internetu od więcej niż 5 lat. 25,3 proc. wchodzi do sieci od 3 do 5 lat. Większość korzysta też z Internetu systematycznie. Ponad 70 proc. deklaruje, że wchodzi do sieci codziennie lub prawie codziennie, ponad jedna piąta korzysta z niej kilka razy w tygodniu.
Osoby korzystające z Internetu to zarówno kobiety, jak i mężczyźni (po 50%).
Większość internautów (39 proc.) to ludzie w wieku 25-39 lat, po 28 proc. stanowią młodzi ludzie (15- 24 lata) oraz 40-59 - latkowie. Jedynie 5% polskich internautów to osoby powyżej 60 roku życia. Wzrost penetracji Internetu jest zatem ustabilizowany, a struktura wiekowa i płciowa nie zmienia się.
Próba w badaniu NetTrack realizowanym przez MillwardBrown SMG/KRC od stycznia do grudnia 2011 wyniosła łącznie 27 006 osób, a w tym od stycznia do grudnia 2010 roku - 25 402 osoby. Wszystkie powyższe dane dotyczą grupy celowej - osób korzystających z sieci internetowej.
Opr. na podstawie: www.marketing-news.pl/message.php?art=32805, "Badanie NetTrack: Internet w 2011 roku".
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.
Raport miesięczny za styczeń 2012 r.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W styczniu 2012 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący numer 1 (2012) - 03.01.2012 - Informacja o dacie rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego i aktualna treść jednolitego statutu.
2. Raport bieżący numer 2 (2012) - 10.01.2012 - Raport miesięczny za grudzień 2011 roku.
3. Raport bieżący numer 3 (2012) - 23.01.2012 - Harmonogram przekazywania raportów okresowych w roku obrotowym 2012.
II. Wydarzenia w grupie
1. Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego
Zarząd Digital Avenue otrzymał listownie postanowienie Sądu Rejonowego, XII Wydział Gospodarczy w Warszawie. Nawiązując do raportu bieżącego nr 46 z dn. 28.12.2011 roku (akcje serii E), Zarząd informuje, iż wpis podwyższonego kapitału spółki nastąpił dnia 15.12.2011 roku.
2. Fotosik.pl - podsumowanie roku 2011
W styczniu redakcja Fotosika zdecydowała się przeprowadzić podsumowanie roku 2011. Na łamach serwisu opublikowano w dwóch odsłonach zbiór najciekawszych zdjęć, umieszczonych przez wszystkich miłośników fotografii w serwisie w ciągu całego poprzedniego roku. Fotosik.pl przedstawił również listę najaktywniejszych użytkowników minionego roku. Wyróżniono osoby, które opublikowały najlepiej oceniane zdjęcia i autorów fotografii, które cieszyły się największą liczbą komentarzy.
3. Blisko 740 tys. użytkowników Styl.fm
W listopadzie 2011, zarządzany przez Digital Avenue S.A., magazyn Styl.fm odwiedziło blisko 740 000 realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 16 000 000 odsłon, co daje 3,9 % zasięgu w polskim Internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za listopad 2011, kategoria Styl Życia.
4. Ponad 1,3 mln użytkowników Fotosik.pl
W publikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za listopad 2011 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 1,3 mln realnych użytkowników, ponad 21 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 7,0 % zasięg w polskim Internecie.
5. Innowacje w dziale kulinarnym Styl.fm
W związku z coraz większym zainteresowaniem internautów kulinariami i zdrowym sposobem odżywiania, co potwierdzają najnowsze sondaże, portal Styl.fm postanowił urozmaicić dział przepisy.styl.fm. W styczniu zostało wprowadzone nowe logo i postawiono na większą różnorodność prezentowanych recept kulinarnych. Na stale zagościły tam przepisy z różnych kuchni świata oraz specjalne artykuły przeznaczone dla osób dbających o zdrowie, linię i kondycję. Nie zabrakło także tematyki parentingowej - przepisów skierowanych do młodych mam i dzieci. Redakcja Styl.fm planuje także wzbogacenie działu o ulubione potrawy gwiazd oraz konkursy kulinarne.
III. Otoczenie rynkowe, trendy
1. Systematyczny wzrost liczby internautów w Polsce w 2011 roku
Liczba internautów w Polsce stale rośnie. Zgodnie z najnowszymi badaniami przeprowadzanymi przez instytut MillwardBrown SMG/KRC do Internetu zaglądało w 2011 roku aż 55,4 proc. populacji, czyli 16,7 mln Polaków. Widać poprawę - 52,4 proc. Polaków korzystało z sieci w 2010 roku.
Większość z 16,69 mln osób, które wchodziły w 2011 w Polsce do sieci, to doświadczeni internauci - 50,9 proc. korzysta z Internetu od więcej niż 5 lat. 25,3 proc. wchodzi do sieci od 3 do 5 lat. Większość korzysta też z Internetu systematycznie. Ponad 70 proc. deklaruje, że wchodzi do sieci codziennie lub prawie codziennie, ponad jedna piąta korzysta z niej kilka razy w tygodniu.
Osoby korzystające z Internetu to zarówno kobiety, jak i mężczyźni (po 50%).
Większość internautów (39 proc.) to ludzie w wieku 25-39 lat, po 28 proc. stanowią młodzi ludzie (15- 24 lata) oraz 40-59 - latkowie. Jedynie 5% polskich internautów to osoby powyżej 60 roku życia. Wzrost penetracji Internetu jest zatem ustabilizowany, a struktura wiekowa i płciowa nie zmienia się.
Próba w badaniu NetTrack realizowanym przez MillwardBrown SMG/KRC od stycznia do grudnia 2011 wyniosła łącznie 27 006 osób, a w tym od stycznia do grudnia 2010 roku - 25 402 osoby. Wszystkie powyższe dane dotyczą grupy celowej - osób korzystających z sieci internetowej.
Opr. na podstawie: www.marketing-news.pl/message.php?art=32805, "Badanie NetTrack: Internet w 2011 roku".
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 2 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 2,5 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.