pieniadz.pl

Raport miesięczny za wrzesień 2011 r.

10-10-2011

Raport miesięczny za wrzesień 2011 r.

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za wrzesień 2011 roku.

I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem

We wrześniu 2011 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:

1. Raport bieżący numer 14 ESPI (2011) - 01.09.2011 - Informacja o zwiększeniu udziału w ogólnej liczbie głosów w spółce powyżej 5%.

2. Raport bieżący numer 15 ESPI (2011) - 23.09.2011 - Lista akcjonariuszy posiadających ponad 5% akcji zarejestrowanych na NWZA.

3. Raport bieżący numer 36 (2011) - 23.09.2011 - Uchwały podjęte przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta.

4. Załącznik do raportu bieżącego numer 36 (2011) - 23.09.2011 - Uchwały podjęte przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta

II. Wydarzenia w grupie

1. Zwiększenie udziału w ogólnej liczbie głosów powyżej 5% w spółce Digital Avenue

W dniu 22 września br. Digital Avenue przeprowadził emisję akcji skierowaną do Marka Kamoli, dotychczasowego akcjonariusza, który w ten sposób zwiększył swoje zaangażowanie w Spółce do ponad 7%. Marek Kamola jest inwestorem giełdowym, akcjonariuszem m.in. Benefit Systems. Jest to kolejne zwiększenie przez niego zaangażowania w Spółce - poprzednio zwiększył swój udział do ponad 5,3%.

Zwiększenie zaangażowania w Spółkę przez dotychczasowego Akcjonariusza pokazuje jego zaufanie do zarządu Digital Avenue i poparcie dla realizowanej dotychczas strategii rozwoju. Spółka dynamicznie poprawia wyniki finansowe i systematycznie dokonuje kolejnych przejęć - mówi Sylwester Janik, przewodniczący rady nadzorczej Digital Avenue, zarządzający funduszem MCI.TechVentures, w którego portfelu znajduje się Digital Avenue.

Ostatnie NWZA przegłosowało również emisję akcji dla MCI Management S.A. W ręce funduszu trafią papiery o wartości 460 tys. zł. Celem oferty jest rozliczenie istniejących wobec MCI zobowiązań spółki z tytułu umowy sprzedaży udziałów iPlay Sp. z o.o., zawartej w 2007 r.

2. Zawarcie ważnej umowy między Digital Avenue a serwisem Goal.pl

Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategoriach Styl Życia, Rozrywka i Gry zaczyna rozwijać swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie Sport. Z końcem września warszawska firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Goal.pl. Współpraca dotyczy zarządzania powierzchnią reklamową serwisu oraz wspólnych projektów rozwojowych w kontekście zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2012.

Goal.pl jest wiodącym polskim portalem o piłce nożnej. W skład serwisów należących do Grupy Goal.pl wchodzą serwisy poświęcone wszystkim najważniejszym ligom piłkarskim w Europie oraz reprezentacjom narodowym. Goal.pl osiągnął bardzo wysoką pozycję koncentrując się na zbliżającym się EURO 2012. Miesięcznie jest odwiedzany przez ok. 450 tys. unikalnych użytkowników i notuje ok. 7-8 mln odsłon stron. Średni czas korzystania z serwisu Goal.pl na każdego użytkownika wynosi aż 48 minut.

Goal.pl specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnego kontentu dla miłośników piłki nożnej. W portalu publikowane jest blisko 100 artykułów dziennie, a reporterzy serwisu są akredytowani przy największych imprezach piłkarskich jak mecze Ligi Mistrzów, Mistrzostw Świata i Europy, oraz na meczach Reprezentacji Polski i T-Mobile Ekstraklasy.

Rozszerzenie portfolio w segmencie sportowym jest elementem strategii Digital Avenue zakładającej budowę odpowiedniej oferty dla reklamodawców na 2012 rok w tym na EURO 2012. Powierzchnia serwisów Grupy Goal.pl oraz dedykowane sekcje w najważniejszych portalach zarządzanych przez Digital Avenue (Styl.fm, Fotosik.pl, sms.pl) pozwolą na przyciągnięcie wysokich budżetów reklamodawców zainteresowanych promocją swoich produktów w kontekście EURO 2012.

3. Umowa z Eveline Cosmetics

Digital Avenue zawarł umowę z kosmetyczną firmą Eveline Cosmetics. Strony planują przeprowadzić wspólne przedsięwzięcie na łamach magazynu Styl.fm. Planowana akcja to konkurs skierowany do zarejestrowanych użytkowniczek Styl.fm. Akcja będzie szeroko promowana na serwisach należących do Digital Avenue i ma na celu zwiększyć odwiedziny i lojalność użytkowniczek magazynu Styl.fm oraz jego potencjał reklamowy.

4. Zawarcie umowy z WirtualnÄ… PolskÄ…

Z dniem 30.09.2011 r. Digital Avenue nawiązała współprace z Wirtualną Polską w zakresie usług reklamowych świadczonych na wszystkich witrynach Digital Avenue (styl.fm, fotosik.pl, sms.pl, jakja.pl. naobcasach.pl, fashionstyle.pl, tik-tak.pl).

Wirtualna Polska to jeden z wiodących polskich portali, właściciel kilkuset serwisów tematycznych.

Współpraca między stronami przyczyni się do wzrostu sprzedaży i dywersyfikacji źródeł przychodu.

5. Blisko 1 mln użytkowników Styl.fm

W lipcu 2011, zarządzany przez Digital Avenue S.A., magazyn Styl.fm odwiedziło blisko 1 000 000 realnych użytkowników, którzy wygenerowali prawie 25 000 000 odsłon, co daje ponad 5,2 % zasięgu w polskim internecie.

Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2011, kategoria Styl Życia.

6. Ponad 1,3 mln użytkowników Fotosik.pl

W publikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za lipiec 2011 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 1,3 mln realnych użytkowników, blisko 17 000 000 milionów odsłon, co daje ok. 7,2 % zasięg w polskim internecie.

III. Otoczenie rynkowe, trendy

1. Rynek mediów online w odniesieniu do EURO 2012

O zbliżających się Mistrzostwach Europy rozgrywanych w czerwcu 2012 w Polsce i na Ukrainie powiedziano już do tej pory już bardzo wiele. Opinie na temat etapów przygotowania tej wielkiej imprezy nadal pozostają podzielone. Niezależnie, czy jesteśmy fanami piłki nożnej i zwolennikami tak gigantycznej promocji, czy patrzymy na imprezę przez pryzmat ogromnych inwestycji, EURO 2012 zbliża się wielkimi krokami. Wydarzenie sportowe o tak dużej skali odbędzie się w Polsce po raz pierwszy, co daje marketerom ogromne szanse, ale jednocześnie może stanowić dla branży reklamowej niemałe wyzwanie. Celem nas wszystkich powinna być nagroda - długotrwały wzrost turystyczny i poprawa wizerunku Polski.

Internet stwarza niesamowite możliwości wykorzystania Euro 2012. Sieć internetowa jest najbardziej innowacyjnym miejscem dla do działań marketingowych, szczególnie dla branży sportowej. Kampanie prowadzone za pośrednictwem sieci gwarantują bardzo korzystny koszt promocji, wymierne i policzalne efekty działań. Grzechem byłoby takiej sytuacji nie wykorzystać.

Zgodnie z prognozami spółki PL2012 - koordynującej przygotowania do imprezy; do Polski przyjedzie ponad 400 tys. kibiców z zagranicy, jednocześnie prawie 700 tys. osób obejrzy mecze na stadionach, a ponad 2 mln osób odwiedzi rodzaju strefy kibica i inne miejsca publiczne związane z EURO. Tym samym ponad 1,5 mld osób na całym świecie skieruje swą uwagę na Polskę i Ukrainę obserwując zmagania piłkarzy podczas mistrzostw. Za pośrednictwem internetu odbywać się będzie ciągła komunikacja kibiców, zarówno w trakcie, jak i po meczach. Będzie ona się toczyć w mediach społecznościowych, na portalach horyzontalnych oraz w serwisach stricte sportowych - w tym wypadku głównie piłkarskich.

Opr. na podstawie: Mediarun.pl "Kaczmarski: Euro to ogromne pole działań dla marketerów".

..........................................................................................................................................

Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.

Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 3 miliony użytkowników miesięcznie.

Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm