Raport miesięczny za sierpień 2011 r.
13-09-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za sierpień 2011 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W sierpniu 2011 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący nr 30 (2011). Raport miesięczny za lipiec 2011.
2. Raport kwartalny Skonsolidowany i Jednostkowy nr 31 (2011). Skonsolidowany Jednostkowy Raport Kwartalny za drugi kwartał 2011r.
3. Raport bieżący nr 32 (2011). Uchwała Zarządu w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego spółki w ramach kapitału docelowego.
4. Raport bieżący nr 33 (2011). Zawarcie istotnej umowy.
5. Raport bieżący numer 34 (2011) - Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 22 września 2011 roku.
6. Raport bieżący numer 35 (2011). Projekty uchwał na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zwołane na dzień 22 września 2011 roku.
7. Raport bieżący numer 12 ESPI (2011) - 27.08.2011 - Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 22 września 2011 roku.
8. Raport bieżący numer 13 ESPI (2011) - 27.08.2011 - Projekty uchwał na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zwołane na dzień 22 września 2011 roku.
II. Wydarzenia w grupie
1. Raport kwartalny za II kwartał 2011 roku
W sierpniu br. Zarząd Digital Avenue opublikował Jednostkowy i skonsolidowany raport kwartalny za okres od 01 kwietnia do 30 czerwca 2011 roku. Raport zawiera m.in. wybrane dane finansowe Grupy Kapitałowej Digital Avenue, sprawozdanie zarządu z działalności firmy w II kwartale 2011 roku oraz sprawozdanie podsumowujące prace spółki w ww. okresie.
Istotne informacje, które zawiera raport:
 Spółka Digital Avenue kontynuuje aktywne działania w celu dokonania kolejnych przejęć portali internetowych i spółek. Współpraca z podmiotami obejmuje nie tylko zarządzanie powierzchnią reklamową portali, ale także rozwój nowych, wspólnych projektów internetowych.
 Opis czynników i zdarzeń, które miały istotny wpływ na osiągnięte wyniki finansowe. W porównaniu z I półroczem 2010, następujące czynniki wywarły najistotniejszy wpływ:
Poprawa działalności operacyjnej w Medousa Sp. z o.o., do której przyczyniła się głęboka restrukturyzacja Medousy, dokonana w II półroczu 2010;
Dynamiczny wzrost rdr rynku reklamy internetowej. Według specjalistów z domu mediowego MPG, przy wzroście całego rynku reklamy w Polsce o ok. 6,9%, rynek reklamy internetowej rośnie o ponad 17% rocznie;
Zwiększenie przychodów w wyniku akwizycji przepisy-kuchenne.info w IV kwartale 2010 i jakja.pl w I kwartale 2011;
W efekcie przychody Grupy Kapitałowej w I półroczu 2011 r. wzrosły rok do roku o 56% (2,9 mln zł vs. 1,9 mln zł), zysk EBITDA przekroczył 0,5 mln zł. (wzrost o 23%), a zysk netto przekroczył 0,3 mln zł., (wzrost o 15% rdr). W I półroczu 2011 r. nie wystąpiły zdarzenia jednorazowe, które zaburzałyby osiągane wyniki finansowe.
2. Digital Avenue przejmuje udziały w Fashionstyle.pl
Digital Avenue, notowana na giełdzie internetowa grupa medialna, podpisała umowę inwestycyjną zakładającą odkupienie większości udziałów w spółce prowadzącej popularną internetową grę dla fascynatek mody - Fashionstyle.pl. Udziałowcem Spółki i Prezesem Zarządu pozostaje twórca gry - Ola Sitarska, jedna z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów, laureatka Startup School i Startup Weekend. To kolejna akwizycja Digital Avenue w tym roku.
Digital Avenue, wydawca największego polskiego serwisu do dzielenia się zdjęciami - Fotosik.pl oraz Styl.fm - jednego z liderów w segmencie serwisów kobiecych o modzie i urodzie oraz Ola Sitarska - założycielka i udziałowiec Fashionstyle.pl planują wspólnie dalszy szybki rozwój Fashionstyle.pl. "W ramach grupy medialnej docierającej do blisko 3 mln realnych użytkowników miesięcznie, taki portal jak mój zyskuje wielką szansę na zdecydowane przyspieszenie dynamiki rozwoju i poprawę wyników finansowych - mówi Ola Sitarska - założycielka i Prezes Zarządu Fashionstyle.pl.
Dzięki tej akwizycji Digital Avenue powiększa portfolio Grupy Styl.fm o ciekawy, bardzo szybko rozwijający się oraz co ważne rentowny portal dla kobiecej grupy docelowej, w której Digital Avenue osiąga najlepszą oglądalność i wyniki finansowe. Planujemy, że rozwój Fashionstyle znacząco wpłynie na dynamikę wzrostu Digital Avenue w tym segmencie.
3. Akcja niestandardowa w Styl.fm
Przeprowadzony w serwisie Styl.fm w lipcu br. konkurs "Stylowa torebka" przełożył się bezpośrednio na wzrost zainteresowania klientów produktem oferowanym w serwisie Styl.fm - konkurs. W wyniku powodzenia redakcyjnej akcji przeprowadzonej na łamach Styl.fm na zlecenie sieci reklamowej dla kobiet - Glossy Media na przełomie sierpnia i września Szkoła Wyższa Stylu i Urody zleciła przeprowadzenie konkursu "Jesienne trendy w makijażu".
Tym samym niestandardowe akcje typu konkursy jako produkt reklamowy i redakcyjny zagościły na stałe w serwisie zarządzanym przez Digital Avenue. Kolejny konkurs mający na celu zwiększanie lojalności oraz zaangażowania użytkowniczek Styl.fm planowany jest na wrzesień 2011.
4. Akcja niestandardowa w serwisie Fotosik.pl
W sierpniu br. w serwisie Fotosik.pl zarządzanym przez Medousa Sp. z o.o. przeprowadzony został konkurs fotograficzny. Do współpracy w akcji została prestiżowa szkoła fotograficzna - Akademia Fotografii.
Konkurs skierowany był do zarejestrowanych użytkowników Fotosik.pl. Otrzymali do wykonania zadanie polegające na wykonaniu zdjęć letniego pejzażu.
Zabawa była prowadzona na dedykowanej stronie konkursowej w serwisie Fotosik.pl, szeroko promowana w serwisach Grupy Styl.fm oraz na zewnątrz - w cenionych serwisach internetowych o fotografii pojawiły się zaproszenia do udziału w konkursie. Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem i cieszyła się dużym powodzeniem wśród użytkowników serwisu Fotosik.pl. Na konkurs nadesłano ponad 1000 zdjęć.
Pod koniec sierpnia br. jury składające się z uznanych fotografów, którzy na co dzień są wykładowcami Akademii Fotografii oraz przedstawicieli Fotosik.pl wyłoniło najlepsze prace. Nadesłane na konkurs prace cechowały bardzo wysokie walory artystyczne oraz profesjonalizm.
Laureaci konkursu otrzymali atrakcyjne nagrody: m.in. popularnej marki aparaty fotograficzne oraz kursy fotografii w Akademii Fotografii.
Zorganizowana w serwisie akcja przełożyć ma się na wzrost lojalności użytkowników serwisu, zachęcić nowe osoby do korzystania z oraz wpłynąć na wzrost potencjału reklamowego serwisu Fotosik.pl.
5. Blisko 1 mln użytkowników Styl.fm
W czerwcu 2011, zarządzany przez Digital Avenue S.A., magazyn Styl.fm odwiedziło blisko 1 000 000 realnych użytkowników, którzy wygenerowali prawie 25 000 000 odsłon, co daje ok. 5 % zasięgu w polskim internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2011, kategoria Styl Życia.
6. Blisko 1,5 mln użytkowników Fotosik.pl
W publikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za czerwiec 2011 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 1,5 mln realnych użytkowników, blisko 17 000 000 milionów odsłon, co daje ok.7,8 % zasięg w polskim internecie.
III. Otoczenie rynkowe, trendy
1. Wzrost popularności serwisów z grami online
Gry online to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form rozrywki przy użyciu komputera zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Wartość rynku gier w internecie ma tendencję wyraźnie rosnącą. Według raportu firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z bieżącym rokiem. Różnorodność, łatwość dostępu i kontakt z innymi graczami online stanowią o sile przebicia gier internetowych. Rozrywka w sieci umożliwia szybszy i łatwy kontakt z graczami, co może stać się poważnym argumentem przeciwko pudełkowym aplikacjom i komputerowym grom offline. Motorem napędowym wzrostu na tym ryku jest dynamiczny rozwój Internetu, a także innowacje w grach, które przyciągają użytkowników obu płci i różnych grup wiekowych.
Digital Avenue rozwija aktywnie swoje portfolio w tym coraz bardziej popularnym segmencie, między innymi poprzez akwizycje Fashionstyle.pl.
2. Internet odporny na kryzys*
Kolejna w tym roku dobra informacja dla mediów z branży online pojawiła się w serwisie branżowym Wirtualne media na początku sierpnia br. - w I połowie 2011 roku wydatki na reklamę wyniosły 3,8 mld złotych, czyli o 4,9% więcej niż w poprzednim roku - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Największy wzrost budżetów reklamowych zaobserwowano w internecie i kinach, spadek odnotowała prasa i reklama outdoorowa. W internecie poziom inwestycji marketingowych wyniósł dokładnie 23,2% więcej, prawie do poziomu 600 milionów złotych. Na samą reklamę w wyszukiwarkach wydano o 35% więcej niż w ubiegłym roku. Firmy z sektora handlowego aż o 80% zwiększyły swoje budżety marketingowe w reklamie. Wydatki reklamowe w telewizji, co prawda przekroczyły poziom 2 milionów złotych, ale jednocześnie zanotowały mniejszy wzrost niż w I półroczu 2010 roku - wówczas zwiększyły się w skali roku o 7,8%. Eksperci z domu mediowego Starlink tłumaczą to spowolnienie większym udziałem w rynku kanałów tematycznych - gdzie reklamy są tańsze, a także przeniesieniem dużej liczby budżetów telewizyjnych na te miesiące, w których reklamy kosztują mniej. Zanotowano także mniejsze zainteresowanie specjalistów od marketingu sponsoringiem. Jednocześnie stacje telewizyjne wygenerowały zdecydowanie więcej punktów GRP niż w poprzednim roku. Reklamy cieszyły się zatem lepszą oglądalnością i było ich ogółem więcej.
*Opr. na podstawie, www.wirtualnemedia.pl: "Starlink: 3,8mld zł na reklamę w Polsce (..)"
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 3 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem
W sierpniu 2011 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący nr 30 (2011). Raport miesięczny za lipiec 2011.
2. Raport kwartalny Skonsolidowany i Jednostkowy nr 31 (2011). Skonsolidowany Jednostkowy Raport Kwartalny za drugi kwartał 2011r.
3. Raport bieżący nr 32 (2011). Uchwała Zarządu w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego spółki w ramach kapitału docelowego.
4. Raport bieżący nr 33 (2011). Zawarcie istotnej umowy.
5. Raport bieżący numer 34 (2011) - Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 22 września 2011 roku.
6. Raport bieżący numer 35 (2011). Projekty uchwał na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zwołane na dzień 22 września 2011 roku.
7. Raport bieżący numer 12 ESPI (2011) - 27.08.2011 - Ogłoszenie o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 22 września 2011 roku.
8. Raport bieżący numer 13 ESPI (2011) - 27.08.2011 - Projekty uchwał na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zwołane na dzień 22 września 2011 roku.
II. Wydarzenia w grupie
1. Raport kwartalny za II kwartał 2011 roku
W sierpniu br. Zarząd Digital Avenue opublikował Jednostkowy i skonsolidowany raport kwartalny za okres od 01 kwietnia do 30 czerwca 2011 roku. Raport zawiera m.in. wybrane dane finansowe Grupy Kapitałowej Digital Avenue, sprawozdanie zarządu z działalności firmy w II kwartale 2011 roku oraz sprawozdanie podsumowujące prace spółki w ww. okresie.
Istotne informacje, które zawiera raport:
 Spółka Digital Avenue kontynuuje aktywne działania w celu dokonania kolejnych przejęć portali internetowych i spółek. Współpraca z podmiotami obejmuje nie tylko zarządzanie powierzchnią reklamową portali, ale także rozwój nowych, wspólnych projektów internetowych.
 Opis czynników i zdarzeń, które miały istotny wpływ na osiągnięte wyniki finansowe. W porównaniu z I półroczem 2010, następujące czynniki wywarły najistotniejszy wpływ:
Poprawa działalności operacyjnej w Medousa Sp. z o.o., do której przyczyniła się głęboka restrukturyzacja Medousy, dokonana w II półroczu 2010;
Dynamiczny wzrost rdr rynku reklamy internetowej. Według specjalistów z domu mediowego MPG, przy wzroście całego rynku reklamy w Polsce o ok. 6,9%, rynek reklamy internetowej rośnie o ponad 17% rocznie;
Zwiększenie przychodów w wyniku akwizycji przepisy-kuchenne.info w IV kwartale 2010 i jakja.pl w I kwartale 2011;
W efekcie przychody Grupy Kapitałowej w I półroczu 2011 r. wzrosły rok do roku o 56% (2,9 mln zł vs. 1,9 mln zł), zysk EBITDA przekroczył 0,5 mln zł. (wzrost o 23%), a zysk netto przekroczył 0,3 mln zł., (wzrost o 15% rdr). W I półroczu 2011 r. nie wystąpiły zdarzenia jednorazowe, które zaburzałyby osiągane wyniki finansowe.
2. Digital Avenue przejmuje udziały w Fashionstyle.pl
Digital Avenue, notowana na giełdzie internetowa grupa medialna, podpisała umowę inwestycyjną zakładającą odkupienie większości udziałów w spółce prowadzącej popularną internetową grę dla fascynatek mody - Fashionstyle.pl. Udziałowcem Spółki i Prezesem Zarządu pozostaje twórca gry - Ola Sitarska, jedna z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów, laureatka Startup School i Startup Weekend. To kolejna akwizycja Digital Avenue w tym roku.
Digital Avenue, wydawca największego polskiego serwisu do dzielenia się zdjęciami - Fotosik.pl oraz Styl.fm - jednego z liderów w segmencie serwisów kobiecych o modzie i urodzie oraz Ola Sitarska - założycielka i udziałowiec Fashionstyle.pl planują wspólnie dalszy szybki rozwój Fashionstyle.pl. "W ramach grupy medialnej docierającej do blisko 3 mln realnych użytkowników miesięcznie, taki portal jak mój zyskuje wielką szansę na zdecydowane przyspieszenie dynamiki rozwoju i poprawę wyników finansowych - mówi Ola Sitarska - założycielka i Prezes Zarządu Fashionstyle.pl.
Dzięki tej akwizycji Digital Avenue powiększa portfolio Grupy Styl.fm o ciekawy, bardzo szybko rozwijający się oraz co ważne rentowny portal dla kobiecej grupy docelowej, w której Digital Avenue osiąga najlepszą oglądalność i wyniki finansowe. Planujemy, że rozwój Fashionstyle znacząco wpłynie na dynamikę wzrostu Digital Avenue w tym segmencie.
3. Akcja niestandardowa w Styl.fm
Przeprowadzony w serwisie Styl.fm w lipcu br. konkurs "Stylowa torebka" przełożył się bezpośrednio na wzrost zainteresowania klientów produktem oferowanym w serwisie Styl.fm - konkurs. W wyniku powodzenia redakcyjnej akcji przeprowadzonej na łamach Styl.fm na zlecenie sieci reklamowej dla kobiet - Glossy Media na przełomie sierpnia i września Szkoła Wyższa Stylu i Urody zleciła przeprowadzenie konkursu "Jesienne trendy w makijażu".
Tym samym niestandardowe akcje typu konkursy jako produkt reklamowy i redakcyjny zagościły na stałe w serwisie zarządzanym przez Digital Avenue. Kolejny konkurs mający na celu zwiększanie lojalności oraz zaangażowania użytkowniczek Styl.fm planowany jest na wrzesień 2011.
4. Akcja niestandardowa w serwisie Fotosik.pl
W sierpniu br. w serwisie Fotosik.pl zarządzanym przez Medousa Sp. z o.o. przeprowadzony został konkurs fotograficzny. Do współpracy w akcji została prestiżowa szkoła fotograficzna - Akademia Fotografii.
Konkurs skierowany był do zarejestrowanych użytkowników Fotosik.pl. Otrzymali do wykonania zadanie polegające na wykonaniu zdjęć letniego pejzażu.
Zabawa była prowadzona na dedykowanej stronie konkursowej w serwisie Fotosik.pl, szeroko promowana w serwisach Grupy Styl.fm oraz na zewnątrz - w cenionych serwisach internetowych o fotografii pojawiły się zaproszenia do udziału w konkursie. Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem i cieszyła się dużym powodzeniem wśród użytkowników serwisu Fotosik.pl. Na konkurs nadesłano ponad 1000 zdjęć.
Pod koniec sierpnia br. jury składające się z uznanych fotografów, którzy na co dzień są wykładowcami Akademii Fotografii oraz przedstawicieli Fotosik.pl wyłoniło najlepsze prace. Nadesłane na konkurs prace cechowały bardzo wysokie walory artystyczne oraz profesjonalizm.
Laureaci konkursu otrzymali atrakcyjne nagrody: m.in. popularnej marki aparaty fotograficzne oraz kursy fotografii w Akademii Fotografii.
Zorganizowana w serwisie akcja przełożyć ma się na wzrost lojalności użytkowników serwisu, zachęcić nowe osoby do korzystania z oraz wpłynąć na wzrost potencjału reklamowego serwisu Fotosik.pl.
5. Blisko 1 mln użytkowników Styl.fm
W czerwcu 2011, zarządzany przez Digital Avenue S.A., magazyn Styl.fm odwiedziło blisko 1 000 000 realnych użytkowników, którzy wygenerowali prawie 25 000 000 odsłon, co daje ok. 5 % zasięgu w polskim internecie.
Źródło: raport Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2011, kategoria Styl Życia.
6. Blisko 1,5 mln użytkowników Fotosik.pl
W publikowanym przez Megapanel PBI/Gemius raporcie za czerwiec 2011 Fotosik.pl zarządzany przez spółkę Medousa osiągnął w kategorii Kultura i Rozrywka następujące wyniki: 1,5 mln realnych użytkowników, blisko 17 000 000 milionów odsłon, co daje ok.7,8 % zasięg w polskim internecie.
III. Otoczenie rynkowe, trendy
1. Wzrost popularności serwisów z grami online
Gry online to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form rozrywki przy użyciu komputera zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Wartość rynku gier w internecie ma tendencję wyraźnie rosnącą. Według raportu firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z bieżącym rokiem. Różnorodność, łatwość dostępu i kontakt z innymi graczami online stanowią o sile przebicia gier internetowych. Rozrywka w sieci umożliwia szybszy i łatwy kontakt z graczami, co może stać się poważnym argumentem przeciwko pudełkowym aplikacjom i komputerowym grom offline. Motorem napędowym wzrostu na tym ryku jest dynamiczny rozwój Internetu, a także innowacje w grach, które przyciągają użytkowników obu płci i różnych grup wiekowych.
Digital Avenue rozwija aktywnie swoje portfolio w tym coraz bardziej popularnym segmencie, między innymi poprzez akwizycje Fashionstyle.pl.
2. Internet odporny na kryzys*
Kolejna w tym roku dobra informacja dla mediów z branży online pojawiła się w serwisie branżowym Wirtualne media na początku sierpnia br. - w I połowie 2011 roku wydatki na reklamę wyniosły 3,8 mld złotych, czyli o 4,9% więcej niż w poprzednim roku - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Największy wzrost budżetów reklamowych zaobserwowano w internecie i kinach, spadek odnotowała prasa i reklama outdoorowa. W internecie poziom inwestycji marketingowych wyniósł dokładnie 23,2% więcej, prawie do poziomu 600 milionów złotych. Na samą reklamę w wyszukiwarkach wydano o 35% więcej niż w ubiegłym roku. Firmy z sektora handlowego aż o 80% zwiększyły swoje budżety marketingowe w reklamie. Wydatki reklamowe w telewizji, co prawda przekroczyły poziom 2 milionów złotych, ale jednocześnie zanotowały mniejszy wzrost niż w I półroczu 2010 roku - wówczas zwiększyły się w skali roku o 7,8%. Eksperci z domu mediowego Starlink tłumaczą to spowolnienie większym udziałem w rynku kanałów tematycznych - gdzie reklamy są tańsze, a także przeniesieniem dużej liczby budżetów telewizyjnych na te miesiące, w których reklamy kosztują mniej. Zanotowano także mniejsze zainteresowanie specjalistów od marketingu sponsoringiem. Jednocześnie stacje telewizyjne wygenerowały zdecydowanie więcej punktów GRP niż w poprzednim roku. Reklamy cieszyły się zatem lepszą oglądalnością i było ich ogółem więcej.
*Opr. na podstawie, www.wirtualnemedia.pl: "Starlink: 3,8mld zł na reklamę w Polsce (..)"
..........................................................................................................................................
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje blisko 3 miliony użytkowników miesięcznie.
Portale należące do Digital Avenue S.A. są odwiedzane przez blisko 3 mln użytkowników, liczba odsłon wszystkich serwisów sięga ponad 40 mln miesięcznie. Grupa zarejestrowanych użytkowników portali przekroczyła już 1,3 mln osób. Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.