Zawarcie istotnej umowy
09-06-2011
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt. 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Zarząd Spółki Digital Avenue S.A., z siedzibą w Warszawie ("Emitent") informuje o zawarciu z Panią Aleksandra Sitarska oraz Panem Danielem Kaczmarek umowy, której przedmiotem jest zarządzanie przez Emitenta powierzchnią reklamową portalu Fashionstyle.pl. W konsekwencji przedmiotowej umowy do grupy Styl.fm zarządzanej przez Digital Avenue S.A. wchodzi kolejny serwis internetowy - Fashionstyle.pl.
Umowa jest elementem strategii rozwoju portfolio Emitenta w dynamicznie rosnącym segmencie Gry. W związku z tym firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Fashionstyle.pl. Współpraca dotyczy głównie zarządzania powierzchnią reklamową serwisu.
Fashionstyle.pl posiada ok. 200 000 zarejestrowanych graczy, którzy generują ok. 5 milionów odsłon stron internetowych miesięcznie. Serwis skierowany jest do młodych kobiet. W Fashionstyle.pl można rozpocząć karierę wirtualnej projektantki mody.
Emitent uznaje powołaną umowę za istotną z uwagi na fakt, iż dzięki zawartej umowie grupa Styl.fm, zarządzana przez Emitenta, zwiększy zarządzaną przez siebie bazę użytkowniczek o ok. 200 000 realnych użytkowniczek internetu miesięcznie, a powierzchnia reklamowa zarządzanej przez Emitenta Grupy Styl.fm zwiększy się o ok. 5 mln odsłon stron internetowych miesięcznie co wpłynąć powinno na odpowiedni wzrost przychodów ze sprzedaży reklamy w całej Grupie Styl.fm.
Zarząd Spółki Digital Avenue S.A., z siedzibą w Warszawie ("Emitent") informuje o zawarciu z Panią Aleksandra Sitarska oraz Panem Danielem Kaczmarek umowy, której przedmiotem jest zarządzanie przez Emitenta powierzchnią reklamową portalu Fashionstyle.pl. W konsekwencji przedmiotowej umowy do grupy Styl.fm zarządzanej przez Digital Avenue S.A. wchodzi kolejny serwis internetowy - Fashionstyle.pl.
Umowa jest elementem strategii rozwoju portfolio Emitenta w dynamicznie rosnącym segmencie Gry. W związku z tym firma zawarła umowę o współpracy z serwisem Fashionstyle.pl. Współpraca dotyczy głównie zarządzania powierzchnią reklamową serwisu.
Fashionstyle.pl posiada ok. 200 000 zarejestrowanych graczy, którzy generują ok. 5 milionów odsłon stron internetowych miesięcznie. Serwis skierowany jest do młodych kobiet. W Fashionstyle.pl można rozpocząć karierę wirtualnej projektantki mody.
Emitent uznaje powołaną umowę za istotną z uwagi na fakt, iż dzięki zawartej umowie grupa Styl.fm, zarządzana przez Emitenta, zwiększy zarządzaną przez siebie bazę użytkowniczek o ok. 200 000 realnych użytkowniczek internetu miesięcznie, a powierzchnia reklamowa zarządzanej przez Emitenta Grupy Styl.fm zwiększy się o ok. 5 mln odsłon stron internetowych miesięcznie co wpłynąć powinno na odpowiedni wzrost przychodów ze sprzedaży reklamy w całej Grupie Styl.fm.