Raport miesięczny za luty 2011 r.
08-03-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd DIGITAL AVENUE SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2011 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lutym 2011 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący nr 2 (2011). Raport kwartalny skonsolidowany i jednostkowy za okres 01.10.2010 - 31.12.2010 r.
W 2010 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 4,14 mln zł, Digital Avenue S.A. wypracował 0,41 mln zł zysku operacyjnego. EBITDA wyniosła 0,70 mln zł. Oznacza to, że Spółka zrealizowała w 100% zapowiadane wcześniej przez Zarząd prognozy wyników finansowych. Wyniki Spółki cechowała duża dynamika wzrostu w porównaniu do roku 2009. Sprzedaż zwiększyła się rok do roku o 81% a wskaźnik EBITDA o 600%. W wyniku działalności operacyjnej Digital Avenue S.A. wypracowała w 2010 r. 0,34 mln zł zysku netto (wzrost o 34%).
2. Raport bieżący nr 3 (2011). Rejestracja połączenia ze spółką Styl.Media sp. z o.o. oraz nowy tekst jednolity Statutu Spółki.
W dniu 21 lutego 2011 r. Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, dokonał wpisu do rejestru przedsiębiorców KRS połączenia Digital Avenue S.A. ze Styl.Media Sp. z o.o. Połączenie nastąpiło poprzez przeniesienie całego majątku Styl.Media Sp. z o.o. na Digital Avenue S.A. bez podwyższania kapitału zakładowego oraz bez wymiany udziałów
Wchłonięcie Style.Media Sp. z o.o. to jeden z elementów strategii Digital Avenue S.A., który ma uprościć strukturę Grupy i przynieść wymierne korzyści. Dzięki działalności pod jednym szyldem spółki będą mogły wyraźnie ograniczyć wydatki poprzez synergie kosztowe. Zaoszczędzone w ten sposób środki zostaną przeznaczone na rozwój Grupy Kapitałowej Digital Avenue SA. Połączenie obu firm będzie skutkować również znaczącą optymalizacją podatkową w latach 2011 i 2012.
3. Raport bieżący nr 4 (2011). Nowy adres siedziby spółki.
II. Wydarzenia w grupie kapitałowej Digital Avenue S.A.
1. Styl.Media Sp. z o.o. wydawca portalu Styl.fm rozpoczęła współpracę z Axel Springer Polska Sp. z o.o. wydawcy m.in. dziennika Fakt i portalu internetowego Fakt.pl. Dzięki umowie czytelnicy Faktu zyskali lepszy dostęp do treści i usług Styl.fm, a użytkownicy portalu lepszy dostęp do treści publikowanych w portalu wydawanym przez Axel Springer. W opinii Zarządu Digital Avenue S.A. współpraca obu tytułów przełoży się na wzrost oglądalności witryn internetowych wchodzących w ich skład, a co za tym idzie zwiększenie przychodów.
2. Medousa Sp. z o.o. zawarła z Agorą S.A. umowę dotyczącą emisji reklam sieci Payper.pl na serwisie Fotosik.pl. Sieć Payper.pl to należąca do Agora S.A. sieć reklamy efektywnościowej. Jest jedną z najbardziej prężnych sieci działających w tym modelu. Optymalizacja kampanii odbywa się po stronie sieci. Medousa Sp. z o.o. liczy w ten sposób na zwiększenie przychodów osiąganych z reklamy efektywnościowej.
3. Medousa Sp. zo.o. rozpoczęła współpracę z należącą do Agora S.A. siecią reklamy AdTaily.pl w portalu Fotosik.pl (a Digital Avenue w serwisie styl.fm). Działa ona w modelu stawki za dzień publikacji reklamy. Zdaniem Zarządu stanowi to znakomite uzupełnienie obecnej oferty reklamowej serwisów Fotosik.pl i Styl.fm. Jest to bardzo prosty, atrakcyjny i zdobywający na popularności model sprzedaży reklamy, który znacznie ułatwia także obsługę mniejszych klientów zainteresowanych reklamą w portalach internetowych. Medousa Sp. z o.o.liczy w ten sposób na zwiększenie przychodów z reklamy, a także na dotarcie ze swoją ofertą reklamową do szerszego grona klientów.
4. Medousa Sp. z o.o. podpisała z Inis Sp. z o.o. umowę w zakresie obsługi wysyłek mailingowych kierowanych do zarejestrowanych użytkowników portali należących do spółki Medousa. Dzięki umowie spółka będzie mogła sprawniej realizować wysyłki mailingowe, jednocześnie zapewniając ich wyższą jakość i skuteczność
5. Portale zarządzane przez spółki Grupy Kapitałowej Digital Avenue rozszerzyły współpracę w ramach umowy z należącą do Agora S.A. siecią sprzedaży reklamy skierowanej do kobiet - GlossyMedia.
III. Otoczenie rynkowe, trendy.
Według domu mediowego Starlink, szacowana wartość polskiego rynku reklamowego w 2010 r. wyniosła 7,3 mld zł, czyli wzrosła o 4,5 proc. wobec roku 2009. Specjaliści Starlink szacują, że tegoroczny wzrost może sięgnąć 6%. Podobnie uważają analitycy ZenithOptimedia, którzy zapowiadają przełomowy wzrost na poziomie 6,8%.
W obu przypadkach jako beneficjent największego wzrostu wskazywany jest rynek reklamy internetowej. W 2010 roku jego wartość przekroczyła 1 mld zł (wzrost o ponad 23% w stosunku do 2009 r.).
Wzrost nakładów na reklamę w internecie to świetna informacja dla Digital Avenue S.A., który w 2010 r. urósł czterokrotnie więcej niż rynek na którym działa.
Zdaniem Zarządu Digital Avenue S.A. także w 2011 r. spółka zamierza rosnąć zdecydowanie szybciej niż rynek. Przyczynią się do tego m.in. nowe umowy podpisane w bieżącym roku oraz nowe projekty o których Digital Avenue S.A. zamierza poinformować w najbliższych miesiącach. Spółka na bieżąco prowadzi rozmowy o zacieśnianiu współpracy z innymi grupami medialnymi.
Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr WÄ…sowski - Prezes ZarzÄ…du
---------
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje już ponad 3 miliony użytkowników.
Portale należące do Digital Avenue S.A. skupiają już ponad 3 mln użytkowników i grupa ta stale wzrasta. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 1,2 mln osób.
Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.
I. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
W lutym 2011 r. spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI następujące raporty:
1. Raport bieżący nr 2 (2011). Raport kwartalny skonsolidowany i jednostkowy za okres 01.10.2010 - 31.12.2010 r.
W 2010 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 4,14 mln zł, Digital Avenue S.A. wypracował 0,41 mln zł zysku operacyjnego. EBITDA wyniosła 0,70 mln zł. Oznacza to, że Spółka zrealizowała w 100% zapowiadane wcześniej przez Zarząd prognozy wyników finansowych. Wyniki Spółki cechowała duża dynamika wzrostu w porównaniu do roku 2009. Sprzedaż zwiększyła się rok do roku o 81% a wskaźnik EBITDA o 600%. W wyniku działalności operacyjnej Digital Avenue S.A. wypracowała w 2010 r. 0,34 mln zł zysku netto (wzrost o 34%).
2. Raport bieżący nr 3 (2011). Rejestracja połączenia ze spółką Styl.Media sp. z o.o. oraz nowy tekst jednolity Statutu Spółki.
W dniu 21 lutego 2011 r. Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, dokonał wpisu do rejestru przedsiębiorców KRS połączenia Digital Avenue S.A. ze Styl.Media Sp. z o.o. Połączenie nastąpiło poprzez przeniesienie całego majątku Styl.Media Sp. z o.o. na Digital Avenue S.A. bez podwyższania kapitału zakładowego oraz bez wymiany udziałów
Wchłonięcie Style.Media Sp. z o.o. to jeden z elementów strategii Digital Avenue S.A., który ma uprościć strukturę Grupy i przynieść wymierne korzyści. Dzięki działalności pod jednym szyldem spółki będą mogły wyraźnie ograniczyć wydatki poprzez synergie kosztowe. Zaoszczędzone w ten sposób środki zostaną przeznaczone na rozwój Grupy Kapitałowej Digital Avenue SA. Połączenie obu firm będzie skutkować również znaczącą optymalizacją podatkową w latach 2011 i 2012.
3. Raport bieżący nr 4 (2011). Nowy adres siedziby spółki.
II. Wydarzenia w grupie kapitałowej Digital Avenue S.A.
1. Styl.Media Sp. z o.o. wydawca portalu Styl.fm rozpoczęła współpracę z Axel Springer Polska Sp. z o.o. wydawcy m.in. dziennika Fakt i portalu internetowego Fakt.pl. Dzięki umowie czytelnicy Faktu zyskali lepszy dostęp do treści i usług Styl.fm, a użytkownicy portalu lepszy dostęp do treści publikowanych w portalu wydawanym przez Axel Springer. W opinii Zarządu Digital Avenue S.A. współpraca obu tytułów przełoży się na wzrost oglądalności witryn internetowych wchodzących w ich skład, a co za tym idzie zwiększenie przychodów.
2. Medousa Sp. z o.o. zawarła z Agorą S.A. umowę dotyczącą emisji reklam sieci Payper.pl na serwisie Fotosik.pl. Sieć Payper.pl to należąca do Agora S.A. sieć reklamy efektywnościowej. Jest jedną z najbardziej prężnych sieci działających w tym modelu. Optymalizacja kampanii odbywa się po stronie sieci. Medousa Sp. z o.o. liczy w ten sposób na zwiększenie przychodów osiąganych z reklamy efektywnościowej.
3. Medousa Sp. zo.o. rozpoczęła współpracę z należącą do Agora S.A. siecią reklamy AdTaily.pl w portalu Fotosik.pl (a Digital Avenue w serwisie styl.fm). Działa ona w modelu stawki za dzień publikacji reklamy. Zdaniem Zarządu stanowi to znakomite uzupełnienie obecnej oferty reklamowej serwisów Fotosik.pl i Styl.fm. Jest to bardzo prosty, atrakcyjny i zdobywający na popularności model sprzedaży reklamy, który znacznie ułatwia także obsługę mniejszych klientów zainteresowanych reklamą w portalach internetowych. Medousa Sp. z o.o.liczy w ten sposób na zwiększenie przychodów z reklamy, a także na dotarcie ze swoją ofertą reklamową do szerszego grona klientów.
4. Medousa Sp. z o.o. podpisała z Inis Sp. z o.o. umowę w zakresie obsługi wysyłek mailingowych kierowanych do zarejestrowanych użytkowników portali należących do spółki Medousa. Dzięki umowie spółka będzie mogła sprawniej realizować wysyłki mailingowe, jednocześnie zapewniając ich wyższą jakość i skuteczność
5. Portale zarządzane przez spółki Grupy Kapitałowej Digital Avenue rozszerzyły współpracę w ramach umowy z należącą do Agora S.A. siecią sprzedaży reklamy skierowanej do kobiet - GlossyMedia.
III. Otoczenie rynkowe, trendy.
Według domu mediowego Starlink, szacowana wartość polskiego rynku reklamowego w 2010 r. wyniosła 7,3 mld zł, czyli wzrosła o 4,5 proc. wobec roku 2009. Specjaliści Starlink szacują, że tegoroczny wzrost może sięgnąć 6%. Podobnie uważają analitycy ZenithOptimedia, którzy zapowiadają przełomowy wzrost na poziomie 6,8%.
W obu przypadkach jako beneficjent największego wzrostu wskazywany jest rynek reklamy internetowej. W 2010 roku jego wartość przekroczyła 1 mld zł (wzrost o ponad 23% w stosunku do 2009 r.).
Wzrost nakładów na reklamę w internecie to świetna informacja dla Digital Avenue S.A., który w 2010 r. urósł czterokrotnie więcej niż rynek na którym działa.
Zdaniem Zarządu Digital Avenue S.A. także w 2011 r. spółka zamierza rosnąć zdecydowanie szybciej niż rynek. Przyczynią się do tego m.in. nowe umowy podpisane w bieżącym roku oraz nowe projekty o których Digital Avenue S.A. zamierza poinformować w najbliższych miesiącach. Spółka na bieżąco prowadzi rozmowy o zacieśnianiu współpracy z innymi grupami medialnymi.
Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr WÄ…sowski - Prezes ZarzÄ…du
---------
Digital Avenue S.A. to grupa kapitałowa skupiająca spółki internetowe działające w sektorach: lifestyle i rozrywka. Stawia sobie za cel rozwój i zwiększanie wartości swoich przedsięwzięć poprzez dostarczanie treści, usług, rozrywki i nowych rozwiązań na portalach tematycznie związanych z szeroko pojętym stylem życia.
Digital Avenue S.A. zarządza marką - Styl.fm. Jest to grupa portali i usług internetowych skupiająca innowacyjne projekty internetowe i mobilne, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje już ponad 3 miliony użytkowników.
Portale należące do Digital Avenue S.A. skupiają już ponad 3 mln użytkowników i grupa ta stale wzrasta. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 1,2 mln osób.
Digital Avenue to spółka, która jako jedna z pierwszych zadebiutowała na rynku NewConnect warszawskiej giełdy w sierpniu 2007 roku.