Dane dotyczące sprzedaży luty 2011
02-03-2011
Zarząd Direct eServices S.A. (Spółka) przekazuje wstępne dane porównawcze sprzedaży w lutym 2011 r.
Sprzedaż w lutym 2011 r. wyniosła około 781 tys. zł, co w porównaniu do lutego 2010 r. około 461 tys. zł oznacza wzrost o 69%. Udział marki direkt w sprzedaży w lutym 2011 r. wyniósł około 106 tys. zł, zaś w lutym 2010 około 86 tys. zł, co oznacza wzrost o 23 %.
W opinii Zarządu Spółki wzrost przychodów związany jest z dynamicznym rozwojem marki własnej direkt oraz zwiększeniem sympatii konsumentów do zakupów produktów elektroniki użytkowej w sieciach handlowych.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Sprzedaż w lutym 2011 r. wyniosła około 781 tys. zł, co w porównaniu do lutego 2010 r. około 461 tys. zł oznacza wzrost o 69%. Udział marki direkt w sprzedaży w lutym 2011 r. wyniósł około 106 tys. zł, zaś w lutym 2010 około 86 tys. zł, co oznacza wzrost o 23 %.
W opinii Zarządu Spółki wzrost przychodów związany jest z dynamicznym rozwojem marki własnej direkt oraz zwiększeniem sympatii konsumentów do zakupów produktów elektroniki użytkowej w sieciach handlowych.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.