Dane dotyczące sprzedaży styczeń 2011
07-02-2011
Zarząd Direct eServices S.A. (Spółka) przekazuje wstępne dane porównawcze sprzedaży w styczniu 2011 r. Sprzedaż w styczniu 2011 r. wyniosła około 718 tys. zł, co w porównaniu do stycznia 2010 r. około 479 tys. zł oznacza wzrost o 49%. Udział marki direkt w sprzedaży w styczniu 2011 r. wyniósł około 160 tys. zł, zaś w styczniu 2010 około 109 tys.zł, co oznacza wzrost o 46%.
W opinii Zarządu Spółki wzrost przychodów związany jest z dynamicznym rozwojem marki własnej direkt oraz zwiększeniem sympatii konsumentów do zakupów produktów elektroniki użytkowej w sieciach handlowych.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
W opinii Zarządu Spółki wzrost przychodów związany jest z dynamicznym rozwojem marki własnej direkt oraz zwiększeniem sympatii konsumentów do zakupów produktów elektroniki użytkowej w sieciach handlowych.
Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.