Debiut SEVENET
09-06-2011
SEVENET SPÓŁKA AKCYJNA
8 czerwca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki SEVENET. Jest to 70 debiut w tym roku oraz 251. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Sevenet SA jest dostawcą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w Polsce. Podstawowym obszarem działalności Emitenta jest świadczenie usług związanych z budową i utrzymaniem systemów teleinformatycznych w oparciu o technologię wiodącego producenta sprzętu teleinformatycznego – Cisco Systems.
Zgodnie z informacja zawartą w Dokumencie, Emitent należy do grupy wiodących podmiotów specjalizujących się we wdrażaniu zunifikowanych systemów komunikacyjnych dla organizacji.
Emitent oferuje usługi związane z projektowaniem, wdrażaniem, konfiguracją i serwisowaniem rozwiązań w ramach następujących linii biznesowych:
- Borderless Network – przewodowe i bezprzewodowe sieci teleinformatyczne oparte na protokole internetowym,
- Unified Communication – systemy przeznaczone do nowoczesnej komunikacji biznesowej w relacjach B2B i B2C,
- Contact Center – zaawansowane platformy wykorzystywane do komunikacji z klientem, jak również usługi budowy aplikacji dedykowanych oraz wdrożeniowe oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego.
8 czerwca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki SEVENET. Jest to 70 debiut w tym roku oraz 251. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Sevenet SA jest dostawcą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w Polsce. Podstawowym obszarem działalności Emitenta jest świadczenie usług związanych z budową i utrzymaniem systemów teleinformatycznych w oparciu o technologię wiodącego producenta sprzętu teleinformatycznego – Cisco Systems.
Zgodnie z informacja zawartą w Dokumencie, Emitent należy do grupy wiodących podmiotów specjalizujących się we wdrażaniu zunifikowanych systemów komunikacyjnych dla organizacji.
Emitent oferuje usługi związane z projektowaniem, wdrażaniem, konfiguracją i serwisowaniem rozwiązań w ramach następujących linii biznesowych:
- Borderless Network – przewodowe i bezprzewodowe sieci teleinformatyczne oparte na protokole internetowym,
- Unified Communication – systemy przeznaczone do nowoczesnej komunikacji biznesowej w relacjach B2B i B2C,
- Contact Center – zaawansowane platformy wykorzystywane do komunikacji z klientem, jak również usługi budowy aplikacji dedykowanych oraz wdrożeniowe oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego.