Znaczący rozwój infrastruktury informatycznej Emitenta - rozstrzygnięcie przetargu
13-10-2011
Zarząd Spółki e-Kancelaria Grupa Prawno-Finansowa S.A. (dalej "Spółka", "Emitent") informuje, iż Spółka rozstrzygnęła przetarg na zakup usługi polegającej na wdrożeniu i integracji systemu informatycznego do kompleksowego zarządzania wierzytelnościami. Zarząd Emitenta planuje zrealizować przedsięwzięcie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
W związku z rozwojem działalności Spółki i dynamicznie powiększającym się portfelem spraw przekazywanych do obsługi Emitentowi, Zarząd Spółki podjął decyzję o wymianie wykorzystywanego do tej pory systemu informatycznego na bardziej zaawansowaną i wyspecjalizowaną aplikację, która jest niezbędna do efektywnego serwisowania wierzytelności.
Nowa aplikacja umożliwi kompleksowe połączenie czynności windykacyjnych w ramach jednej platformy oraz umożliwi dalszy wzrost ilości spraw obsługiwanych przez Spółkę.
Szacowany koszt wdrożenia oprogramowania wynosi ok. 1 mln zł netto. Inwestycja zostanie sfinansowana ze środków własnych Emitenta, który następnie będzie się starał o refundację kosztów z funduszy Unii Europejskiej. Inwestycja w system informatyczny nie była przewidziana w prognozach finansowych Spółki, dlatego może mieć ujemny wpływ na prognozowane wyniki finansowe Emitenta na koniec roku 2011.
W opinii Zarządu Emitenta wykorzystanie nowego systemu będzie miało korzystny wpływ na wydajność przeprowadzanych przez Spółkę prac w roku 2012, co w sposób istotny przełoży się na zwiększenie przychodów oraz rentowności Emitenta w kolejnych okresach.
Podstawa Prawna:
§3 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
W związku z rozwojem działalności Spółki i dynamicznie powiększającym się portfelem spraw przekazywanych do obsługi Emitentowi, Zarząd Spółki podjął decyzję o wymianie wykorzystywanego do tej pory systemu informatycznego na bardziej zaawansowaną i wyspecjalizowaną aplikację, która jest niezbędna do efektywnego serwisowania wierzytelności.
Nowa aplikacja umożliwi kompleksowe połączenie czynności windykacyjnych w ramach jednej platformy oraz umożliwi dalszy wzrost ilości spraw obsługiwanych przez Spółkę.
Szacowany koszt wdrożenia oprogramowania wynosi ok. 1 mln zł netto. Inwestycja zostanie sfinansowana ze środków własnych Emitenta, który następnie będzie się starał o refundację kosztów z funduszy Unii Europejskiej. Inwestycja w system informatyczny nie była przewidziana w prognozach finansowych Spółki, dlatego może mieć ujemny wpływ na prognozowane wyniki finansowe Emitenta na koniec roku 2011.
W opinii Zarządu Emitenta wykorzystanie nowego systemu będzie miało korzystny wpływ na wydajność przeprowadzanych przez Spółkę prac w roku 2012, co w sposób istotny przełoży się na zwiększenie przychodów oraz rentowności Emitenta w kolejnych okresach.
Podstawa Prawna:
§3 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"