Zawarcie znaczących umów
11-09-2013
Zarząd EKOBOX S.A. informuje, że otrzymał 3 dalsze podpisane umowy na sukcesywne
Wykonywanie dokumentacji projektowych dla przyłączy kablowych na terenie działania PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna- Oddział Warszawa
Stronami umów są:
Zamawiającym: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa z siedzibą w Warszawie
Wykonawcą: EKOBOX S.A.
1) RE Siedlce na terenie Gminy i Miasta Łuków oraz Gminy Trzebieszów.
Kwota netto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia to
- 500 000 zł.
2) RE Siedlce na terenie Gminy i Miasta Stoczek Łukowski oraz gmin: Adamów, Krzywda, Serokomla, Stanin, Wiśniew, Wojcieszków, Wola Mysłowska, Ulan Majorat.
Kwota netto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia to
- 500 000 zł.
3) RE Siedlce na terenie gmin: Mordy, Wodynie, Wiśniew, Skórzec, Mokobody, Kotuń, Domanice.
Kwota netto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia to
- 500 000 zł.
Łączna wartość podpisanych przez Zarząd umów wynosi netto 1 500 000 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych).
Wybrane istotne warunki umowy charakterystyczne dla tych umów:
Dokumentacje projektowe będą sukcesywnie zlecane w okresie do 30.04.2015r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Wykonywane zlecenia będą do 10.08.2015r.
Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji z tytułu wad i usterek dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy na okres prowadzenia robót oraz dodatkowo na okres jednego roku liczonego od dnia odbioru robót zrealizowanych według jego dokumentacji projektowej, jednak nie krócej niż dwa lata od podpisania końcowego odbioru poszczególnych dokumentacji stanowiących przedmiot umowy.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) W razie opóźnienia w wykonaniu umowy, niedotrzymania terminu określonego w zleceniu - w wysokości 25 zł, za każdy dzień opóźnienia stosunku do terminów określonych w umowie/zleceniu, jednak nie więcej niż do wysokości wartości zlecenia.
2) W razie rozwiązania umowy albo odstąpienia od umowy w całości lub części, przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - wysokości 20% ceny umownej ( z podatkiem VAT).
3) Za opóźnienie w usunięciu wad lub usterek ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji lub nie przystąpienia do usunięcia wad lub usterek w terminie, w wysokości 0,2% wynagrodzenia przypadającego za daną dokumentację projektowo- kosztorysową(z podatkiem VAT) za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wady lub usterki. Wysokość powyższej kary umownej nie może przekroczyć 20% ceny umownej.
W ocenie Zarządu otrzymane umowy mogą mieć istotny wpływ na realizację celów finansowych Spółki w 2014 i 2015 roku.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu “Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Wykonywanie dokumentacji projektowych dla przyłączy kablowych na terenie działania PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna- Oddział Warszawa
Stronami umów są:
Zamawiającym: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa z siedzibą w Warszawie
Wykonawcą: EKOBOX S.A.
1) RE Siedlce na terenie Gminy i Miasta Łuków oraz Gminy Trzebieszów.
Kwota netto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia to
- 500 000 zł.
2) RE Siedlce na terenie Gminy i Miasta Stoczek Łukowski oraz gmin: Adamów, Krzywda, Serokomla, Stanin, Wiśniew, Wojcieszków, Wola Mysłowska, Ulan Majorat.
Kwota netto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia to
- 500 000 zł.
3) RE Siedlce na terenie gmin: Mordy, Wodynie, Wiśniew, Skórzec, Mokobody, Kotuń, Domanice.
Kwota netto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia to
- 500 000 zł.
Łączna wartość podpisanych przez Zarząd umów wynosi netto 1 500 000 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych).
Wybrane istotne warunki umowy charakterystyczne dla tych umów:
Dokumentacje projektowe będą sukcesywnie zlecane w okresie do 30.04.2015r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Wykonywane zlecenia będą do 10.08.2015r.
Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji z tytułu wad i usterek dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy na okres prowadzenia robót oraz dodatkowo na okres jednego roku liczonego od dnia odbioru robót zrealizowanych według jego dokumentacji projektowej, jednak nie krócej niż dwa lata od podpisania końcowego odbioru poszczególnych dokumentacji stanowiących przedmiot umowy.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) W razie opóźnienia w wykonaniu umowy, niedotrzymania terminu określonego w zleceniu - w wysokości 25 zł, za każdy dzień opóźnienia stosunku do terminów określonych w umowie/zleceniu, jednak nie więcej niż do wysokości wartości zlecenia.
2) W razie rozwiązania umowy albo odstąpienia od umowy w całości lub części, przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - wysokości 20% ceny umownej ( z podatkiem VAT).
3) Za opóźnienie w usunięciu wad lub usterek ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji lub nie przystąpienia do usunięcia wad lub usterek w terminie, w wysokości 0,2% wynagrodzenia przypadającego za daną dokumentację projektowo- kosztorysową(z podatkiem VAT) za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wady lub usterki. Wysokość powyższej kary umownej nie może przekroczyć 20% ceny umownej.
W ocenie Zarządu otrzymane umowy mogą mieć istotny wpływ na realizację celów finansowych Spółki w 2014 i 2015 roku.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu “Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".