Otrzymanie umowy
13-04-2012
Zarząd Elektromont S.A. informuje, że otrzymał od CP Automation Szczecin Sp. z o.o. podpisaną umowę na wykonanie robót elektrycznych związanych z "Budową i przebudową oczyszczalni ścieków w m. Redlica gm. Dobra".
Wynagrodzenie za prawidłowe i terminowe wykonanie zadania określa się na kwotę netto 1 182 746,00 zł netto.
Kary umowne:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej Zamawiającemu:
1) za opóźnienia w wykonaniu umówionego przedmiotu odbioru, określonego w Harmonogramie Rzeczowo-Terminowym - w wysokości 0,5 % (pięć dziesiątych procenta) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania za każdy dzień opóźnienia,
2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze albo w okresie gwarancji - w wysokości 0,5 % (pięć dziesiątych procenta) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania za każdy dzień opóźnienia, licząc od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad,
3) w razie odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 20 % (dwadzieścia procent) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania.
2. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty kary umownej Wykonawcy w razie odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - w wysokości 20 % (dwadzieścia procent) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania. Przy dotrzymaniu terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, Zamawiający może odstąpić od dochodzenia kar umownych za opóźnienia w wykonaniu poszczególnych przedmiotów odbioru.
W ocenie Zarządu otrzymana umowa będzie miała istotny wpływ na realizację zaplanowanych celów finansowych Spółki w 2012 roku.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Wynagrodzenie za prawidłowe i terminowe wykonanie zadania określa się na kwotę netto 1 182 746,00 zł netto.
Kary umowne:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej Zamawiającemu:
1) za opóźnienia w wykonaniu umówionego przedmiotu odbioru, określonego w Harmonogramie Rzeczowo-Terminowym - w wysokości 0,5 % (pięć dziesiątych procenta) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania za każdy dzień opóźnienia,
2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze albo w okresie gwarancji - w wysokości 0,5 % (pięć dziesiątych procenta) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania za każdy dzień opóźnienia, licząc od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad,
3) w razie odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 20 % (dwadzieścia procent) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania.
2. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty kary umownej Wykonawcy w razie odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - w wysokości 20 % (dwadzieścia procent) wynagrodzenia końcowego netto całości zadania. Przy dotrzymaniu terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, Zamawiający może odstąpić od dochodzenia kar umownych za opóźnienia w wykonaniu poszczególnych przedmiotów odbioru.
W ocenie Zarządu otrzymana umowa będzie miała istotny wpływ na realizację zaplanowanych celów finansowych Spółki w 2012 roku.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".