Zawarcie umowy z Altacom Sp. z o.o.
23-04-2010
Zarząd e-Muzyka S.A. informuje, iż w dniu 23 kwietnia 2010 roku wpłynęła do Spółki podpisana umowa od Altacom sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (reprezentującej katalog The Orchard)
Przedmiotem tej umowy jest udzielenie e-Muzyce licencji pozwalającej na dystrybucje utworów muzycznych (fulltrack) z katalogu The Orchard za pośrednictwem Polkomtel S.A., w ramach serwisu Muzodajnia.pl (największego sklepu internetowego z legalną muzyka w postaci cyfrowej w Polsce). Oferta dostępnego dla użytkowników serwisu Muzodajnia.pl obecnie katalogu zwiększy się o liczbę nie mniejszą niż 1 mln utworów.
Zarząd e-Muzyka S.A. uważa podpisaną umowę za istotną ze względu na znaczne zwiększenie bazy plików multimedialnych (o nie mniej niż 1 mln utworów) oraz rozwój serwisu Muzodajnia.pl, generującego znaczną część przychodów e-Muzyka S.A.
Podpisanie tej umowy jest elementem strategii Emitenta, mającej na celu m.in. konsolidację katalogu muzyki cyfrowej oraz stałe poszerzanie oferty muzycznej dla konsumentów o różnych gustach muzycznych, poprzez pozyskiwanie praw do cyfrowej dystrybucji produktów multimedialnych pochodzących z kolejnych wytwórni.
Podstawa prawna:
§3 ust. 2 pkt. 2 załącznika Nr 3 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Przedmiotem tej umowy jest udzielenie e-Muzyce licencji pozwalającej na dystrybucje utworów muzycznych (fulltrack) z katalogu The Orchard za pośrednictwem Polkomtel S.A., w ramach serwisu Muzodajnia.pl (największego sklepu internetowego z legalną muzyka w postaci cyfrowej w Polsce). Oferta dostępnego dla użytkowników serwisu Muzodajnia.pl obecnie katalogu zwiększy się o liczbę nie mniejszą niż 1 mln utworów.
Zarząd e-Muzyka S.A. uważa podpisaną umowę za istotną ze względu na znaczne zwiększenie bazy plików multimedialnych (o nie mniej niż 1 mln utworów) oraz rozwój serwisu Muzodajnia.pl, generującego znaczną część przychodów e-Muzyka S.A.
Podpisanie tej umowy jest elementem strategii Emitenta, mającej na celu m.in. konsolidację katalogu muzyki cyfrowej oraz stałe poszerzanie oferty muzycznej dla konsumentów o różnych gustach muzycznych, poprzez pozyskiwanie praw do cyfrowej dystrybucji produktów multimedialnych pochodzących z kolejnych wytwórni.
Podstawa prawna:
§3 ust. 2 pkt. 2 załącznika Nr 3 Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"