Uruchomienie nowej aplikacji
01-10-2013
Zarząd Emitenta informuje, iż w dniu 30 września 2013 roku, na platformie App Store udostępniona została aplikacja mobilna o nazwie Let's Meet App - nowy produkt Emitenta. Produkt ten od dnia dzisiejszego jest już dostępny dla posiadaczy telefonów z systemem iOS, a w ciągu kilku najbliższych tygodni zostanie również udostępniony do pobrania z Platformy Google Play dla systemu Android.
Let's Meet App jest aplikacją wykorzystującą usługi lokalizacji aby zwiększyć prawdopodobieństwo przypadkowego spotkania się 2-ch osób, które wyraziły taką chęć. Aplikacja stoi w opozycji do obecnie funkcjonujących aplikacji społecznościowych, które zachęcają do relacji z innymi osobami online. Początkowym celem aplikacji jest zachęcenie użytkowników do spotykania się w świecie rzeczywistym zamiast spotkań w Internecie oraz zbudowanie odpowiedniej masy uczestników platformy.
Aplikacja przygotowana została na dwie platformy iOS oraz Android i w zależności od przyjęcia jej przez rynek Emitent zdecyduje o ewentualnym przygotowaniu wersji na inne systemy operacyjne. Emitent nie zdecydował jeszcze o modelu biznesowym w jakim aplikacja będzie oferowana aczkolwiek rozważane modele wpisują się w obszar marketingu sąsiedztwa (ang. proxymity marketing), którym Emitent jest znacząco zainteresowany.
Z uwagi rosnące znaczenie rynku aplikacji mobilnych zarówno w kraju jak i zagranicą, Emitent planuje podejmować w przyszłości prace nad innymi, nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. W ocenie Emitenta, działania takie doprowadzą do umocnienia jego pozycji na tym pełnym potencjału rynku.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO
Let's Meet App jest aplikacją wykorzystującą usługi lokalizacji aby zwiększyć prawdopodobieństwo przypadkowego spotkania się 2-ch osób, które wyraziły taką chęć. Aplikacja stoi w opozycji do obecnie funkcjonujących aplikacji społecznościowych, które zachęcają do relacji z innymi osobami online. Początkowym celem aplikacji jest zachęcenie użytkowników do spotykania się w świecie rzeczywistym zamiast spotkań w Internecie oraz zbudowanie odpowiedniej masy uczestników platformy.
Aplikacja przygotowana została na dwie platformy iOS oraz Android i w zależności od przyjęcia jej przez rynek Emitent zdecyduje o ewentualnym przygotowaniu wersji na inne systemy operacyjne. Emitent nie zdecydował jeszcze o modelu biznesowym w jakim aplikacja będzie oferowana aczkolwiek rozważane modele wpisują się w obszar marketingu sąsiedztwa (ang. proxymity marketing), którym Emitent jest znacząco zainteresowany.
Z uwagi rosnące znaczenie rynku aplikacji mobilnych zarówno w kraju jak i zagranicą, Emitent planuje podejmować w przyszłości prace nad innymi, nowoczesnymi rozwiązaniami mobilnymi. W ocenie Emitenta, działania takie doprowadzą do umocnienia jego pozycji na tym pełnym potencjału rynku.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO