Wydanie gry "Frederic - Resurrection of Music" na urzÄ…dzenia z systemem iOS
18-01-2012
Zarząd Forever Entertainment S. A. informuje, że zgodnie z wcześniejszymi informacjami i zgodnie z planem, w dniu 17 stycznia 2012 r. rozpoczęła się sprzedaż flagowej produkcji Grupy Forever Entertainment na rok 2012 - "Frederic - Resurrection of Music" na urządzenia z systemem iOS (iPhone 4s, iPhone 4, iPhone 3GS, iPod 4, iPad i iPad 2) w sklepie cyfrowym Apple Appstore.
Gra dostępna jest przez pierwsze sześć dni w promocyjnej cenie 1.99 USD. Po zakończeniu promocji gra będzie kosztowała 3.99 USD. Gra dostępna jest na całym świecie z wyłączeniem Chin. Premiera na rynku chińskim odbędzie się w późniejszym czasie przy współpracy z lokalnym partnerem. Spółka poinformuje o tym zdarzeniu raportem bieżącym.
Wraz z premierą gry, do elektronicznej dystrybucji weszła ścieżka dźwiekowa z gry. Mozna ją kupić w następujacych sklepach: iTunes, Amazon MP3, Spotify, Zune, Rhapsody, Nokia, VerveLife.
Jednocześnie spółka informuje, że na oficjalnej stronie gry uruchomiła sprzedaż pierwszych gadżetów związanych z grą.
Ekspansja Spółki na platformę mobilną jest elementem realizacji strategii przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym i ma wpływ na wyniki finansowe.
W pierwszym kwartale 2012 roku gra zadebiutuje kolejno na urządzeniach Android, komputerach Mac i PC. Spółka poinformuje o tych zdarzeniach raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Gra dostępna jest przez pierwsze sześć dni w promocyjnej cenie 1.99 USD. Po zakończeniu promocji gra będzie kosztowała 3.99 USD. Gra dostępna jest na całym świecie z wyłączeniem Chin. Premiera na rynku chińskim odbędzie się w późniejszym czasie przy współpracy z lokalnym partnerem. Spółka poinformuje o tym zdarzeniu raportem bieżącym.
Wraz z premierą gry, do elektronicznej dystrybucji weszła ścieżka dźwiekowa z gry. Mozna ją kupić w następujacych sklepach: iTunes, Amazon MP3, Spotify, Zune, Rhapsody, Nokia, VerveLife.
Jednocześnie spółka informuje, że na oficjalnej stronie gry uruchomiła sprzedaż pierwszych gadżetów związanych z grą.
Ekspansja Spółki na platformę mobilną jest elementem realizacji strategii przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym i ma wpływ na wyniki finansowe.
W pierwszym kwartale 2012 roku gra zadebiutuje kolejno na urządzeniach Android, komputerach Mac i PC. Spółka poinformuje o tych zdarzeniach raportem bieżącym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.