Rozpoczęcie sprzedaży gry "Frederic - Resurrection of Music" na urządzenia z systemem iOS w Chinach.
02-07-2012
Zarząd Forever Entertainment S.A. informuje, iż zgodnie z wcześniejszymi założeniami, o których Spółka informowała w raporcie bieżącym 5/2012 z dnia 18 stycznia 2012 r. dnia 1 lipca 2012 r. rozpoczęła się sprzedaż gry Frederic - Resurrection of Music w Chinach. Gra dostępna jest w promocyjnej cenie 0.99 $.
Zarząd jednocześnie informuje, iż od 1 lipca 2012 r. rozpoczął się światowy konkurs związany z grą, w którym główną nagrodą jest ekskluzywna diamentowa biżuteria z limitowanej serii HIROKO.
Ekspansja Spółki na platformę dystrybucji elektronicznej jest elementem realizacji strategii przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Zarząd jednocześnie informuje, iż od 1 lipca 2012 r. rozpoczął się światowy konkurs związany z grą, w którym główną nagrodą jest ekskluzywna diamentowa biżuteria z limitowanej serii HIROKO.
Ekspansja Spółki na platformę dystrybucji elektronicznej jest elementem realizacji strategii przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.